Trattamentu di malatia grapigghia cù u maschile

Massaggio - questu hè u metu terapèuticu più effittivu durante u periodu di a terapia di riabilitazione in u trattamentu di parechje ferite, è in malatii associati à u sistema musculoskeletore. Chì avissi da fà per trattà a malatia di l'articulu cun u massaggio?

Indicazioni per u propiu di u massaggio pò esse cù parechji murmuri chì pruvucanu l'hemorrgica, stinzamentu di i musculi, i tendini o ligamenti, in i fratturi, invechje di u stadiu di a guariscenza, spettamente se fate una fusion lenta di a frattura, ancu se a frattura provucée diverse disorders funzjonali (rigidità articule, contractures muscularii , cicure di i tessuti), cù e malatie di e articuli causati da infizziamentu, in u stage crònicu, ferulinu di ferite è ultrafichi tròfichi, à preparalli l'angolo d'amputazione à a prustesi cession. Dopu à u massaggio, u dolore è di l'inzergate passanu assai più rapidamente, l'hemorrume in u tisoru di u minimu, è l'effusion in i articuli, i musculi rinfurzanu, a funzione di e articuli è i musculari sviluppanu megliu, u callu di l'ossu cresce a crescita a più veloce, l'occurrence di a fusioni di tissuti coniectivi, chì pò purtà à a contractura di i musculi è rigidizza di l'articulazione.


Massaggio cù morbidi è sprains di ligamenti è musculi

Unu di i tipi di danni più cumuni sò i bruci di i membri è custituiscenu circa 45% di tutti i tipi di feruti. Se u traumu hà fattu pocu tempu, mentre chì solu l'estensione di l'equipaggiu di liggagiu-bagagliu hà fattu, è l'integrità era micca violatu, u massaggio duverà esse realizatu in i primi ghjorni dopu a ferita. Se a massa hè realizata prima, pò aiutà à reducir u dulore, accelerate u prucessu di resorzione di l'hemorrhagia, effusion in i articuli è i sacchetti mucosa, chì resenu in una ricuperazione più veloce di a funzione di u mutore. Prima di u massaggio, hè impurtante chì u paci è pò spende a musculari quantu pussibule, per quale hè necessariu di stabilisce un corpu dannatu in una pusizioni fisiulogica.

In i tempi di tempi, hè realizatu un massaggio di l'aspirazione chjamata, chì si faci à un postu sopra a ferita, ùn si micca scurdatu chì hè necessariu di correggerà u bonu articulu danatu. Diciaremu chì quandu si cumpurta un massaggio di un apparitiu bag-and-ligament in l'ankle, hè necessariu chì una manu rimbisce u pede è l'altru maschile di i musculi di a còscia è a bassa. Se ci hè un longet posterior, dopu in u massaggio vole esse eliminata. Duranti u massaggio, acchè esse utilizata prima (pò esse intermittenti o intermittenti), in seguitu a triturazione (per esempiu, spirale), in cumbinazioni cù l'acchiappezza chì pigghianu staggione continuamente.

A cumpagnia di cunniscenza seguita a direzzione di a vènia venosa, cun una freccia di dumandese duie volte à u ghjornu per 5 à 10 minuti, è ùn deve micca nisun pain in a zona di ferita.

In seguitu, dopu à 4 - 5 ghjorni, se ùn ci hè micca presentate un fenomenu reattivu (senza nutevule di tissurale, stabile stabile, assenza di zona di ipertestesia in l'area di a ferita), pudete esse da u massaggio in u locu di ferite. À questu stage, l'usu di l'impastu hè pussibule, è l'effettu debite esse faciule in tutti l'urdinate, accumpagnatu da un cumbùgliu cuntinuu. Hè necessariu puru di massaggi musculari è parechji gruppi musulmani per separà. Se l'estatu funziunale di i tissuti permette, allura hè pussibule di usà altre tecniche di massaggi, mentri ùn deve esse micca esse scurdate chì tecniche tali cum'è a vibrazione intermittenti realizata in forma di rubbing, è di effleurage in a prima volta dopu a ferita sò esse elliati. Avete aghjustatu annantu à l'intensità di u masaje. S'ellu hè necessariu di u massaggio cù un magicu vicinu à a ciuperia o quandu si stende l'apparatu ligamentu di e articuli, l'attenzione deve esse pagata à u tendinu è a sacchetti mucosa è a ghiaccia di l'articulazione.

