Indoor pianta àoe

A terra nativa d'Aloe hè u Capu di Bona Esperanza, chì si trova in Sudafrica. I cundizioni di u caminu pianu à u fattu chì sta pianta florisci raramenti, cusì u populu chjamanu "seculu". In ogni casu, è in e cundizzioni cum'è mantenimentu propiu è cura, a pianta d'aloe di l'internu pò manca annu. In i cundimi camere, l'aiuta creci à 30-100 centimetri in għoli.

L'aloe à parechje, crescente in una pignatta, sviluppa bè in anch'ella è altitudine, dà numerosi rimuti. In a natura, l'altezza di aloe scopra à 3 metri. Àlot à l'aloe pò esse cunsideratu una pianta dicurativa.

L'Aloe hè una pianta suculentata cù u strettu, longu (da 20 à 30 cm), succetu, fugliale è fugliale cù i spinesi più chjuchi nantu à i canteri.

Variità è tipi di aloe.

In u mondu di i pianti succulenti perenni, ci sò circa 340 spezie chì sò distribuiti nantu à l'isula di Madagascar, in Sudafrica, in regione tropicale in Africa, in a penisula àrabba, in Africa orientali.

Aloe arborescens (nome inglese Aloe arborescens).

L'Aloe vera hè un arbulu impurtante chì si cresce à 3 metri o più.

Chiuci di sta spezia d'aloe chì si branching, erect, dettu avà avè una "tappa" di i restos di a vagina di e fede falatu. Li foglie sò sessuale, regularmente, estrete-lanceolate, succoso, à a basa chì passanu à u cuntestu chjude è falanti, cun avè persequale, à i vilidi sò spines più chjuschi nantu à a rispermia (nustanti a so dimensione, sò assai forti), glabrousu, 60 centimetri. Tsvetonos, a durata di quale righjunghje à 80 centimetri, finisci cù una inflorescenza racemose multiflorosa. U so perianthi hè tubulariu, sei membri, divisu quasi a terra. I so petali sò una durata di 4 centimetri, una volta ligeramente tuttata, dintra u so culore giallu, è l'esterna hè russa.

Aloe pleppi (nomu inglese Aloe plicattilis).

Aloe ciurenu - un arbulu medievale o un arbulu sboccu chì si sviluppa à 3-5 metri d'altitudine, è hà un saccu di tronche di furchetta. Hè à 16 foglie, chì sò vicinu in dui filarias à l'estremità di e rami, i foglie di questa aloe sò pulputi, in forma di cintura, a larga di e foglie hè 30 centimetri, è l'larghezza hè 4 centimetri, u cima di e fogliate hè inturnudu, in u terzu superiore sò finamente dentate. Pò esse un culore gris-verde o un culore gris-verde. Inflorescenza - nantu à u peduncle un pezzu simplice, a larga di quali hè di 50 cm è di quale da 25 à 30 fiori cù un perìantu cilindrico trihedral-red.

Aloe variegate (nome in inglese).

Plante Succulentu, in altizza righjunghjendu à 30 centimetri. I fogghi si creceranu à una durata di 15 centimetri, cipressate, triangulare-lanceolate, nantu à u liceu di picculi picculi, chjucchiati, verdi cù banditi irregulari transversi di picculi bianchi. I sopratuttu sò culligati in rosetti basali o chì si trovanu nantu à stemma cortu cù trè i densi filamenti spirali di ferita. I fiori creanu à 3, 5 centimetri, sò situati nantu à pedunculli, in forma s'assumiglia i fiori di e pezzi previ. U culore di u perianthi varia da rosato à u rossu rossu, o sharlakh con strade verde, internu hè giallu.

Aloe hè austite (u nomu di l'aluni hè Aloe aristata).

Questa aloe ùn hà assai foglie succulenti, chì sò cullate in rosetti densi basali, chì sò un diametru di 8-10 centimetri, gruppu jew solitarju. Li foglie sò largamente lancati, a punta finisci in un aranatu senza culu, cresce à una largu di 10 cm, largamente in a base à 1-1,5 cm. A fossa à a base hè cupartu cù spine bianchi angustosi, chì si trovani transversu, o una ou duie rami lonzitudinei. U marghjenu di a foglia si hè un marghjulamenu di serrate biancu è cartilaginu. Inflorescenza - un pinzelluni dèbilmente ramificatu o semplice, chì si trova nantu à u peduncle, a durata hè di 50 centimetri.

I fiori sò tubulari, in a parti suprana ùn hè micca chjaru cù una rossa ronada-aranciu, sottu un perianthe di pisci, chì a longu hè 4 centimetri.

Aloe barbadensis o Aloe vera (nomu d'Aloe vera).

Stu tipu d'aloe anu i prufessiunale naturali più maravigghiati.

Ancu in i tempi antichi, l'aloe hè cultivatu cum'è una pianta medica. Questa perenne è pianosa hè bella, straggiata è stretta, quasi guarangi, foglie grisici verdi, chì sò cullati in rosetti sbagliati. In questa altagna, u zuccaru di l'aloe ci creta à una altura di 90 centimetri.

In quantu à a terra nativa di sta spezia di aloe, sò parechji opinioni differenti. Certi scientifichi crèdenu chì l'aloe salvatichi cresce nantu à l'isuli di Capu Verde è i Canarie. L'altri scientichi credi chì l'area di distribuzione naturali di l'aloe hè a Peninsula Arica è l'Africa Nordeste.

Cura di a pianta.

Situazione. L'Aloe vulete cultivà in una spiaggia luminosa, ma avissi adupratu à u soli gradualmente (in tempi calzini chì a pianta deve esse chjucu da i raghji diretta). In u invernu, l'aloe ci vole in crescita in un locu chjucu è frescu (a temperatura ambienti deve esse 12 13 C 0 ). In veranu, sicuru, hè megliu caccià à a strada, à l'aire frescu.

Cuscenza per aloe. À l'estiu, sta casa di u piantaghju duverà esse abbastanza abbastanza è abbastanza ghjuvata durante l'inguernu, è a terra in u pote devendenu à seccu cumplèttanu sere rive. À l'estiu, hè vulgari à spruie a pianta (l'arraggiatu ùn deve esse troppu vicinu, altri o l'acqua accumitata in mezu di u prughjettu causarà pudè di a base di a foglia). U veranu, duie volte à u mesi, hè ancu necessariu di fertilizà cun un fertilizante minerale chinu.

Un ghjovanu à l'aloe pò esse trasplante annu, è i pezzi adulti pò esse trasplantati dopu à 2-3 anni. Hè necessariu di trasplantà pianti in a primavera, stu prucessu si pò esse realizatu da u metudu di u trasbordazione.

I prublemi prublemi:

Pesti e malatii di l'aloe. L'Aloe hè una pianta chì hè resistente à e parolle è malati. In ogni modu, nantu à l'aloe pò cumprà una scorza, e pesti devendenu scraped da e foglie è lavò cun una solu solu saprina.