Anger and rage in u zitellu: chì faricci?


Sicondu i fundazioni in a società, l'ingerimentu hè una indiziosa è indelicia l'emozione. E picchì a società pressa l'idea di i zitelli di ogni ghjornu, battendu in tutta l'emozioni negativi, anu una peculiar "coin d'anger". Ùn ùn guverna micca à qualcosa bè. À u tempu, l'emozioni accumulate in u ghjornu, truvonu u so modu.


A volte l'inghjulia è a furia pò esse manifestati in una situazione aparicialmente innocu, da quali poptu innocenti spessu suffientu. In questa situazione, soffrenu di i invitati. Per via di u risultatu, u zitellu hà cunnisciutu disordini psicosomatique, pudia avè parechje spitezza, assai nuvuli è diversi prublemi stomacu.

Da tutte e cose, hè vera chì questu suprattuttu ùn cresce l'ingerimentu.

Pruvate per scrivere da quì a furia è a furia anu da elli in i zitelli.

Famiglia

U zitellu copie u cumpurtamentu di i so parenti in novanta per centu di casi. Intentente dopu à sè stessu. Sì u papu fai ciò chì hè brutale per tutti quelli chì tene di parlà cun ellu, a mamma dopu à ogni disputa poi pratiche, u fratellu è a so sera aghjustate a porta dopu u scandalu - assicuratevi chì u zitellu farà u listessu. Dopu tuttu, ùn cunnosci micca più à quellu spettaculu a so dissinnazione è l'indignazione.

L'influenza di i lochi publichi, cum'è una tenda, un kindergarten, una strada

In u tempu avete pruvatu à crià un ziteddu un educatu è amichevule. E di colpu, dopu avè un mumentu maravigliu, cumincià à fighjà avillu chì ellu chjama parechje parlavvi, lagrimi libri è prumove e cose da a stanza. Chì puderia avè succedutu? Ùn piacè. Fate à u zitellu à scrive ciò chì hà vistu. Disassemble sta situazione. Pruvate per spiegà à quellu chì hè bè è quale hè culpèvule. Truvà cun ellu u modu currettu di a situazione.

TV è libri

Cù l'arrivata di u televeglianu in e nostra vita, assai hà cambiatu. Hè assai cunvene per cumpagnie i zitelli in caricatura, ma per fà e cose sò più impurtante. Remind me, mentre ti distractatu da i vostri prublemi, l'educazione di i vostri figlioli sò impauriti in TV. Per quessa, attente à i prugrammi chì vede. Conghjughe solu i canali di i zitelli, avà hè pussibule fà fà senza prublemi. Allora ùn hà micca vede l'infurmazione infrazita. Se ùn avete micca questu opportunità - vede i canali indipindente. S'ellu ùn hè micca tempu libre - leghjite l'avis di altre genitori nantu à Internet.

E ùn l'excevvi cù caricazioni. Hè abbastanza cumplicà un zitellu di dui trilumfilm o una seria in tuttu u ghjornu. Hè megliu per andà per i libri cù un zitellu.

Corregite l'aggressivu

Scopre cù a vostra mascu in u ghjocu. I ghjocè chì t'avemu presentatu davanti à l'aiutu per aiutà à l'agressjoni non verbal è verbal, aiuta per tirà fora l'anzuri accumulatu, sullivanu a tensione è insegenu nove mudelli di cumpurtamentu. U numaru di pirsuni per u ghjocu - da dui o più. Pudete participà a famiglia sana à u prucessu.

I ghjochi per i zitelli per duie anni

"In u campu di battaglia"

Preparate l'armati necessarii per a battaglia - braccieti di carta, cuttuni o foil. U fondu di ghjente hè questu: i zitelli partenze à cuddà bala cù l'altri. Pudete falla in ogni locu. Dopu à a fini di a battagghia rivali sò cuncibili.

"Difatti gatti"

Fate à i zitelli a question, ciò chì anu vistu i misgi? Tipu, pudete esse in furore più? Muffling? A pruprietà per ghjucà i misgi. Smysligry: i zitelli turnaranu in bonu, è dopu in i misgi gatti. Cmosera caririosa è ronrone, malvule - lotta è morda. Finite u ghjocu cù i boni boni corsi.

I giochi cù trè anni di creazione

"Sportisti"

Fate à i zitelli di quale chì l'atleti sapianu? Sò i Chemons implicati? Pigliate u ghjurnale o ucetu è u mettilu nantu à u pianu. U zitellu ùn deve circundà un círculo è cumincià à rilevu un atleta, per esempiu, un boxeur, mentri travagliava cù e so mani. I spettaturi chì si sò giandarmi cumerciunu à vultemu à l'attivista. Un sustegnu bonu aiutà à splash all emotions negattivi.

Allora u zitellu ponnu ritratti un karate, un jumper è cusì. Pudete offre un athleta una scelta. L'unica regula ùn ùn mancassi u circhiu.

"Positivamente Obzylki"

Parlate cù i zitelli di quantu parechji paroli esistinu di pudè offend un amatu. Pensa à quessa per vede cun innocu chjamati, per esempiu, patate, gnome, ravane. Chì i figlioli cunglite anu infettatu l'altru à u turnu.

Sì l'aggressione si cuminciau a prisintari, finisci immediatamenti u ghjocu. Dopu à quellu chì tutti i participanti si chjamanu cù l'altri paroli, solu l'suffissu suffisa d'affittu hè un ravane dolce, sì u mo patata amata è simile. Fate à i zitelli quale parole hè più piacevuli per elli à sente.

Cunè quattru anni di creazione

«Tangle Magica»

Dà i fille magicu di u filu babbu. Scuprì di una casata brillata o tesoro. Spiegà à u to figliolu chì cumincià à calmà è di calma solu di prublemi. U ballu sarà più grande, è u zitellu hè tuttu kinder.

"Coffinhe di còllera"

Fate u zitellu un pillow. Dite chì ghjè magia. A prossima vota ti vole à tirà l'aggressione nantu à e persone, avete veru andà in a so stanza è scacciò u polu da u pillow. In casu d'un pillow, un zitellu ponnu prisintà una furia di boxe.

I partiti di cinque anni d'età

"Wranglers"

Chì i figlioli ghjucanu una scarafitta verbal. Unu parlarà per l'altru cuntrariu. U duellu debite cumincià à calà, sviluppantamente. Avete aduprà u ghjocu quandu ùn ci hè micca putere di forza per chjinà. Dopu quì, i zitelli sò calmighjati è traduzce l'spiritu. Preste attenzione à chì piacevuli hè di godi di silenciu.

"Gnomes"

Sò tri nanni nantu à un pezzu di carta è tagliate. Puderanu i so capelli in parechji culori nantu à i so propii. Dopu chì quellu ghjornu, i zitelli piacè cumpienu parechji cumandamenti Dìdi ca i nummi russi chiancianu e fannu un sonu. I zitelli ripetiri la stissa cosa.

Dite chì i nanni in u caprettu amarantu parle in murmutos. U figliolu dite in un sussurgiu.

I prudugni in i capelli blu eranu suttu. Tuttu ci hè in silenziu.

U ghjocu deve esse ripetuta diversi volte è mantene in sinigonomia.

Pleasant music. Pudete calalli u zitellu cù l'aiutu di a musica calmosa. Va a la tenda cù ellu è cumprà u discu piace.