In i primi tempi, una o più settimane un ghjornu, durendu da 5 à 10 minuti, seranu abbastanza, anu aumentatu gradualmente u tempu à 15-20 minuti.

U massaggio vole esse cumminati cù assai sforzu fisicu, durante o dopu. Ci hè bisognu di cumincià cù i movimenti attivi da u cantu di e ferite, è ùn deveranu micca crescita di u dolore. Sì, in u spaziu di danni, u dolore o inghjilazione di i tissuti si sviluppa, l'articulazione danada deve esse fissata per i primi ghjorni, è e articuli attuali si deve esse realizatu in l'articuli più vicinu à a zona danada. Inoltre, l'efficacezza di u massaggio hè stimulatu da i prucessi termichi, per esempiu, l'acqua calda o l'aria. Prima, bisognu di appricà u calore, è poi accumene a massa.

Una di e malatie cumuni cumminciò à una perdita di capacità di travaglià per un pezzu di tempu hè a malatia articata. U Massaggio hè u rolu di u cumplessu in a terapia cumplessa di parechje malatie. Hè permessu di reduce u dolore, aumenta a rapidità di resorazione di effusion in l'articulu, è in sacchetti mucosa periarticular, stimulates a circulazione di sangue è u flussu di u limitteru in i articuli è i tessuti periarticulari. Quandu u massaggio hè appiicatu, ci hè una diminuzione in l'articulu di ipertensione musculale, chì spessu occuru cù parechje malatie, e l'accuminzamentu di l'atrofia muscular hè impeditu, a securione di u fluidu sinovial hè migliuratu, chì aumenta a mobilità di l'articule cun rigidizza, accummenta u metabolismu intersticial, perdita a funzione di articuli danni.

Per u massaggio di i maladieti cù articulati, hè bisognu di avè una idea chjula di a so cunfigurazione normale, frontiere, accessu à u bagagliu cumuni, è a locu di i sacchetti di paracentese, è ancu deve sapete claramente è puderanu ricanuscià tutti i signori di l'effusion existente in i articuli o i so trisce. Cù tutti i cundizioni realizati, u maschera terapista pò spiegà massà, observendu a tecnica amica da u duttore. Prima di principià un maschile, u terapizu di massa terapeuta deve dumandà à u paci di u statutu di salute, a prisenza è a situazione di u pessimu o altri prementi. Tutte l'infurmazioni acquistati aiutanu à definisce e metudi chì anu bisognu à u massaggio. Inoltre, e dati obtati facenu pussibili un annunziu generale nantu à l'efficacezza di i prucessi purtate.
Per i malati rumenum o infizziosi di e articuli, u maschamentu deve esse fattu solu in l'etapa subacute o crònica di a malatia. In casu, però, ci sò attuale riativu in l'articulazione in quantità, per esempiu, inzergà, a temperatura lucale, u dolore severa in u sensu di l'articule afflicata, in questu casu, u massaggio duverà esse usatu fora di u situ. In a scena subacute, ci hè spessu una ipertonia di musculu, chì hè risposta riflittante in risposta à u danni à l'articuli, perchè u massurtore hà prima di ghjuncà un minimu in u tonu muscular. Cusì, cù l'implicazione di a intru di i ghjinochji in u prucessu, ponu observà un crescenu di u tonu in i seguenti gruppi musulmani: a fascia larga di a còscia, u quadriceps, u semitendinusi, i musculi semimembranosi è bicepsi di a coscia, è ancu in u musculu gastrocnemiu. A tensione hè ancu osservata in u ligamintu di u patellar è in u tendon articulu di u prezzu, i musculi tremanti è semitendinose, è deve esse nutatu chì in certi musculi è tendini l'attacheti una tensione forte hè pussibile ca in altri. Cù palpation curricanu cù cura, u crescente musculare pò ancu esse osservatu in i musculi di a spina lumbruna e lumbarca. Per eliminà a hypertonia muscular, hè megliu utilizà a vibrazione meccanica maleta. Cù tensione aumentata di u tissu connectivu sottucutineu, hè megliu per massàgiu cù una tecnica di rifletturale.

