Biografia di Leonid Gaidai

A biografia di Gaidai hè cuminciata da u 30 di jinnaru di u 1923. Allora a famiglia di Leonid Gaidai hà vivi a cità di Svobodny in a Regione Amur. U Patri Leonid era Poltava. A mamma di Gaidai hè di a regione Ryazan. A biografia di Leonid pò avè statu differente s'ellu ùn era micca per u so talentu. Lu pattu di Leonid era un furasteru di u trenu ordinariu. A mamma di Gaidai era assai tipica è gentile. Idda era assai piace à u maritu è ​​i zitelli, à quale ella era tante. Biografia di Leonid Gaidai nota chì era a più chjuca in a famiglia. U direttore hà avutu ancu un fratellu è fratellu: Alessandro è Agostu.

Quandu u zitellu era chjucu, a biografia di Leonid Gaidai era u primu muvimentu - a so famiglia si trasfirìu a Chita. Allora si sò in Irkutsk, in u paese di Glazkovo. À u zitellu, a biografia di Gaidai coincidit cun l'historii di parechji paesi di i paesi. Vìvanu assai pocu, pruvatu di mette à l'altri addini. Ma, però, u piu di Leonid hà sempre avutu un sensu di l'umuri è ùn ne mai passau.

Se parlemu di studii, a biografia di Gaidai ci conta chì dopu à a scola entra in una scola ferroviale. Hà avutu a fà per aiutà a famiglia. Eppuru, da a so zitiddina, Leonid amava cine. Dumenici hà constantemente passatu à u cine, vistu film about Chapaev. Di sicuru, u zitellu ùn avia micca assai soldi, cusì entre e sessione hà sappiutu sottu à a sedia per arrivà à a versione successiva.

Gaidai finita a scola prima di a guerra. Certu, cum'è parechji zitelli di a so età, vulia passà in l'esercitu voluntariu, ma ùn avè micca piglià u zitellu, dicendu chì ellu avia bisognu à un pocu. Per quessa, Gaidai cuminciò à travaglià in u teatru Irkutsk. À quellu tempu in tour in Irkutsk fù u teatru di sizioni di Mosca. Leonid hè statu furtunatu di vede parechji ghjente cum'è Henkin, Lepko, Paul, Doronin, Slonova, Tusuzov. Dopu à l'azzioni militari, u teatru fubbe in Irkutsk. Gaidai hà viaghjatu cù elli nantu à a strada, vedi tutti i rendimenti è ogni ghjornu, più di più è imbueddi di u desideriu di dedicà à u teatru è u cinema. Ellu stessu era in funzioni amatoriali in a Casa di Cultura è parechji cuntonu chì u zitellu hè talentu.

In u 1942, Gaidai hè ancora unitu à l'esercitu. Inicialmenti, sirvìu in Mongolia, ma crede ch'è era tortu è vargugnate. U direttore futuru vulia protettori di a so patria. Quandu a parti di i suldati vènenu à a fronte, Gaidai corse à tutte e truppe è tutte e cose eranu risposta da u "I". Era questu mumentu, solu cambiatu, inseritu dopu in u filmu "Operazione Y", quandu u guvernatore chjama u locu per u travagliu è dumanda à dà a lista tutta.

Una volta in u davanti, Gaidai spessu si passa à u partitu di l'inimicu è piglià a so lingua. Hè stata guidatu parechji medaglia. Stu omu hà sempre avutu scantu è curaggiu. Havi avutu parechje ferita di bolla, avissi d'avè amputatu a so vaghjera, ma Leonid si n'à vistu cum'è un attore è si batti à a fine per esse guaritu senza l'amputation. Passava assai tempu in i sughjetti, suffriu assai operazioni. À a fine, Gaidai cuntinua sempri nantu à i so pedi, ma, però, i ferimenti respondenu à a so salute per tutta a so vita.

