Perfetta manicure

Tutti avemu intesu maiò solu una volta chì l'impressione generale di a nostra aspetta dependa assai cose. Se vulete vede bè pruduttu è attraente, ancu senza u travagliu di culore è i rogheri sfidi, vede a cundizione di i vostri unti. Manicurare perfetta in ogni situazione hè una guarantiscia chì sempre seranu bè. Pudete creà cusci una manicura, hè impurtante cunnosce qualchì secreti di i prufessiunisti.


1) Cun quantità à pocu di pudite, maschjà e to mani. Questu distruverà a tensione, migliurà a circulazioni di sangue è preparalli a pelle pè u prucedimentu.
2) L'urdinaria sarà bona. In più di a cume di u sopra à u solitu, l'illuminazione supplementaria hè necessariu, per esempiu, una lumera di lampione. Allora vi vede ciò chì fate in i più chjucchi è ùn fà micca i sbagli.
3) Avè prima di principià a manicuranza, sguassate i resti di u vernice. Per queste scopu, hè megliu pruduttu aduprà prudutti senza acetone cun u effettu.
4) Allora aghjunghjenu i furbule u furore. Pigliate una bona sirma chì ùn hè micca infessu di i vostri unti. Si vittivi sempre da i canteri à u centru, questu aiutà à esse di l'delaminazione di i ungi.
5) Aplica un pocu oliu per rinuncerà a cuticule è lasciate per un pocu minuti per fà u travagliu. Hè necessariu per abbandunà a cutícula. Dopu à l'attuali di petrolinu, piglià un bastone di lignu per manicurara, movendu a cutícula è rinfriscà. I restu duverebbe spustà in a basa di u unghje. Questa hè necessariu per a manicuranza à veda cumpreta.
6) Perchè a chjuda di u unghje per è lettu è brillanti, trattate cù un speditu di lattice speciale. Ùn ci vole micca di ghjustu cù sta prucedura - pò esse realizatu micca più spessu 1 - 2 volte in u ghjornu di a settimana, altri o avete risicate aduprà a strata protettiva di u unghjetta, affinchendu finamente è frutti.
7) Appliunce un mezzu di rinfurzà i unghie. Hè perduà l'effetti dannuvuli di vernice, rinfurzà a carta di u unghje è permettenu à u vernice per stà più longu è ghjera più uniformi.
8) Applica a laca. Tinture i vostri unghie, avè cù u dito. Scopre una scacchita larga in u centru di u unghje, è pate nantu à i canteri. L'esame vernice si deve esse tralate cun un sbagliu, è taglioli minuri - cun un cuttinu di cuttuni sottumessi in un lìquidu à rinfurzà u vernice.
9) Per ciò chì ancu u culori più divinu torna satuati, applicate dui sacchetti di vernice. Quandu u primu fiaschi secchi, appliice a seconda.
10) Per chì u vernice seccu più veloci, appliice un agentu specialu chì segue una strata fina.
11) Avete bisognu di a manicura cun un revestimentu speziale. Protege i unghie, permette u vernice perdurà più. E tali arghjamentu spessu sottumessi i unghie chjude u regule l'acqua. Cumu cun ellu, a manicuranza hà bisognu à fà micca più spessu ch'è una volta ogni 5 à 7 ghjorni, chì hè assai còmicu.
12) Parechji volte un mese, fate u resto di u claferu, chì cogliu cun sulu un risorsu riflettu o protettive.
13) Ùn vi scurdate di visità un maestru prufessore almenu de volte.
14) Parechji volte un mese facenu bathuzzi cale per manu è unghji, aghjunghje aghju aqueductu è esercitu, olii.
15) Ùn scurdate micca - a manicura perfetta hè ancu una peddi perfetta di e mani. Ùn avete micca trascuratse creme hidratante, pruvate micca di lavà i platti senza guanti, pigliate a cura di i vostri mani di u friddu è di a famiglia chì u sicuru a vostra pelle.

A moda per manicurare hè cambiata quantu più veloce da a moda nantu à a robba. Ùn scurdate micca chì un vernice brillanti di un culore rico hè adattatu per i partiti, micca per l'ufficiu. I culori più vividi sò lucrativi in ​​u veranu. La lacare roja è a manicure francese sò cunsiderati classici è vanu à quasi tutti. Ùn hè ghjallacciatu per credi unghie, avà in moda, unghie chjavi di a longu di u mediu, è accogliu u unnesse devanu spona u naturali. Hè bisognu di bè regularmente bè vitamini chì rinfurzanu a pelle, capelli è unghji - cusì cresce i più veloce è si sò megliu.