Malati di peri canzuni

À ogni donna in casu, ci vole à truvà almenu un paru di scarpi in un pinu. Oghje, per via di i tendenzi di a moda è cunfidendu i nostri propri preferenzi, ùn usamu no calzoni pienu assai còmili. Questa hè a causa di e malatie di i pesti.

Ricurdativi, cum'è i genitori (non soli moms, ma ancu pai) insegenu i so fiorità figlioli: "Ùn pudete micca purtate calzari tacchi. A vostra postura si deterira è i vostri pierdiche cù ferite! Ma pudete u futuru affittu perch'ellu è u maximu di u giovane? No, ùn hè micca. Perchè a malatìa di i peri canzoni hè aspetta per stranieri in parechje decennii.

Una di e prova chì u piuvamentu di i scarpi cù i tacchi viaghja à i malamenti di a cugliera hè un studiu di i scientisti americani publicati in una di l'edizioni nantu à a salute.

U mutivu principalu per u travagliu di ricerca hè chì e donne ùn ponu incantati i scarpi in a so ghjuventù, questu influenza diretta in u sviluppu di e malatie da i vini in età. Inoltre, l'studiu amparò chì a relazione trà u calzate incongruvule è e malatii in a vieja età in a parte maschile di a pupulazione ùn era micca divulgata. Lucky per l'omi - ponu pudè allora ciò chì vulete!

Allora qualcetti di malatìi per a ghjucazione ci aspetta? In u top 20 razoni più cumuni per cercà un duttore per i femini d'età 65 à 74 anni - un dolore in i pedi è i dete. Queste dolore pò esse sintomi di una malatia più serosa. Questi, in questu casu, includenu diabetes mellitus, gout, politique rheumatic. A malatie pò ancu esse una consequenza di murmuri, sprains e fractures.

A l'Università di Boston Scola di Salute, un studiu hè statu guvernatu nantu à a relazione trà fatigue è a malatia di u calzate chì portanu. U gruppu di sughjetti includenu i persone più maiò 50 anni. Hè propiu, 3372 persone - 1.900 rappreżentanti di u sessu fieri è 1.472 forte. L'osservazione vinni purtata da u 2002 à u 2008. Un insegnamentu normale hè statu fattu nantu à u sughjettu di u dulore, spasm è pesche in i peri. U duluri vinni classificatu dopu. Diversi gruppi foru identificati: u dulore di ughjettu; u dulore in i piezzi passati è rimanenti di u pede; u dulore in l'arcu di u pede è u dulore in lifting l'arcu di u pede. I suggetti anu dettu à dettu riguardu à i scarpi chì anu purtatu in a so vita. U tempu statali hè divisu in 5 periodi. Anu classificatu è sapori. Eccu i so gruppi principali:

In u risultatu di l'insegnamentu, u 25% di i rispondenti anu fatigatu in a so guttività è u dulore casi constantemente. Per a donna, a causa principale di u dulore chjamava i scarpi cun tacchi altive - calzari cuntenenti. L'omi, a situazione era megliu - solu 2% di questi i scarpi incampomi. Perchè l'scelta di i scarpi di l'omi ùn hè micca un fattore fundamentale in a malatia di i pedi.

Basatu nantu à e dati supra, i medichi ricurdamu micca adupratu calzate incòmodi. Sì avete spessu piti tired - avete bisognu di rigulari cù esercizii di caccia. Questu avete aiutu à neutralizà à u tempu l'impattu negativu di i scarmi incestu.

Hè nutatu chì i tacchi sò estremamente debuli, no solu per i pedi, ma per i ghjinochji è l'osi pelvichi. Cusì, se spessu usendu un tacchino altu, avemu da sviluppà un flatfoot transversu. Un pianu chjusu, à u turnu, purtari a debule di i ligumi è ligamenti, è un mudellu in u fondu hormonal. Tacchi pruvucavanu no solamente fatigue, ma ancu un overstrain constantu di i musculi di e gammi. Fatigue si manifesta da a violazione di a circulazione di sangue di e vini. E hà digià accade à malannii cum'è pruvince è varietà.

In Europa, raramenti vede una donna in tacchi. Un mutivu pussibuli per questa hè l'abbundanza di i pavimenti d 'adocinara. Cammendu nantu à i so tacchi nantu à elli ùn hè micca assai piacevule. Ma u nostru "speculo" asfaltatu in a maiò parte di i cità, è chjamanu à caminari nantu à u puntu!