Biografia Jean Paul Belmondo

Oghje, u distinu ghjustu decide di ghjucà una storia cun un attore più anticu, com'è s'ellu hè statu presu da e so film: crime and a beautiful woman. Biografia Jean Paul Belmondo hè statu successu, per via di tutte e tortu di u so amori per i femei ...

Un veru stella

U figliolu di un scultore famosu è artistu, Jean Paul ùn hè micca interessatu in l'arti prima. À u primu ùn avia micca interessatu nunda in tuttu, fora di u pughjilatu, u football è di e donne. Allora aghju messa per u teatru, è à u stessu tempu cù autucane è motocicletta. À u tempu di u liberu di "À l'ultima flussa" Belmondo era già 27 anni, ma à u so primu grandu rolu hà riagitu cum'è un picciottu. In i so parolle, era "stupidu" perchè era sicuru chì micca una storia intelligibilista di un tipu irresistibile, ma solu di modu immurali, mai puderia micca ghjunghje à u screnu. A storia ùn hè micca ghjustu - hè statu un successu di a staghjoni è solu à i Belmondo. Questa hè a funzione distintiva principali di questa stella: ùn pò micca esse "fattu", "fa" a film propriu. U dramma criminali seguendemu un genre predilettu di l'attore, ma ancu hà ancu ghjucatu in cummedia, pelle d'action, thrillers è film d'avventura. E tutte sse cose seguenu sottumessi à Belmondo, è per mezu di un seculu, sarà a mità di a distribuzione filmali francesa nantu à elli.


Un idolu è un piacevule

Ùn ogni star hè permessu di esse un ìdulu - Belmondo era. Parechje di e so film era famosa per i stuntsi periculosi, è tutti i zitelli anu saputu - l'attuali ùn hà mai ricutu à i servizii di stunt men. Dopu era più di 50, quandu quasi murìu durante a filmazione di a film canadiana "Robatori" (1985).

I Francese resignonu à u fattu chì Belmondo doppu questu l'incidentu quasi abbandunava a pelicula è vultatu in u stadiu dramaticu. Ùn vulete micca perdienà i so favuriti. A so faccia spiaggia cun u nostru broken, un sonu unicu è un cigarette senza cambiu o un cigarette in u cantonu di a so bocca hè stata cunsiderata, se no "a faccia di Francia", a personificazione di u "Spìritu Francesu" (chì voli vede i Francesi stessi) - l'affittu frivolo è indestructible di a vita. È, à u cuntrolu di u so amicu Alain Delon, Belmondo è l'ultima volta ùn hà micca arruvinatu nantu à un sforzu di scandali sessualmente criminali.


Un Francescu è ancu quasi un Parigineu in u locu di nascita, Belmondo hè in fattu un Italianu, postu chì u so babbu è a so mamma sò di rilazione Italiana. Cum'è tutti l'italiani, era nutatu per u so fanàticu devozione à a famiglia. In u 1988, Belmondo hè stata premiata "Cesar" (l'equivalenti di u "Oscar"), ma Jean Paul refusau d'accetta u premiu perchè l'autore di a statuette di "Cesar" una disrespectu nantu à u travagliu di u so babbu.

In principiu criava a so propria famiglia: s'hè maritatu à l'età di vinti, è da quandu era trenta hà avutu tri figlioli, duie fiani è un figliolu. U so matrimoniu scumpiranu in u 1965 - a so moglia ùn pardò à Jean-Paul di a romanzu cù Ursula Andress (a prima "Girl James Bond"), anche nisun omu nurmale puderia passà da a principale "bustie sex" di quellu tempu. A scena di l'attoriu sempre cummuttau e spettacularii di a donna, in a vita Belmondo hà avutu ancu belle di bellezza, ma ellu mai pubblicò i so romane, mai risposta, micca una quistione nantu à a so vita persunale, è nimu di u so "ex" rissi da ellu una mala parola.


In quantu à i zitelli, stanu "i" i zitelli. A migrazione di parechje murtali, Belmondo ùn hè diventatu questa forza per sprimà i so foglie in a cummerciale di mostra, per esempiu, u so figliolu Paul hà andatu à i cariccini di corsa è ùn hè micca scappatu di strada. Ma l'attore mai, in tuttu, rifiutò à i so figlioli è era orguglioso per u fattu chì i ghjurnali fite u so "clan" di a famiglia. E stava sempre un clan dopu à una storia divertida cù dui Yorkshire terriers.

