3 règule di deltox deliciosu: cumu di manghjuscia di uva è per pèrdite pisanu bè

Aostu agostu hè un grandu tempu per una dieta di a piantosa staggica. I vantaghji evittivi - hè simplice, savuroso, utili è efficace. Cumu faciule di a dulzia? Nutricionisti cumunu i reguli basi.

  1. Ùn ùn vultate u prugrammu alimentariu in una mono-dieta. Di sicuru, a manciosa carne scelta di una frutta bella cumporta una cantina di scuraghe di citrulina, saturatu l'energia musculare, u magnesiu, chì reduzza a quantità di "zuccheratu" in u sangue è l'acidu foliku involut à i processi di fat splitting. Ma l'usu perdubile di a sandia invece di pranzi di basa si pò disturbà i prucessi metabrici - invece di pèrdite pisu, serebbe sùbitu più di pisu.
  2. "Brocca" di brocca di sandia in un menu di ghjornu equilibratu. Dà preferenza à i platti di prutezione è di verdura, è di verdura - nourishing è à u listessu tempu u ligame ùn face micca a gravità in u stomacu, è permettà di piacè di piacè di platini pratiche di i dulce. A l'ora di a detox vale de rinunzià ogni tipu di pane, pasticci, pasta è calzini d'alta calorie - altri ùn ci hè bisognu di stennià per l'effettu magicu.
  3. Observe u principiu di moderazione. Ancu s'è adore u sandia - a tarifa di u so cunsumu ghjornu ùn deve esse micca più di 2 kilogrami. In i primi tempi di a desintoxicazione, manghjendu 150 grammi di carne per ora prima l'esse di u mari, u pranzu è u sdighjunu, pudete aghjunà e raghji è rimpiazzà u lunch cù un pappu d'aranciu è una insalata di viti verdi. Quelli chì sò inclinati à VSD è l'ipotensi, ùn anu micca urillanti cù a durata di a dieta - un fruttu succoso pò causà deterioru.