Anastasia Vertinskaya: vita persunale

U tema di u nostru articulu di u ghjornu hè "Anastasia Vertinskaya: vita personali". Una bella donna è una attenta talentu - tutti sti epiteti sò diriggiuti à una stella di u cinema sovièticu.

Anastasia Vertinskaya nascìu u 19 dicembre 1944 in a cità di Mosca. A so famiglia hè stata allora for longa ora è solu un annu prima chì Anastasia nascì, Vertinsky hà permessu di vultà in a so patria, in Russia. Lu poviru di Anastasia - Alexander N. Vertinsky, un canzone grande, cumpusituri, un ancestrore di a canzona d'autore. Mamma - Vertinskaya Lydia Vladimirovna, una attrice è un artista. Anastasia Vertinskaya hà una sorella più vechja, Marianna Vertinskaya, l'attrice di u teatru Eugenia Vakhtangova. In a famiglia, e fimmineddi sò sempre avutu assai attenti. I parechji pruvate di dà à e so figliole una educazione megliu, volenu chì e zitbi sò crisciuti versàbili, independentemente di quale si saranu.

A particular attention paid attention to studiu di e lingue straniere è l'impiegazione di a musica. U babbu era assai ansiosa per i so fieri. Hè stata cuntenta cù qualchissia di i so successi, mai "criatu". E si li fimmineddi di qualcosa di qualcosa, hà dettu chì era assai afflittu quandu eranu stupidi. Anastasia è Marianna pruvanu di fà tuttu ciò chì u so babbu ùn avia micca sappiutu. In a so zitiddina, Anastasia vulia daveru divintà ballerina, ma ùn era micca accettata in l'isula di ballu, cennu di u so pesu, era una big girl per una ballerina. Allora Anastasia vulia dedicà à appruvà lingue straniere, ma tuttu cambiò in 1961, quandu Vertinskaya hà realizatu u rolu principali in u film "Scarlet Sails". Anastasia decide di ligà a so vita cù u teatru. In u 1961 u filmu "Amphibian Man" hè stata liberata, in quale Vertinskaya hà realizatu u rolu di u carattere principale - Gutendu. Anastasia voli veramente travaglià, per via di filmi in a film hà amparatu à natà perfetta. Hà persunalizatu in l'acqua, dived senza scuba, senza recite à l'aiutu di i tecnulugia. A film "Man Amphibien" divintò u capimachja di a distribuzione film in u 1962. Anastasia Vertinskaya hè ricunnisciute in ogni locu, dici chì era oppressata in questu rispettu, era impussibile di sguardu à u metro, andà in a tenda. A gente vulia tocallu, impone a cumunicazione.

In u 1962, Anastasia era invitatu à u troupe di u Teatru Pushkin di Mosca. Idda, ùn avè micca avè una educazione speciale, cuntere cù a brigata chì operava in tuttu u paese. In u 1963, Anastasia hè nantu à u secondatu pruvellu à l'Institut du Teatru di nomi di Boris Shchukin. À l'esame di ingaghjamentu, hà falliu è solu per via di i so roles giovani fù permessa di ripiglià l'esami. Fù tra i cumpagni di classe d'Anastasia era Nikita Mikhalkov. Trè anni dopu, in u 1966, diventanu còmonu. In u stessu annu, Vertinskaya è Michalkov anu u figliolu Stepan. U matrimoniu di Anastasia è Nikita era curta, hà duratu incomplete four anni. A laguna hà dettu, perchè Vertinskaya volia divintà attrenda, è, sicondu Mikhalkov, a donna hà da seguità a casa, dà nascita è rigalà i zitelli, aspittà d'u so maritu. Ma ancu dopu à u fughje cù Nikita, Anastasia restu respetuosamente cun ellu è infundia stu sensu à u so figliolu.

In u 1963, ella, una attrice inglesa, fù invitatu à u rolu d'Ophelia in l'adattazione di cinque di Hamlet, Shakespeare. Era u rolu di u repertoriu di u mondu, è Vertinskaya hà coped with it with brilliance. Doppu stu rolu, ella averia litterally of suggestions, Anastasia diventa a l'attrice più demandata. Dapoi 1968, l'attrìccia Vertinskaya di i teatrini di Mosca - un teatro chjamatu E. Vakhtang, u Teatru Pushkin, Sovremennik, dopu u Teatro Art Moscou. Questu tempu hà ghjucatu à a pelicula epica "Guerra è pace" di Lisa Bolkonskaya, in l'adattazione di film di Anna Karenina da u rolu di Kitty Shcherbatskaya. Ma u travagliu in a filmu ùn hà micca scepienti à Vertinskaya, ùn hà micca sentutu cum'è una stessa attrice.

È era u travagliu in u Teatro Art di Moscou, chì hà permessu di sentenu cunfidenza à esse attrice. Hà jugatu in produczioni teatrali cum'è "The Seagull", "Uncle Vanya", "Tartuffe", "A Resurrección Bella per un Picnic", "Le 12 Night", "Valentine and Valentine", etc. A deci anni dopu a so prima matrimoniu. Vertinskaya si sposa un seconda ora, per u cumpusitori è cantante Alexander Gratsky. Ma u matrimoniu dura ancu più menu di u primu. Dopu u secondu matrimoniu, Anastasia hà dicisu chì ùn pò micca esse felice in u matrimoniu, u soru, i zitelli, u sposu ùn hè micca per ella. È ella stalla cumpretamente per travaglià in u teatru è u cinema. Per tuttu a so rilassazione Vertinskaya hè aligiu à a sucità. Ella piace à stà sola, piaza cunsulazione, intimità. Ellu piace di cocilu, ellu prefiere a cucina chinesa, georgiana, sibirie. Hè cuntentu di furmà chefs in u restu di u so figliolu, Stepan Mikhalkov - restaurateur, cose di diversi platti di cucina russa è georgiana.

Oghje, Anastasia Vertinskaya ùn hè sughjettu di ghjucà à u cinema, cum'è ùn vede nisuna propostu interessanti per ella stessu. Hè organizzata è dirigite a fundazione caritatevuli di attori russi. L'urganizazione hà assicurata à a carità à l'attri necessani - veterani di u teatru è u cinema, è sopra à i ghjovani talentu. Questu hè a so, Anastasia Vertinskaya, chì a vita persunale hè cusì rica in avvenimenti.