Chì duverà un figliolu d'un annu avere da fà?

U più vechje u fugliale diventenu, più chè intesu interessatu in u so sviluppu. A quistione di chì un zitellu di un annu avarà da esse capace di fà hè issa particularmente agutu per voi.

U so babbu di un annu, sicuru, cuntinua u crescente, sibbeni a crescita di ritornu di criscenti. In u secondu annu l'annu ùn credi micca più di deci centimetri, è in u terzu è ancu menu: da sette à ottu centimeteri. Ogni annu u to figliolu sarà forte in l'ochji è serà cunfidendu, ma à un statu fisicu è psicologicu stabile hè sempre luntanu, avanti sò sempre parechje modi di sviluppu - 1 annu à u zitellu hè solu l'iniziu di un difficult journey.

Ricurdativi - a prima cosa chì un figliolu d'un annu averebamu esse capaci di fà ùn serà micca capricciosa è chiancì à a notte, ma di manifestazione di u caratteru, à pocu à diventà una persona cù i so annessi.

In i zitelli d'un annu à trè anni, ci sò trè perseporti principali di sviluppu, u sapè di questi momenti aiutà assai in l'educazione di u zitellu chì ha cresciutu.

Per periodu: cunfini u annu è un annu è menzu, è hè assai pronunzianu in l'indipendenza di u zitellu. U zitellu cammina e parra, ricivutu da ogni di i so azzioni assai di tutti i sensazioni. Ciò chì pudemu dì à u mondu scunnisciutu per ellu! Sicura chì u zitellu, u passu per passu, principia à scopra tuttu u circondu è, per diesessuali, per pane cunsà, chì hè ancu impurtante.

Perdudu dui: da una è meza à dui anni. Duranti stu tempu, u zitellu hà acquistatu un numeru suffertu di capacità è a migliurà. Inoltre, duranti stu piriodu anu vedutu bellu cuddetta di a natura di u zitellu, cumu ellu vi dimustrà in ogni passu.

Perpende trè: da dui à trè anni, u più longu di tutti i tempi è u più impurtante, postu chì questu hè u tempu di u sviluppu mentali più attivu.

Dopu un annu, u to babbu cumencia à acquistà cunniscenza intensa, ellu è ricurdava assai. Pudete ancu dicenu chì u zitellu u so primu vocabbulariu, cusì chì in u mumentu tempu ùn hà micca bisognu di "moo", è guessesu: chì vulete? Hà espansione i so orizzonti è prublemi in una seria di paroli semprici, perchè mamma è u dadone megliu capiscenu. Per quessa, u zitellu tocca à quantu pussibule di trattà, parlà, fighjemu totascenu di e cose, aiutatu generalmente aiutà à cunnosce stu mondu. U sviluppu cù quale ellu passà a vita hè u ghjornu in tè. Sò i so i primi maestri, maestri di vita. Dunque, ùn permettenu micca u sviluppu di u zitellu in questa età "flexible" in u so propiu, nunda di bè chì vene da ellu. Allora pudere esse difficili!

U tempu hè ghjuntu quandu, u sguardu, un zitellu annu ùn sia più di vuluntà à minta à u lettu, cum'è prima. Avà hè un investigatore, hà da tantu d'avè studiatu, cusì à vede, per quessa, parenti, ùn intervenenu micca cù u zitellu. In nisun locu ùn dì micca in ogni passu un stimu "impedente". A natura di u zitellu hè tali chì si vede una cosa, allura u circondu voli à tocallu, chì significa chì i cose pruibitu sianu chjucati per ùn avè micca vinutu in l'ochji. Restricting his libertà cù una sola stanza o un arena ùn hè micca una bona idea. Diventa u so guida, fate cunfruntassi tuttu, permettenu pruvà tuttu è si sarà più calmatu, perchè hè sempre stanu sottu à a vostra tutela è nunda di male pò succorsu. Invece chì pareva volte chì 1 annu hè sempri pocu, ma vi sarà surprisatu per amparà quantu oghje digià cunnisciutu u vostru pocu.

Prima chì u zitellu ùn cumincià à capì u mondu, hà da pudè capisce l'arti di caminari. Per i genitori, questu hè micca un teste faciule, perchè durante u furmazione u zitellu caderu assai, è voi, i ghjente ghjente, currianu à u so salvata. Stop! Questu hè un sbagliu. In u nisunu casu ùn esiste micca à u vostru zitellu è ùn ùn panice, permettenu di risurrezzione, perchè in questi momenti, è a vera skill di caminari è aghjustatu. Quandu u zitellu cascanu, u zitellu pardala, ma solu un pocu, perchè u so pesu hè sempre troppu picculu, è a fluria di l'osse hè semplice forse maravigliosa. Hè per quessa ùn teme micca frattura, ma hà amparatu à equilibriu assai rapidamente.

I più forte è più frequentamenti u magicu - a scienza più forte. Believe me, u caprettu ùn ùn per un mumentu si scurdà di l'insidia di i rinculi sbagliati di l'armari o di i dete amparati in u caffè di u vestitore. Ricurdeghja tuttu ciò chì tocca perfetta, è ùn vole micca di ripetiri sta spiaggia. Ma ùn avete micca grandi capu, i primuri parenti, anche si i scherzosi è u morchettu sò una necessità, però, ùn abbandunate u zitellu senza attentione vicinu à scala, finestri aperti o oggetti chì pò chjappà nantu à ellu - stu traumatismu ùn vi enseigne nulla, ma solu farà peghju.

Chì ellu puderà u zitellu, chì vultò un annu, puderia fà? A menzione per l'età di un è u mezu, i zitelli puderà manghjà sempre à u so propiu, se u vostru picciuttante ùn prende appena in questu direzzione, dà una cullette per sapienti. Avà hà vistu cumu aduprà, è pruvà à imitalla tuttu vistu. Quandu ghjucassi abbastanza, hè ura di praticà. Dàteli u babbu un pocu untuvatu, hè chì, sicuru, hè suvu di a pidata a pede, ma doppu qualchi ligioni, sti letti hè stata maestru di u vostru mulu.

Un annu anu pò fà parechje cose, è vole à capitu ancu più. U rolu di i genitori in u sviluppu di u zitellu durante stu piriodu hè u più impurtante - postu tuttu, hè quellu chì vi farà vede ellu in u quale hà vintu, è insegni a foglia di esse in i so cundizzioni.

U