Burn of tractive respiratory, tongue and eyes in children

I periculi in l'aghjustà per i nostri zitelli per ogni passu, è certi volte ùn pudemu micca prutezzione di i feriti. U più grande u zitellu sia giustu, a più faciule esse di truvà una lingua cumuni cun ellu è spiegà ciò chì hè pussibile, chì ùn pò esse fattu, ciò chì hè sicura è ciò chì hè amminazzanti. In ogni casu, un pudere micca prevede tutte e situazione di vita, perchè ancu i figlioli più ubbituti, beni pisati è autureverdi sò in situ situazioni pratichi. Tra l'ultimi, avissi vulete chjamà credenze. Quessi burni tèrmini ùn sò micca solu nantu à e mani, i pezzi è u corpu: u focu ùn sceglie un locu per esse hit. Perchè, in questu articulu, vogliu tuccari in un tema seriu chjamatu "Quemurativu di i vini respiratorii, lingua è l'ochji".

Di sicuru, ùn hè più necessariu issa per spiegà ciò chì i cimi di i viaghji respiratorii, lingua è l'ochji sò veramenti peligrilianti - quessi l'organi sò assai gustosi, perchè l'influenza di e altitudine temperature nantu à elli ùn hè micca cusì indelicante, ma ancu amenacing! Intendemu di cunzidiriramentu per tutte e cose schietti severi cù i cimi per esse cumprendi: cumu aiutà à u to figliolu, se qualcosa baila in u succorsu, Ddiu impedite.

Burning of the tractus respiratorji

Cumu pò esse arruvinatu una vetrina? Questu hè bellu cumprèvule: stu periculu perchè u zitellu in casu inalmente l'aria caliente (steam). Spicificamenti piriculosu in questu sensu sò i chjamati chì creanu in casa, quessi volte quessi duranti l'inalazioni o ancu in sauna o in bath.

Cumu ricunnosce i danni à l'aria via l'aria? Prima, u respiru di u zitellu hè difficiule, suffrenda da tossu cù attaccalli, a so voce si stende ronca. Inoltre, u zitellu sintila u dolore mentri tragassi a saliva è in u cunfettu.

Di sicuru, sintomi simuli sò ancu indicate una cremazione di i vini respirati. In casu, si avianu fattu in parallelu cù altri avvenimenti: per esempiu, un incendi, inalazioni, dopu à un bagnu, s'ellu ci sò abbruciati nantu à a faccia o u collu, se i capelli nantu à u collu è u nasu sò brusgiati o l'epi sò brusgiati, si vincenu immediatamente chì hè questu quì scuru ovidu.

U travagliu di i venti respiratorii hè particularmente periculoso, perchè pò pruvucà l'inchanza di a mucosa. Cum'è sapete, in questu casu hè casi impossible di respira, cusì ci hè risicu di suffocazione. Avete deverà tutte u vostru babbu più prestu, ancu s'ellu ùn hè sicuru chì ci hè un incruciate.

Mentre chì aspetta à l'arrivata di i medichi, trasfondenu à l'aria fresca è dumandate à u zitellu à piglià una pusizioni di u corpu in u quale hè facilitu per ellu è, più importantemente, di respira. U zitellu ùn deve micca parlatu, è ùn lasciate micca solu per un secondu.

Cridendu a lingua

Ùn hè difficettu adresse chì quessi credenze si succète un quale u lquido calore o cibo si mette in bocca.

Chì avete bisognu à fà quì à seguita dopu chì u zitellu si crede? Tip uno: duvete aghjà subbitu a parti dannuta. A manera più faciule, di sicuru, hè di crescita cù l'acqua: o dispusitivu direttamente in a bocca è, tenenu un pocu, spit out, o simpricimenti a lingua sutta a rossu di acqua currente. Pudete ancu ottene un cube di ghiaccio da un locale o un bacca cungiunta è chjappà. A manera più piacevule per un zitellu per a enfilarà a lingua hè un ghiaccio, chì pò esse ciaperate da un pezzu. Se avete priservatu u gelu chì aghjuntevule u so zuccherinu, quandu i so denti si crawled - pudete aduprà.

Eye Burn

U zitellu pudete piglià una cremita termale di l'ochji di u zitellu se qualchissia scorcia calda in u so ochju (per esempiu, l'acqua furiosa, o una gota d'oliu caliu da una padedda), o l'ochju cuntattate direttamente qualcosa assai calda (flame, cigarette).

Sì in quasi tutti i casi cù questi chì ci hè una chance chì tuttu u so travagliu è micca avè micca preghjudiziu a salute di u zitellu cum'è un'altura, in seguita u quistu bruciu di l'ochju hè sempre seriu, perchè ùn pò micca più tardi cù l'aiutu di l'assistenza medica.

Quali sò i signali principali chì u zitellu hà rializatu un ardore chjuche termale?

1) ellu ferma u dulore;

2) u lamentu di u focu;

-> 3) u zitellu face a paura di a luci;

-> 4) pari à u caprettu chì quarchi cosa stucked in l'ochju;

5) parpeli e zoni di a pelle à l'ochji anu patitu ancu da credenze;

6) cilia di u zitellu sò dorme.

A cosa principal in questa affari hè primu bisognu prudigi è puntuale, chì deve pruvà prestu più prestu mentre chì aspetta a l'ambulanza.

Hè necessariu, cum'è in i casi cù l'altri burnii, per enfisterà a zona danada cù acqua corrente. Ci hè parechje muderni mpurtanti:

    - Avete bisognu à debbule, ma aperte l'ochju cù una ardenti, imbuttendu i parolle cù dettati atturciati in venditi;

    - a tampiratura di l'acqua si fluveru di 12-18 gradi;

    - cool the affected eye for 20 minutes;

    - Pudete lavà cun una buttula abbandunendu l'acqua in una pera di gomma o a zucca (dopu à sguassà l'agulla, sicuru) o direttamente da u grigiu (duchessa);

    - flush the glazik in a direzzione da a cantu più vicinu - à l'internu;

    - Dopu, hè megliu per furnisce u frescu cù l'acqua corrente, ma se ùn si ponu micca pussibule, avete bisognu di racoglia l'acqua in a pelvis è fate a faccia quandu, è sta dumanda à u zitellu à spessu parle.

    1. Dopu issu prucessu, geganti l'ochju chjucu cù una risuluzione d'antisepticu, cuncrettu apposta per l'ochji.

    2. Cubra l'occhiu di u zitellu cù un pappagallo (u tela hè struile).

    3. Aghjustate i parolle è a pelle à l'ochji, sfacciati cun di medicazione lucali.

      Ùn ignore u puntu di lavà u glazier incù acqua, ancu s'elli mi pare avete chì a burnia era assai debbula, ma hè necessariu di enfriarla cù l'acqua!

      In quantu à i sintomi chì significanu chì avete bisognu di visualizà immediatamenti u babbu feritariu à u duttore, puderete impedisce a vostra attenzione nantu à quì:

      - L 'agennessu visuale di u zitellu hè ridduce, soppulatu;

      - Più di 24 ore dopu, a rimesse hè ricivutu, u zitellu si dispiace chì u senti un oghjettu stranicu in u so ochju;

      - u dulore ùn solu ùn passa micca u ghjornu, ma hè ancu più insupportable;

      - di colpu, ci foru segue chì avianu u sviluppu di l'infezzione ocularu (l'ochju era inchatu è fogliu, u molu purulente era secremente da ellu).

      Attentu è insegni à i vostri figlioli di piglià cura di liquidi caluri è cagiunati calchi, perchè ponu dannà a salute di migliori!