Carrie Fisher, chì hà ghjucatu a Princess Leia, muriu in i Stati Uniti

I ghjorni cuntati finu à a fini di u 2016. E in sti ultimi ghjorni, una altra tràggica notizia chjesa l'amatori di u big cinema. In i Stati Uniti, Carrie Fisher, chì hà ghjucatu u rolu di a Princess Leah in a pelta di culte Star Wars, hè mortu.

L'ultime nutizie era inesperu, chì Carrie era solu 60 anni. A causa di a morte súbita di l'attrìzia fubbe in prublemi di cori. U 24 di dicembre, hà cunnisciutu dopu à un viaghju à aéroportu da Londra à Los Angeles. A manu ghjustu da u pianu Fisher fù pigliatu à a clinica più vicinu. Sfortunatamente, i medichi ùn pudìanu salvà a vita di a famosa attrice.

Carrie Fisher volò à Londra cun una presentazione di u so libru di ricordi, dedicatu à u travagliu in a "Star Wars". Un rappresentante di a famiglia fici ufficiale ufficiale d'ayer:
Aghju dettu infurmazione di tristi tristi. A figlia di l'attrice - Billy Lourdes - cunfirmò chì a mamma hà mortu questa matina à 8:55. U mondu sanu hà amatu, è tutti l'abbianciaranu. A nostra famiglia sana, ringraziatu per pensà è pricava per ella.

Nativu Kerri Fisher u ghjornu di prima di a so morte informa stabilizazione di l'attrice

A vigilia di a so morte, Carrie Fisher, a so mamma, l'attrice Debbie Reynolds hà publicatu ufficiale chì a cundizione d'a fimmina s'hè stabilizatu. A donna a ringraziò i fanni per i so oghje amatori è e preghje. Sfurtunatamente, u corpu di Carrie ùn hè mai risposte da un attache cardore.

Carrie Fisher era micca solu una attrice, ma ancu un scrittore. Ella stava travagliendu in l'antenati di i peliculis famosos cum'è "Lethal Weapon-3", "Mr. and Mrs. Smith", "U cantante à a festa", è ancu i primi trè episodii di "Star Wars".