Paleonefritis aguda è crònica in i zitelli

U rinu hè chjamatu u ghjocu destinatu. Spessu suffientu dopu à e malatie infizziosi. A peleonefritis aguda è chronica in i zitelli hè una inflamazioni di a pelvis renal è di tissuti di riney - spessu sviluppa cumplicazione dopu una infizzioni virali, a malatia è a gripe, è ancu com'è una malatia indipendenti.

Inoltre, i patogeni freti di peleonefritis sò E. coli, Proteus e Pseudomonas aeruginosa. Cù l'avviluppu anormali di i riti è u fustu urariu, u zitellu hè infurmatu di una malatia innata. Pò esse deguttu à a patologia di a gravidanza, è di a malatia di riignate in a mamma.

Infezzione penetra in a pelvis renal di duie manere:
in modu ascendante - à traversu a uretra;
- modulazione hematogene - l'infezzione entra in u sangue da un altru focu in u corpu.

U risicu di peleonefritis in un zitellu aumenta si:
- diminuite l'immunità (l'ipotermia, i friddi crroni, u zitellu spessu torna);
- in u corpu sò i focu di infezzione crònica (amigdalitis, sinusitis, colecistite, carious teeth);
- malati congenital o adquiriti di u sistema genitourinariu (reflux vesicoureterale di obstruczione ureteriche, stenose uretrali, hydronephrosis, di polististic kidney disease).

Primi signali

Hè assai impurtante di ricunnosce l'iniziu di a malatia in u tempu. Per identificà a malatia chì hà bisognu di sapè chì a peleonefritis in i zitelli hè aguda è chronice:
1. Peteonefritis agutus - i so sintomi includenu un rapidu di a temperatura à 39 gradi, chì hè accumpagnatu da chills, cefalimi, suduri è vomiting. A pelle à questu pallidu, u zitellu ùn sia listless. Li picciotti eddi cuddanu di un o dui fasgiati à u rigalu di a regu lumbaru, permanente o pericu. Piaghja accumincianu a curriri e chiancianu prima e duranti l'urinazione. Sì l'infizzione hè andatu à a vejiga o uretra, a peleonefritis hè accumpagnata da frequenza è d'u malu abdominal. Caratteristiche hè a tensione di l'abdomenu u dulore chì si sorgienu quandu pruvucanu a cintura. Per i zitelli, a pielonefritisa aguda hè una malatìa infatca chì seria u funziunamentu di tutti l'organi.

2. Peleonefritis crònica :

- u zitellu hà una fede di qualità baixa (37.1-37.5 ° C);

- Oghje più spessu di l'usu dumandò à vultà à i bagnu;

- o à u cuntrariu raru urinate, ancu chì ellu cum'è u solitu (da i zitelli di a strada vugliale a vaghja in porti abbastanti grossi, apprussimamente, cun una freccia in un ghjornu: finu à 6 mesi - 20 volte, à 1 annu - 15 volte, 2 anni - 7- 10 volte);

- hè capricciusu è si lamenta di dolore in u ventu;

- cambiatu u craving for food, ritenisce i so platti prediletti;

- i so prucessi acquistate un oliu acutu eccu;

- L'urina di u zitellu ùn hè micca trasparente, ma di turchina, in fosciana.

Se ignorei i sintomi è ùn cumincianu micca u trattamentu, a riazione autoimmune di u corpu hà inturniatu, è ellu a percive i so propria cellu cum'è stranguli, è resulten in u sviluppu di a peleonefritis. No curatu in una manera puntuale, pò guidà à glomerulonefritis - una malatia di rinite serbia chì ùn pò micca risposta bè à u trattamentu. U zitellu chì purga da a peleonefritis crònica deve esse osservatu de rigoro di u mèdicu durante almenu sette anni, finu à chì i rizzi di u zitellu sò formati finamente.

Per rinfurzà u diagnosticu, u duttore prutege un analisi di l'urina è u sangue. L'analisi di urina hè stata ottimica è precisa per adherite e seguenti reguli.

  1. À a sera, sterilitizza i pienzi di analisi. Ideale, questu hè un vetru di vetru cù una cupèrna per l'alimentariu alimentariu. Sì u zitellu ùn hè digià utilizatu un pote, purgate à appena à a sera, è l'acqua cù l'acqua furiosa.
  2. Lavu cù cura u zitellu. Hè megliu per fà quì à a sera, perchè in a matina ùn pudere micca esse in tempu.
  3. Per l'analisi, cullini urine da a prima goccia. Per simplificà a so cumpagnia cù un picciottu, utilice un cundomu cunvinimentu tradiziunale, o una cullizzioni di cola di urina especialità per i babys, pudete cumprà in una farmacevule.

Sicondu espere medichi, a peleonefritis hè più cumuni nant'à i zitelli (salute per i zitelli solu, quandu i rindini sò più preoccupati di i picciotti). L'esplicazione per questu hè anatumia. In i zitelli, a uretra hè più grande è più corta ca in i carusi. Infezzjoni, per esempiu, da l'anu, e zitelli cullate micca in i riti assai faciuli è più veloci. Hè per quessa, l'higiene propria hè particularmente impurtante per l'organi di u sistema genitourinariu tutale. Per guardà a purità chì avete da insignà u vostru zitellu da a zitella più antica, è ancu di u bisognu, di mantene a spalle è padua in a calidez. Per evità l'ipotermia in a pioggia, a fretu o in u ventu, degne aduprà u vostru babbu, è quandu u zitellu criscenu, sceglite per spiegà u piccu.

