Reguli basi di cura di a pelle

Dissolving these myths, cum'è una recompensa, riceverete una bella, radiante di a pelle è un millone di cumplimenti. A Ficció ùn hè micca innocu cum'è pare. I difetti di u ghjornu in u cura di a pelle puderete sfondate a so frescura, l'incantu è a brillantze di u ghjovanu. Unu di l'eccezziunzii più perikuli: dopu chì a dermisa hè danada, nunda pò esse fissatu. In fatti, ci sò assai modi simplici è efficaçà per minimizzà l'arrugas, sdegnu i punti di pigmentu, restaurate l'antica elasticità. I sperimentati chjude u focu nantu à i cunccepzioni più impurtanti è infurmatu di e modi più effittiva di manera di mantene ghjovanu è bella. I reguli basi di cura di a pelle sò u tema di l'articulu.

Myth number 1

Dopu a lavura, a pelle scorcia di l'pulizziunità, se a caccia hè stretta, allura i mezi per lavà ùn hè micca bonu per voi - hè massa aggressivu. Gel è foam distrughjenu i battìri chì causanu inflammazione è acne, è ancu altri briganti bresti - terra, sudore, grassu, caghjuli morti. In ogni modu, i detergenti forti chì scurtraranu di a pelle pò pruduce e so arruganti, è spessu chichini. U fattu hè chì i glanduli sebacies accumincianu a travaglià in un modu di emergenza, per rinfurzà e so perdita. Cambia à i detergenti crema cù glicerina è surfactants bumps, chì sò stati uttene da u triatu o l'oliu di coccu. Tuttu tutti facenu tutalità di u maquillaje, ma à u listessu tempu mantenenu u livellu ottimu di umidità.

Myth number 2

I Cosmeti "Shop" ùn sò micca boni cum'è farmacia. In fatti, ùn importa micca d'induve hè vindutu. A maiò parte di l'anti-aging agents contain the same set of ingredients. Sò include solu cumpunenti pruvati - retinoïde, alfa idrossite d'acidite (AHA), peptidi, antioxidanti (vitamini C, E, tè verde). Per piglià più valuru per i vostri soldi, fate cura à l'emboli - hè specialmente sviluppatu per guardà a frescura è a forza di u pruduttu. Per esempiu, a pompa ùn permettenu micca l'ossigenu (è i vostri ditte!) Per entra in a crema - è a cumpusizioni hè stàbbilita per più. È un biscottu scurazione opaca di u sole, impediscenu a distruzzioni di i bumps químicos. Un altru indicatore di a qualità di a crema: l'ingredienti rijuvanti face à l'iniziu di a cumpusizioni. Idealmentu - in i primi deci. Allora a crema hè assai attivu.

U mitu número 3

Anti-aging creams spoil the skin. In fattu, è ridiscite è sbuccià dopu ad avè l'usanza hè assai menu ca dopu à un cursu di laser o scuperta chimica. In ogni casu, i sustanzi chjave in u sughjettu di anzianu, per esempiu retinuti, chì accelanà a rinuvazione cellula è stimulanu a produzzione di collagenu, ponu rèdevi a pelle quant'è assai chì assai u rigetti. Fate micca impastallu per rinuncà un rimediu efficace. Solu uni di settimani, preparanu per quellu ghjornu cun creme cù un complexu antioxidante. Pò begu à u sudu fluidu o suu in a tenda chì a cuncintrazione di a vitamina A derivativu hè chjuca. Mettite un pezzu di crema cun retinol incù a vostra moisturizer solitante per a fàccia è aduprà ogni 2 o 3 ghjorni. Hè a pelle ferma assai affullata? Uni parechji simane, finu à ch'ella si usa, lasciate da solu 5 minuti, poi chiuciarà cù l'acqua. Quandu a dermisa hè acclimatizada, appliice a crema à a vigiglia.

Myth number 4

Se u pruduttu ùn ùn dà un effettu rapidu, deve rimpiazzà. In fatti, hè assai impurtante per adduverà a cura scelta per u tempu di vede ciò chì travaglia nantu à a vostra pelle è quellu chì ùn. Avìstivu avete a wait 8-10 settimani prima di abbandunà un pruduttu è movendu à l'altru. Mantene in mente chì micca tutta a reta di a pelle igualmente à i cumpunenti anti-aging, perchè avete bisognu di tempu à vede u risultatu.

Myth number 5

Dopu à 40 anni di prutezzione di u soli hè inùtule. Infatti, prima di sta età, a vostra pelle riceviu solu a mità di a radiazione in u pianinu pianificata per a vita. Cusì, ùn ne scurdate micca a crema da u SPF in u closet - avete sempri u tempu adaciu per smintazione di i prucessi di anziane causatu da i so rai. Faci verificatu: se perdu sempre a prutezione di a pelle, hè restituutu dopu u danni previ. Una nova notizia: a maiò parte di l'ultravirsu ùn hè micca nantu à a spiaggia. Questu hè u risultatu di l'impattu cumulativu, aleatoriu di i raghji UV, quandu puderete o cammellu intornu à a cità à u sole ... A parti di u fattu chì u sole provoca danni immediata à a pelle, genera ancu radicali libri - molululi distruttivi chì, cum'è i flèvuli chjassi, scumpressanu traversu strutturi supportivi, chì guida à i zuccaturi è flussu. Ancu s'ellu ci hè una nota nantu à a vostra crema di u ghjornu chì cuntene filtri protettivi, questu ùn hè micca abbastanza. Ùn risparmià micca di i ravi Uva, i culpriti principali di l'envidetu di a pelle.

Myth number 6

A pelle fatty ùn hà micca bisognu di risparmià. In fattu, l'ingrossu pruduce sebum, ma, sfurtunatamenti, ùn era acqua. E s'ellu escludisci u stadiu di l'oculazione, a pelle oleosa sarà rapidamente in a pelle di secolo. I prudutti di a cura per questu tipu in più di i ingredienti attivi tocca cuntenente, calmanti è ingredienti irritanti. Assicuratevi di piglià un ochju vicinu à l'acqua termale. Enriched with minerals from rocks, non solamenti ghiorna a tela, ma u si ferma.

U mitu número 7

L'acne hè un prublema di u periodu adulescente, cù età, l'acne sparisce per ellu stessu. In fattu, u 20% di u sessu fairu è u 5% di e eruzzioni severi sò quì 25 anni dopu, quandu e timeste di e timpeste sò digià vicinu. L'acne ùn hè micca solu un malincipente annoying chì nigava l'animu è a vita persunale. Hè una malatia di a pelle cù diversi tappe di u sviluppu. I dermatologi ùn anu micca stancu di avvirtimà, se l'acne hè abbandunatu, ùn abbandunà micca solu ricordi piacè, ma ancu marcà nantu à a pelle chì sò difficiuli di sguassate è à quarchi pocu caru. A causa di l'acne hè a secreziunzione di sebumira eccessiva. Per ellu stessu, realice una funzione più impurtante: prutege e cose da essecimente. Ma quandu e catene di grassu sò "arriconciati" cù particulate dust, cellulose di a pelle, stà indurendu, furmà i plugins - comedoni, ingredienti attivi cù diversi ingredienti è texturizati impediscenu i glubuli sebcati.