Chì ghjè à a pelle di a faccia à a notte?

Chì ci hè a cume principale in a cura di notte, chì prucessi si sò in un sognu? Chì cumpunenti sò effettuali in i prudutti di notte? A Night hè a ora chì pudemu effaccià a so bellezza è a ghjuventù. Sapete ciò chì succedi à a pelle di a faccia à a notte?

Sapete ciò chì passa da a pelle quan dorme? Quandu ottobre ghjorni di notte di i celi di l'epidermisa viaghja una piccula vita sana. À u stessu tempu, a pressione di sangue disminuye, a fasi più bassu di l'attività capilarità si produiche. Sò dilatedse, u sangue in issi stagnate, è si i mura di i navi sò insostenibule, a parte di u sangue di u sangue di u sangue trasfurmassi in i tissuti circondi. Chistu spiega a puffiness di a matina di a faccia è inchendu sottu l'ochji. Hè per impedisce i fenomeni stagnanti chì e prudutti annu includenu sustanzi (per esempiu, polisaccharidi, vitamina PP) chì resinu l'intigrittu di u muru vascular è a migliurà a drenaggiu linfat lussiu. Per svegliammi belli, ùn hè micca solu necessariu di appiecà i mezzu dirittu à a persona, chì furnisce a pelle cun un "snack" di cumpetite per a notte. Ùn hè menu impurtante hè cumu è di ciò chì dorme. U culleghju estremamente minimu è preferitu ferma pruteggià contra a furmazione di armi nantu à u collu. U vucabbulariu di dorme nantu à u latu converti in una furmazione di cìmuli (simpricimenti parlà - arrugati) nantu à a zona decocràtica. Se ùn pò micca rinuncià stu ustu (è in un sognu ùn hè micca fatta cuntrollu), A almenu micca scurdate di u smoothing di a massa di ogni matina è fretendu cù acqua fridda per rinforzà u tonu à a pelle è aiutà à esse smeghiati. Ci hè una parolla chì in a notte, a pelle ùn necessiteghja micca cura speciale, à u cuntrariu, hè megliu preferitu ùn micca di soprapiù cù migliori supplementu, hè abbastanza solu dopu laveru per friccià a faccia cun una tonica ... Ghjè questu quì, in fattu, chì succorsu à a pelle di a faccia à a notte?

I prucessi di viulenza di a struttura normale di a pelle principia à 20-25 anni. Sò fatti in una cantina minimale è per quessa chì sò casi invisibili. À u tempu, i viulenza si sò in un vulumu maiori, chì infémo l'aparenza di l'anni da 30-35. Per quessa, a maiò parte di dermatocomuniuloghi sò cunsigliatu di prestu assai attinzioni à a prevenzioni di i signori di vigneti, per esempiu. U cura di a pelle Regular cù l'utilizazione di l'anti-aging funds prima di l'emergenza di prublemi. Certu, assai depende di u tipu di a pelle, l'età è a eredità. In principiu, prima di l'età di 25 ùn ci hè bisognu di usà culori di notte. A megghiu modu à quellu età hè di utilizà a formula "Humidification 24 hours". À u listessu tempu, a pelle assai secca hè sempre una cura di notte vacanze cù creme cù una coherenza suficientemente grossa è nutritiva (ma senza u cuntenutu di cumpunenti anti-aging!). Sceglite una crema di notte cù assai ingredienti naturali: olii essenziale, meli, aloe vera (allantoin), extracte di camomile. Ma per a pezza oliosa è problematica hè a best option per nozze - fate ne voi cura bè cù a so respirazione. Dopu à 25-30 anni, l'adopru di a notte di nuzzina debite esse regulare, è dopu à quaranta - digià permanentu. A volte da l'utilizazione di creme per a notte nant'à a face ci sò inzfinite (in particulare da creme ocular). Hè significatu chì i fondi sceglie micca solu ghjustu è avete bisognu à ricurdà l'altri? I prudutti di notte qualitati sò chjamati, à u cuntrariu, reduci u probabilitate di edema. A so avvenimentu pò significari chì o a crema ùn cuntene i cumpunenti necessarii, o a cundizione di u corpu cuntribuiscenu à a poca excretion fluid. Questa pò esse una larga lista di ragiuni, chì varienu da manghjà i manciari salati in a notte è finisci cù malatii di i sistema urariu è cardiovascular. Ci hè ancu una possibilità chì troppu cumpunenti di furmazioni attivi sò aghjuntu à a vostra crema di notte o gel d'ocular, chì tonificanu i tissuti di a pelle mentre les rinfriscà - quarchi stagnani u lìquidu.

Cumu si tratta di a pelle di notte sò assuciatu cù biorhythms umani? Dermatologi ùn anu sapè a "C" ora prima ch'ella deve esse applicata a crema, per esempiu? In u ghjornu, perdemu u pesu da ardenti energia. E à a notte? In l'ora di dorme, almenu ùn manghjaremu o micca bevi. E questu hè unu di i ragiuni per què avemu vistutu è senti più di sutra è slim ca a notte prima. A perdita di u pesu di noite hè una realità, in particulare se utilizate agenti spezialità di greghiera. Ma, è questa règula hè impurtante di ricurdà: per pudè goverà in kilograms è centimetri in un sognu, per andà à dorme hè necessariu nantu à un stomacu vacante, è, per quessa, l'ultimu manghjatu ùn deve esse postu più tardi 19:00. Dopu avè manciatu per a notte, pudete pruvucà stagnazioni è souring of food inside the tracto gastrointestinal, chì cumincià à travaglià à a so forza sola in a matina. L'unicu ciò chì pò permette senza remordimentu per a notte hè un vetro di kefir. I prudutti di u latti à u solidu ùn sò micca solu l'aiutà a purità di u corpu, chì hè assai impurtante per a perdita di pisu, sò una fonte di calcium, è u metabolismu di calcu juve un rol impurtante in i prucessi metabolichi. A notte, l'hormone calcitonin hè pruduttu, ripendi i riserve di u so calciu in u corpu è cuntribuiscenu à l'assimilazioni di questu trace elementu. A parte di u calchinu passa per rinfurzà l'esqueletu, l'altru - di rinforzà u sistema nervoso è una altra parte - per pèrdite pisu.