Biografia di Barbara Brylska

Quale hè Barbara Brylska per noi? Biografia Barbara cuntene assai roles maraviglios. Ma, ùn importa ciò chì hà ricu a biografia di Brylska, avemu, più spessu chì micca, assucianu cù l'annu l'annu è a "Ironia di u destinu". Fà chì hè sbagliatu chì a biografia di Barbara Brylska per noi hè ridutta à un rolu. Di sicuru, per l'audacia polacca in a biografia di Barbara Brylska ci sò parechje roli interessanti chì cunnanu è amanu. Ma chì si pudemu fà chì Barbara per noi hè Nadia.

Brylska ùn hè micca una attrenda di una sola imagine. A biografia di sta donna hè un cusì vivu di questu. Simply Barbara hà maravigliatu u rolu di Nadia Sheveleva. Brylska, u so surrisu, charisma, romanticismu è eccentricità foru ricordati da tutti l'abitanti di l'espazio post-sovieticu. Probabilmente, a so biografia ùn hè micca cusì interessante per noi, se no per a so Nadia. Per a prima volta l'audience anu vistu a cummedia di Eldar Ryazanov l'u 1 di jinnaru di 1976. Hè da quì chì avemu truvatu Nadia è l'attrice chì faciva - Barbara Brylska. Hè passatu trenta è sei anni, è ùn pudemu micca imaginate l'annu novu senza l'amori è nativu di Zhenya, Nadi, Ippolitu è ​​altri caratteri chì anu fattu esse u stessu attribute invariabili di una festa di neve, cum'è champagne, un àrbulu di Natale è Olivier. In fatti, era un successu stupidu chì raramenti venenu à attori per tutta a nuttata. Ma ùn scurdate micca chì a notte di l'annu hè sempre magia, perchè qualsiasi miraculu pò succorsu. Ghjè andatu cun Barbara. Per una sola notte, tuttu u paese hà sapendu. È per una sola notte hà cundottu in amore. E questu, veramente, hè una grande felicità. Barbara hà capitu questu quì. In particulare chì ella, una donna chì hè crisata in l'anni di post-guerra, cunnosciutu assai prublemi è pienghje. Cusì, pudia apprezzà a felicità è a fortuna chì a nova nuttla di u 1976 hà purtatu à ella.

U principiu di u percorsu creatore

Barbara nascìu u ghjinnaghju 5 di u 1946. A so famiglia, cum'è parechji altri, hà campatu in poverità, perchè solu a Second World War. Mamma Barbara hà guadagnatu una vita da a costura. U so babbu era un locksmith ordinariu. A famiglia di Brylsky fù distinata da u cunsirvatori è a rigorezza. Hè per questu Barbara ùn pò mai esse chjamatu uninhibited. À u cuntrariu, in a zitella è addezia, era assai modesta, ancu cumplessu. Ma, anchi era, era sempre fermu indipendenti. Ancu s'ellu ùn hè micca surprisante, perchè i genitori hanu da travaglià in modu constante, perchè chì Barbara hà da a zitiddina amparà à risponde per ella. Ma in nisun casu ùn si pò dì chì a so famiglia ùn piace micca. À u cuntrariu, Mamma e Papà spentò tutti i so energia è i risorsi nantu à u fattu chì a zitella graduate d'un arti liceu. Videndu in a figliola un talentu è un desideriu per l'arti, perchè eppuru tutti i so desideri è iniziali in questu direzzione. Inoltre, u direttore di u liceu, chì Barbara hà studiatu, vedi chì u ghjovanu talentu à realizà in funzioni amatoriali, cunfirmò chì a zitella hè veramente un talentu. Hè necessariu per entra è entre unu di i prestigiosi istituti educativi teatrali in Polonia - l'Lodz Higher School of Theatre. Barabara hà cusì. Hè successa l'esame è ricivete l'educazione necessaria. È dopu, hè ura di penserà ciò chì farà in a vita. Però, a risposta à sta quistione di Brylska cunnisciutu da a adolescenza. Dopu fattu ghjucà un rolu episodicu in a pelicula "Kaloshi Happiness", è accadò in u 1958, Barbara hà decisu per ella stessu chì averia diventera un veru attore di cinema. Gran gioia per ella era u rolu principali in a film Jerzy Kavalerovich "Faraone". Appena dopu, Barbara hà ghjucatu in parechje filmi storica, melodrama militari è di TV. U so facci eranu diventate à i televidenti pulacchi. In quantu, digià in a metagghia sittanta, Barbara fù livata più micca in casa, ma in l'esteru. Pò esse vistu in parechje filmatu pruduciutu da i studii di film di a GDR. Hè nutate chì in elli Brylska anu ancu capaci di palesu tutte e so talente è portanu a vita l'heroini assai interessanti.

Alegria è tragedia di a vita persunale

Ma vale nutà chì, per Barbara, a carriera hè mai statu maiurata cà a famiglia. Per esempiu, ora hè eliminata è ghjucà in u teatru solu quandu ella capisce chì i soldi finisci. Certu, quandu Barbara era più ghjovira, era più ambiziosa, ma l'amore sempre occupatu per a so vita ùn hè micca menu in una vita. Brylska dice chì hà amatu à cinque volte. Hè stata casata trè volte. U primu matrimoniu era transitore è infelicità. Ma cù u so secondu maritu, hà avutu una relazione meravigliosa. Barbara dà nascita à u so figliolu è a figlia. Ella è u so maritu amaru cusì tantu chì e ddi i so figlioli sò nomi: Ludwig è Barbara. Una donna di l'ànima ùn hà micca vistu in i zitelli. Hè per quessa, quandu a figliola era vint'anui anni, trè anni di Barbara ùn pudia micca surviglià. A zitella era solu vintimila. Ella, cum'è a mamma, ghjucata, era una bellezza. A so vita hè stata interruzzione da un coltu di auto è hè un poviru colpu di Brylsky. Ùn seconduce si puderia survigliallu, perchè una donna hà pensatu sempre di suicidiu in u so capu, se micca per u so figliolu. Era assai più ghjovanu di so sughjura è hà bisognu d'amore è cura. Allora Barbara hà truvatu forza per vive in Ludwig. Finu a oggi, resta per u so sustegnu principali in a vita.

Vive cun ottimisimu

A ora, Brylska guida una vita tranquilla è meditada. Hè una maravigliosa edità, sapi à preparalli una varietà di platti, è, per voi, ama di manghja. Ma à u stessu tempu sempre si segue. Allora vi pare cusì bellu. Barbara mai dispiscezza nunda è ùn ùn faci micca piani maiò di u futuru. Ella prova di vive è guddà stu ghjornu. In a so vita, ci era assai boni è dolci. Dopu u successu di a "Ironia di u Destinu", l'audience polacchie à quandu l'invucarà solu à un persone stranieru è cissò per capimà. Ma, invece, cuntinuonu à amà a so loca in a Unió Soviètica. Per quessa, Barbara hà fattu esse in many other films, è sempre avè ricivutu assai amori è calidez da l'audienza per sentenu necessità è in u dumande. Allora, Barbara per parechje grazia à u destinu è sempre in u futuru cun ottimisimu.