Dopu à a guerra, Leonid hà tornatu à u so Irkutsk nati. Dui anni hà ghjucatu à u teatru lucale è hè successu. Ma Leonid era assai criticu di ellu stessu è hà caputu chì u so successu ùn hè nunda. Dunque, in u 1949 Gaidai si trasferì à Moscu. Ùn ùn parlava micca a lettera "p", era un ghjovanu modestu è calmu. Ma, però, u so talentu puderia riesce u cumitamentu di accissioni di u VGIK. Tutti l'anni di i prufessori docenti admirati Gaydai. Li piaceru u so sensu di l'umuri, l'abilità di ghjucà diverse rolli satìrici. Gaidai hà avutu un talentu naturali. Ma, in u principiu, perchè i chjusi, era statu espulsu da l'istituzione educazione per esse invalidati per u travagliu. In ogni casu, u zitellu ùn pudia cunvince l'amministrazione è u turnò, mentre ch'ellu hà stabilitu un periodu probatoriu.

Mentre studiava à VGIK, Gaydai si ncuntrava a donna chì abitava nzemi. Era Nina Grebeshkova. Era ghjovana di Gaidai for eight years and was very tímido di u ghjovanu chì avianu vistu assai in a vita è avia passatu à u front. Dunque, cù ella, hà sempre alludendu, vultatu biancu è ùn sapianu chì dì. Appena si spusaru, allughjatu una stanza, avianu una figliola Oksana. True, Leonid hà fattu offense per un pezzu perchè chì a so mòglia ùn vulia micca piglià u so nome. Ma però, era sempre dimissioni à questu è hà amatu a so Nina finu à l'ultimu ghjornu.

In u pelle, Gaidai principia a filmazione in i cinquanta. U ghjucò in i film "Liang" è "Wind". Ma dopu chì Gaidai s'addunò chì ellu ùn piace micca ghjucà, ma per fà direttamente. Dopu u 1955, Leonid Gaidai hè statu listatu cum'è unu di i direttori di Mosfilm. Avà avutu vistu u talentu di u direttore còmicu, invece ancu chì u so prima film ùn era micca una cummedia. I primi film di Gaidai ùn eranu micca assai populari. A cosa hè chì Gaidai ùn hà micca vulutu sparraru qualcosa chì l'autorità deve vulete. Vulìa ririri di i prublemi di a sucetà. L'uffiziali pigghianu i so quaderni cù l'alicità. Quandu pruvò à sparà e roulette heroica, s'hè rializatu chì ùn pudere micca travaglià in stu genre. Per un pezzu, Gaidai era assai preoccupatu di questu, ma poi a furtuna u sonciu. Tuttu u passu quannu Leonid hà dicisu di andà à i so parenti in Irkutsk. Eccu, truvò u prugettu "U cani di Barbos". Hè quellu chì hè divintata a basa per u film "U cani di u Watchdog è a Crosta in Sicilia". Gaidai truvò quarchi cosa interessante è amused l'audience - hà apertu una trinzia magnificente: Coward, Balbes, Experienced. Dopu quessa, a popularità di Gaidai hà iniziatu à crede in literalment prima di i nostri ochji. Ellu fece films chì tutti i suvii pianu rirennu, ancu i quelli chì si tenenu posti altri. Gaidai divintò unu di i direttori più amori di u spaziu Sovat. Gaidai hè statu ricunnisciutu cum'è maestru di cummedia. Ma in l'ultimi anni di a so vita ùn era più frequente. I so peliculichi ùn anu micca esse cusì cum'è i precedenti. Ma però, Gaydai cuntinua, quandu era una mòglia vicinu chì ùn l'avissi mai abbandunatu. Era felice, ùn hè adattatu à a vita, Nina hà capì ciò, sempre aiuta è sustinutu. Hè stata cun ellu finu à l'ultima alte, u 13 di nuvembre di u 1993, Gaydai mortu perchè u clot in the lungu avia scappatu.