Bonne moduli per i persone educati

I siclioti dici chì i boni modi pò aiutanu à accodà qualunqui interlocutore. Eppuru, avemu sempre usendu bè simule "magia" parolle è boni modi per i educati?

Perchè era incorrectu persunale, interferendu cù l'altri populi. Una volta un ghjornu, a ghjente avianu a realizà quasi un ballu rituali in una reunione. Avà hè sustituitu da un pianu nodulu di a testa (l'omi anche u toccu ancu u caprettu cù e so mani) - questu hè u costume in Europa. In Oriente, tuttavia, pigghiaru à l'altri assai più energetikamente, è in certi paesi, in u stessu Giappone, prutegge ancu. Ma hè quellu chì resta in l'altri paesi - u desideriu di una reunione di salute, di bonu ghjornu, tardi o sera. In questu casu, ci hè una etichetta di saluti. L'omu salute à a donna, u più ghjovanu - l'anziani, u subordinatu - u capimacherà. À una persona di famiglia (sopratuttu s'ellu hè più vechja d'ellu) indirizzu da nome-patronimu. Dopu avè scuntatu in l'uffiziu di un cullega, bè adacienti per nuddu: "Bonni dopu à l'tardi", sperene un pochulu. In un locu informale cù l'amichi, saluti cum'è "Hello", "Salute" sò permessi.


U tardu hè u primu à benvenite l'assistenti chì avà giugatu. Fritte cù l'interlocutore, annunziate à l'ochji.

Ablèttu da u modu di ringraziallu ancu per un favuri minuri, per esempiu, quandu era stati serve un menù in un restaurant o aiutau pusatu nantu à un mantellu. Alas, micca tutti l'artiglii boni per i boni boni. Un esperimentu pruvucatu da i spécialistes amparanu chì l'abitanti di Kiev era unu di l'educazione in Europa. Solu u 60% di Kiev mantene a porta, è solu un second vendedore per a compra (in petite negozii "ringrazialli" si dicenu ancu a menu spessu, questa stazza di cortesia è boni manerli era 30%). I cumpratori i rispundunu iddi. Ma ùn hè micca per nunda chì dicenu chì una parola ade à un cat hè piacevule. Ùn fate micca stingy in gratitude, ma allora è altri si ponenu!

Per un rigalu è aiutà, pudete ringrazzià novu - una persona chì vi prisintò un rigalu o un favori, serà bonu è bonu. Per esempiu, dopu un pocu tempu, menzionate in a cunversazione chì voi piace veramente u fogghiu o chì vi cunvince di a currezita di cunsiglii da un amicu.


A cesunta è e boni educazioni chì si meritanu sò più graziosu ca u simplicu "ringraziu"? Presente in ritorno un petit rigalu. Un associu di affari pò esse invitatu à un ristorante. Ricurdà chì u ringraziatu hè prontu. Dìite, dopu avè ricivutu una cartulina per a vacanze, pruvate a risposta à sente ghjorni.

Be kind ...

Ogni vostra petizione, ancu insignificante, deve esse accumpagnata da e parolle "per favvi", "vi dumanda", "esse tipu" è altri boni modi per i boni boni. Allora pudete avè un'unitazione. Ci hè un truccu pocu: evite micca a lingua negativa, per esempiu "puderete", "Ùn sì micca cusì bonu". U cervu umanu hè più piacevuli cù affirmazioni positivi: "Pudete fà favurisce un favore?" o "Socchi aiutatu à sceglie ...".

Paroli magichi indispensabile è boni modi in una situazione chì duvete bisognu à fà affruntà. Invece, per regula, solu una perdulugia hè micca abbastanza - hè ancu bisognu di spiegà u mutivu di a vostra action.


Ùn dumandate u pirdunu à terrestra. Ùn importa micca quantu l'ortugrafia pò esse, sia bravura e scusmina pè personalmente. È hè chjaru fà questu questu immediatamente dopu l'incidentore.

S'ellu hè un ingrossu seria, ùn pruvate, disculuzendu, per trasfurmà tutte scherza in una besta, altri di custu furore nantu à l'interlocutore. Delay hè ancu una ragione di disculazione, è questu hè micca solu per i scontri di cummerciale, ma ancu visitate.

Hè megliu di esse in silenziu ch'è da parlà

E parolle sputichi sò adatti. In certi casi, u silenziu hà veramente urariu. Ùn riepite tù stessu. Pudete u bisognu di ringrazià pè u bouquetu prisintatu, ma micca necessariu dì "ringraziu" per ogni porta aperta - cusì dì una volta. Brevity hè a surella di u talentu. In u situ di travagliu, evite a frase longa cum'è "Perdà mi generosamente, ùn fate un favore". A ghjente ùn avete micca u tempu di sente.


Pigliate u mumentu

Prima di pudè intremu à una persona cun una petition o scusavanu e boni manerli, pensate chì deve esse prublema per u vostru interlocutore à sente à voi. Eppo suppostite, se ellu hè parlendu annantu à u telefunu, hè megliu fà piglià una penna da u so desk, dumandà l'autorizazione è aghjunghje solu cù gestichi.