E forti putenti sò spessu sentimentali. U stessu hè per a biografia di Jean Paul Belmondo. U sentimentalismu di Belmondo s'hè cunversatu in un amori per i cani picculi - Yorkshire terriers. À questu so debilitariu sapia di tutta a Francia: l'actor, cum'è una dama secular, hà amatu di caminari, pussidendu u so Maya favuritu in i so bracce. In a primavera di u 1989, hà traditu in l'apertura di a staghjunzione in a famosa corte di Parighia "Roland Gaross" (annantu à l'anni tennis hà diventatu unu di i so favurevuli preferiti). Avè stabilitu à una casella, Belmondo prumove Maya da e so mani, è vicinu à ellu parechje un cane di a stessa razza. Tutti i ghjorni cumpiunonu bè e so colti, è l'attore toccu accuminciò a circà u dirittore di u doggie. Ci hè caputu chì questu hè una mistressa, è ancu in u so gustu: una rubba robusta cun una postura di ballet (da a so ex-donna, li piacia à e donne cun u passat choreographic).


Sicuru, unu ùn pò dì cun certitude chì a riunione di i dui Yorkshire Terrier hè un accidente felice; a felicità ùn hè micca succorsu cusì faciule, anu bisognu à esse attiratu. Ùn hè micca escluditu chì l'ex di ballarina Natalie Tardivevel cunnisciutu da induve truvà Belmondo, è hà aplicatu un modu simplice di manera assai efficace di cunniscenza. Qualcuno chì era, ma Belmondo caderu in amore. Certu, a nova donna hà pussutu fricazzioni serbia cù i so zitelli: Natalie di 24 anni hè di dui anni più ghjovra chì Cero - u più chjucu. Tuttavia, era cun Paul chì hà avutu troppu rapidamente una lingua cumuna è era senza resistenza s'accepta comu membru di u "clan".

Quì hè - un veru "autumn autumn"! Un omu invechjante è fisizamente forte da una gran furtuna, un affari favorito è una donna amata nova, cù quale dedica u so tempu nantu à viaghjà in l'isuli tropicali. Sì solu u destinu ùn eseguisce micca pagamentu per i so rigali!


In u 1994, u primu tronu hà fattu u ghjocu: a figliola maiò di Belmondo, Patricia, hè statu uccisu in un focu in u so appartamentu. Chì accadò questu, ùn hè micca pricisu in quellu tempu, Belmondo ùn permette micca a stampa in a so vita persunale. Hè cunnisciutu solu chì in a sera di u stessu ghjornu vene nantu à a scena - stu actor ùn hè micca nantu à a cumeddia solu in casu di a so morte. Natalie Tardivel era quì - cunvince u ghjornu di u teatru per darà un locu in a folla. Allora andò per un annu sanu per vede u realizazione, è i parenti di l'attore avianu già accuminciatu a visità veste suspetti - ùn hè micca Natale stanu troppu vigilatu da Jean Paul, chì ùn mancu hè assuciatu à a so obligazioni legale.


Belmondo prubate prontamente, tuttu s'hè riposu, è a vita durò cum'è sempre. Eppuru, l'attore hà datu uni pochi, ma anu sempre cercatu, secondu l'amichi, "forte com'è una roccia". Qualchissia ùn spetta micca un colpu à u sole di u ghjornu di Augusta di u 2001: Belmondo hà ghjucatu a futbullu cù l'amichi in Corsica è si scher parechjude cum'è un fiocciu - un colpu. A Conscienza hà ritornu in modu rapidu, ma a parolla hè statu livata, è u corpu ùn ubbidisce micca. I medichi cosevanu chì a luz di a vita à l'ochji di l'attu pò esse dissoluzzu in ogni mumentu.


Ùn hè micca mortu, è Natalie ùn lasciarà micca. I parechji sò stati aduttatu da l'anziani anni precedente è ùn avè micca espertu un scherzu bruttu. Cusì anu ricivutu un "rigalu" di u novu annu à u fini di dicembre di u 2002: Belmondo è Natali legalizeghja imprevedente a so rilazioni. Natalie hà assicuratu chì Jean Paulu stessu avia propiu à ella. Di sicuru, questa dubbisa: una cuscenza terbone, un corpu disubbiditu, un discorsu chì hè casi ausente - in questu statu una persona hè improbabile di decisione responsable. D 'altra banda, Natalie hà datu a so vita per tanti anni chì hè difficiule per ella refuse pruvà à guariscenà u so avvena. Parenti di l'attore, sicuru, si sintevanu altrimenti. A scrittura hà scrittu: "Ci hè un scherzo di denti: i figlioli di Belmondo vide chì un altru paru di mani si stende à a famiglia pie". Paul Belmondo hà vinutu dettu di parlà cù a so matriga nova, di quale ellu hà avà hà mantuutu i relazioni più amici.


