Chì ùn deve esse in u vestitori d'una donna di moda dopu à 30: TOP 5 cose chì vi putete ridivà!

T-shirts è sweaters with cartoon characters. Di sicuru, in u vostru core sò sempre ghjovanu, ma ùn deve micca esse apertu. Pigliate tishots è ghjunghje cù Mickey Mouse, Kitty è Princess Ariel pè cinque anni di donna di moda, a tò selezzione hè ponti, cù stampi geomitrici, voluminosa ornamenti o slogans lacunesi.

Cose da guipure. L'stile di lino ùn hè micca mpirtitatu à l'imperfezione: sè ùn avete micca pensatu senza un vistitu delicatu - duverà esse fattu di cordone di qualità. Ricurdativi: e règule muderni di u bon tonu dite cumminà i vestiti rari, cime e faldidi cù robba neutru. Un tali cuntrastu ùn permettenu micca vede parechje.

Jeans con una cintura baja. Ancu sè si sono assai còmicu cun elli (anche si admiten que hè solu un costumbre), a sintenza di moda hè senza pietosità: i jeans bagnu sò allattati da versatu. Inoltre, un pianu pianu chjude à mercilessità per chjesa in lattice in i cadaveri, distortingu e pruporzioni di a figura cù pintorescu "rolli" - micca u megliu idea per un vestiti eleganti.

Sacchettu di qualità. Una borsa fatta da u mali materiale, cù l'abbundanza di dicurazione variegata è l'accessorii belli pò arruvinà ancu a stampa più pensativa. Un accessori spettaculare fattu di cuir, suede o sustituti boni hè l'inverazione chì hè veramente ghjustificata.

Pantyshedda cù purpurina. Questu axioma ùn hè micca novu, ma si pò esse pertinenti. Vulete viaghjà stylish? Preferite un calcariu matte o sedoso. Mantene in mente: i parenti (5 - 15 DEN) è parechji microfibri d'altru ùn sò micca avutu un lustru pronunziatu, chì ùn si pò esse dichjaratu per fucaltà di mudelli.