Cù un debilitamentu di a tensione di i tissuti in u spaziu di retroactività, hè pussibile inizisce u massaggio di i musculi assuciati cù l'articuli danni. Inoltre, quandu a iperunità di musculu si trova in a polaritisa inespecífica inespècie, l'ipertrofia di u musculu selettivu hè pussibile, chì hè particularmente pronunzianu in cronasi crònii. In i malatii di l'articulazione di u malugraficu, l'ipotrofija accaduta dinò in i musculi di u gluteu, a articulu di i ghjinochju - i musculi quadriceps, l'articulazione di u tobusu - l'extensori di u brillanu è u pede; cù malatii di l'espatula joint-deltoid, supraspinatus, subacutus è picculi sacchettuli rossu, sie di u coddu - triceps muscles, spriggiuni cumuni - extensori di l'avant, i ghjuvelli di u ghjocu - rissanti interosseux. In l'hipotorfia di mùsica, hè megliu aduprà tecniche quant'è i rotulaccii alternati, strufinendu è amuzzu amuzzu. Duranti stu prucessu, i musculari, cum'è a mioglie, chì hè carattarizatu da a lucalizzazione à i siti di l'attaccamentu di i musculi in a so transizione à l'estensione fasciale o in u tendinu, pò esse occultati in i musculi vicinu à i articuli.

In i primi ghjorni di u massaggio, sempre cun prudenza caminate per l'area di l'articulazione affettata. A massageria cù tessuti periarticular, è di tissuti, cogliri l'articulazione, per migliurà a circulazione di limpi. Ùn deve esse esse scurdati chì i juncelli infizziosi spessu sottu una violazione in l'elasticità è a mobilità di a pelle, chì pò esse indicatu da l'aspettazione di sensazioni espesante è penzoni quannu a pelle hè plegada. In questa situazione, avete aduprà u metudu di triturazione, realizatu in forma di ombrezu, mentre chì i movimenti devini esse lento, u massaggio deve esse fatta capdu di u latinu: prima a pelle, u tessulu sottucutivu cunghjuntu, è da a fascia. A prufundità scelta di a strata ùn deve micca esse constantemente, è a faccia sussegutta hè massassatu cù menu impattu.

Dopu un massaggio di i tessuti rotulati chì sò fora di a cumunione, avete bisognu à massà l'apparat di ligammu. Prestiva attenzione deve esse pagata à i posti chì anu u più grande accessu à l'articulazione affettata. S'ellu hè un turmellu, invece questu locu sarà a superficia di u repertoriu di u bagagliu cumuni, situati à i dui costi di u tendon d'Aquila. Per a articuli di u ghjinochju - a parti mediale da u cantu di u largu, l'accessu da a superficia di u frontale di a borsa articulaire di ghjinochju pò esse à u segmentu minimu da i sfondati di u tendon di u musculu quadriceps. Tuttu chistu vi mostra chjaramente chì u massettu ne hè bisognu di cunnosce accessu à parechji ghjunti. Duranti u massaggio, hè ancu necessariu di piglià à cuntà a locu di i sacchetti mucosa vicinu à l'articuli, àutru, anu da esse massaged separatamente. I mètge apprupriti più sò culati circuli è i maniche longhi.

L'esercitiva fisica si deve esse realizatu in forma di movimenti attivi, u paci ùn deve attivà i movimenti attivi da u locu più vicinu di u danni à l'articuli, à quandu, cum'è i fenomeni riattivati ​​rinfriscenu, à l'articuli di ochji.