Regime di travagliu

Truva di beviere u vostru zitellu spessu, ma in petite porzi, per mantene un equilibriu di salte di acqua è lavate e tossini di u corpu. In un casu, ùn vi manca assai fluidu: dopu à 40 minuti, u zitellu canta a buca è e so riziette sò vaciati altra volta, anche anu ricivutu una crescita aumentata. In questu casu, l'eccessivu è micca bè suffriente hè preghjudiziu. U zitellu deve riceve un fluidu univirsitariu chjamatu: quellu chì hè stata pigliata in più di u cumerciu principalu trà e manciari. Pò essa u zucchzu frescu, acqua minerale senza gasi, Uvaru (si deve esse preparatu da seguente: u fruttu seccu hè vaputu in un termu cù l'acqua furiada 85˚C è insistiu). Preparate un tavolo per u so figliolu di u fruttu di zucchero di baga di cranberries, pasti di raspberries. Tutti i sustanzi sichi sò assurvuti da elle assai megliu. Ma in a furia nova di boni d'acidita hè megliu per evitari - ani irritate i riini è l'intestini. In u ghjornu, u zitellu di sente anni, malatu di una peleonefritisa, devia vìviri à 400 ml. liquidu.

Bisognu à una dieta

Ci sò dinò, ancu per dà un pocu acqua per un caprettu, hè necessariu un pocu, ma spessu. Sò da esse scuprite fat, picanti è salate. Inoltre, rinùscenu insalata, spinach, ravane, tomate: i cristalli di i salsi di ughjettu uricali cuntenutenu in elli annate a furia di a pelvis renal. Ancu li zitelli, in regula, rittiscinu intuitu i so pruduttu per elli. Parechji pediatrici limitanu stretti l'ingesta di proteini per a pioneonefritis. Ma questu ùn hè micca solu. U babies, chì soffrenu per a peleonefritis, necessite assai di prutezione, ma digià faciule. Hè megliu d'alimentà i zitelli cù pesci, carpichi particularmente ghjovani, carpa crucciali, sò digeruti da facilmente da u gastrointestinal di i zitelli. Hè ancu utile di carne di dietetica ligera di u turcu, u cunellu, u pollulu. U caldu di u pezzu hè strettu, u liver hè un alimentu pesante, chì deve una gran energia per a digestione. Pudete fà cartagine. Hè buccia (ma senza hezuroni) è spedinu cù caldu cun gelatina. S'ellu hè una quistione di u zitellu, allora tutti sti cunsiglii sò stati cumplessi da a mo mamma.

Ritorna a microflora intestinali dopu u trattamentu

Dopu à u trattamentu di a peleonefritis, chì si rializeghja da i antibiotici, a rapportu di a microflora utili è dannufica pò cambià in u tragettu gastrointestinali di u zitellu, chì, com'è cunnisciutu, hè equilibratu è currisponde à a norma in un statu sano. Per restitucirle questu ratio di bacteriu in l'intestinali aiutà à i prudutti di u latte. Hè megliu sè stessu preparà un latti frescu da una zuccarata sana, cum'è u iogurtu. Per fermentallu u latte, utilice un iogurtu especial è un fermentu latti. In casa, puderete preparà yogurt. Basta à attentu à u grassu di grassu di u latti. Ùn deve micca avè un cuntenutu grassu di più di 3,2%. In i casu estremi, utilizate drogi cun bifidu especial è lactobacilli.

Cumu esse squadra.

Ogni friddu cumuni è un risicu di esporizzioni di a peleonefritis, è ogni chjaru di sta crisciuta hè un "scar" in u ribellu. Per u babbu, l'immunoprofiliasi hè impurtante. È assai bona quandu u zitellu annantu à una longa stima è a difesa immune più forte. Se ùn avete micca manghjatu, poi dà u latti di u caprettu (ma solu da una capra pruvata). In contru à a credenza populari, hè assai utile. In i tempi antichi i zitelli chì sò stati abbandunati senza chì e mamma eranu alimentati da u latti di capra, è anu crisciutu sanu è forte. Immunomodulatori, eterni sustene ancu l'organamentu di u zitelli. Solu in ogni casu, ùn prescriva micca e medicamenti immunomodulatori à u zitellu stessu. Una intervenzione analfabeta in u sistema immune di u zitellu chì ùn hè micca formatu pò esse riescivi cun consegni negattivi. Ogni trattamentu pò esse pigliatu dopu un esame da un immunologu.

Fate prudente nantu à a vaccinazione, chì questu hè una gran carga in u sistema immune di u zitellu. Sicondu a cundizione di u zitellu, i vaccinati sianu sclusivi o minimizzati. Ci hè ancu decisu solu da u duttore assistente. È ùn hè necessariu di abbandunà inoculatori per u raghjonu stessu.