Dopu assai i zitelli avianu un raghjone ancu più seriu di scuntentu, anche l'avvene piglià u cambu di una cummedia tristi è vulgari: Natalie hà divintatu incinta. U 70 anni di età, avà parlante è movendu Belmondo, diventò u patri di una zitella chì era chjamatu Sophia. Natalie hà rinfurzatu u so postu è cuminciò à a maternità, trascinendu a so agenzia di PR. Una ghjovana nova hè stata fatta in un vechju patri, è era bè per ellu: a forza fisica, sicuru, ùn hà micca tornatu, ma u discorsu, u muvimentu è a clarità di u pensamentu erani rilettati - l'atturaru anu tornatu à u stadiu. À u stessu tempu, a scrittura hà scrittu chì Belmondo hà bisognu di sguassà à a situazione in a so famiglia. Hè chjaru: l'ayer, un ìduli è un eroi, u patriarca di u clan, è oghje oghje persone pare à voi cum'è un burden, un fucile in un modu di una borsa di soldi. Hè triste per capiscia chì sì sempre un osevvoru vivu, a pelle di quale hè digià divisi divisi in a vostra mente. Forsi hè per quessa chì l'ominu decide di prughjuzzioni di pranks for the last time.


Divorce in francese

In u Marzu di u 2008, una nova sensazione splende: Jean Paul Belmondo divurziau Natalie Tardivevel cum'è in ellu chì hà spusatu. Tutti hà dicisu chì i figlioli adulti guariscenu, ma a ragiò era diffirenti. Hè chjamatu "ghjente amicu".

Immediatamenti dopu u divorziu, una certa Barbara Gandolfi appara appressu à Belmondo. 33 anni, a naziunalità ùn hè scunnisciutu, vive in Belgio, induve per un pezzu tempu hà statu una stella di cuncorsi di bellezza lucali è di mostra di a Reality, è ancu di u Playboy locale. No, ùn hè micca un mudellu senza tìtulu: cù u so maritu (hè un maritu, cum'è dui petite figliani), Frederick Vandeville maneghjava una reta di stedes e scappi belga per i scambisti.


A situazione hà voluvuta. Natalie Tardivel still lives in Parisu Belmondo: occupanu una mezzo di u bastimentu, l'attore hè diversu, è a cunfini trà e pussibuli hè una scala larga. U veru duminiu hè: l'ex-donna ùn permettenu micca à l'attore à vedà a so figliola sottu u pretextu chì a so mistressera pudarà esercerà una "influenza disruptiva" in a ragazza. In fatti, ùn ci hè nisun mistress in a casa. Ella vive cun u so maritu in Belgiu, però cunvintu à cunvegari à i ghjurnali di TV à a so alcuna, i mura di quali sò imbruttati cù pittura di cinque pelle antica di Belmondo, è dice: "Questu hè u veru amuri di dui adulti". Belmondo è Barbara si ncontranu nantu à i centri, induve l'attore chì hà reffirmatu i so principii pusitanu voltu à i ghjurnalisti.


In l'estiu di u 2009, u vudelume si svolgi subbitu in un dramatic criminal. Natalie Tardivevel accuminzava a ricerete lettera cù i minaccii di viulenza fisica. Immediatamente culpò à l'ex maritu è ​​a so patrona per tuttu, demandatu, ma un par de weeks later, Belmondo stessu ricivutu una feroce carta. Un autoru anònimu dumandatu di ellu "per darrere di Barbara Gandolfi", salvu l'attore vole "ricevi un pezzu cù a testa di a so figliola". Puzzilata di a pulizzia parigiana, ghjusta solu casu, pospose a prutezzione di u roggiu à tutti i membri di a famiglia Belmondo. True, Natalie Tardivevel hà sospettatu chì l'attore stessu scrivia una carta terribili, ma a prumessa suggeriu chì l'ore puderanu sfruttate di l'imperu di amusement nuvatu di Gandolfi è u so maritu. Qualchidunu (prubbabbilmente un investitore secreto) pò esse preoccuvati chì una rumanzu forte turca l'attenzione innecessa à l'affari.


Se questa "una persona" esisti, era tardu: in u principiu di u oghje u ministeru di l'affari di a cità belga di Bruges abitava unu di e notti di Barbara Gandolfi durante una operazione per u cummattimentu di lavanderiu di soldi. Sutta l'impattu era tuttu a reta, è in a casa di Barbara eranu truvati documenti finanzatorii difamatori, ancu i quelli firmati da Belmondo. L'attore hè statu tistimone in un casu criminali, ma ch'ellu dice chì Barbara "hè micca culpabilia di qualcosa", è chì hè "felice" cun ella. Liurnalisti dumandà à Belmondo se Barbara Gandolfi ùn era micca cum'è "fateali e donne" chì l'eroi di i so film sò spessu sottumessi. L'actor disse in silenziu: "Quelli chì sò micca stati belli". Era in vain - sò più belle. Ancu à l'ultimu flussu ùn pudere micca cusitu in i vostri giòvichi. In a biografia di Jean Paul Belmondo ci era solu un pocu di tuttu: lacrimi, amore è ancu morte.