Chì un omu voli di una donna

Donne, omi ... Certi volte chì pare avemu tutte di pianeti varietà ... À più di più - di galleschi varii! Quandu pensemu di i nostri cumpagni forti, si cunsiderà parechji criaturi insùperiti, chì ci vole e necessità sò cusì sfarenti di a nostra, femina, capricci dolci. Dicenu di noi: nichi cum'è u zitellu, è hè tipu di veru: belle parolle sinceri ponu turnà a nostra capi, ci necessitamu, vulemu sèntelu ogni ghjornu. À l'omi, dedica un "sensu" di l'amore: a via chì passa per u stomacu. Tuttavia, questu ùn significa micca chì u zitellu ùn vole micca à sente parolle belli! Chì un omu voli di una donna? Quand'ellu sapete à questu, vi saraghju maravigliati: quantu gustu à a donna è di u desideriu di l'omi di sente di l'amore.

Allora, chì volenu un omu di una donna, chì parolle caresserà l'orella, vultendu è inspirà un sensu di necessità è significazione? Chì ci vole, donne, dì à i nostri guariscenati per pruvucari l'iddi, per mostrar l'amore?

Tuttu sti paroli, chì sò cusì necessari per ogni omu, depenente, per a maiò parte, di ciò chì deve a bisognu di a vita. Da quelli sentimenti, i miri, i emozioni è i rializazioni, cù quale si pruteghja è diventa. Eccu, per esse, indispittìviu individuu: in ogni casu, un omu pò vulerà sente qualcosa particulari, ma ci sò ancu i punti principali di e so vita, chì vi permettenu truvà a risposta esatta à a question: "Chì un omu voli di una donna?".

Forsi, unu di i vantaghji principali di un omu hè a so forza è a fiducia. Ùn avivanu micca - micca tutti l'omi sò cum'è questu, ma vò crìdinu chì u vostru sceltu hà e so maravillate qualità. Allora perchè ùn dì micca à quessa? Perchè micca insignate chì site per ellu - cum'è un muro di pietra? Hè u vostru supportu, a vostra cridenza in un futuru happy? Oghje sò qualchì scantu di dichjarà e parolle in alta voce. È ùn hè micca claru: perchè? Forsi qualcunu di noi ci hè teme di "jinxing", E qualchissia pensa chì da questi parolle u zitellu rilassate è finiscinu di esserà cusì forte è forte? Ùn averaghju micca, ùn pudite micca dì. Sò cun accurtu solu una cosa: nimu ùn esse rifiuttu di sèntelu chì sirve com'è un veramente sustegnu à a so amadè dèca a segunda mità. Allora ùn a deprimente micca di stu piacè, soprattuttu s'ellu ferma meriteghja u titulu di "Man"!

Quale voli chì ogni omu volete senti da a so sposa? Di sicuru, ludà, un sonu è pusitivu (necessariu) di valutazione di i so cumpetenze è i talent. Ùn pensate micca chì ghjè solu chì avemu bisognu di ricumpienta puntuale, è hè solu noi chì avemu stimulati à migliurà è à migliurà? L'omi sò i stessi cum'è noi, per a più parte. Perchè ùn vulete sèntelu da voi: "Wow, Vovochka, chì fate un bonu cumpagnu sì cun mè! Allora diceraghju a chjuccaccia in a cucina - avà ùn ùn manca in tuttu! ", O" Yurochka, sì u megliu è di a più intelligenza di mè: sò assai elogiati da a vostra dirigenza, è tuttu chistu ùn hè micca in ellu, sò sempre sappiutu chì una carriera vertinale azi avete! . Tali discorsi dolcesi pò ancu esse cù un ariule cù un bacio nodu duci, chì finaremu cunfirmà u vostru omu chì tuttu ciò ch'ellu face hè ghjustu. È chì hè un omu veru chì sà ciò chì duverà esse capaci di fà.

Di sicuru, è l'eloggiu deve esse, cum'è dicenu, limità. Almenu solu per l'orgogliu è una stilla brillanti in a frunti "ùn hè micca statu annullatu. Sò assai svelti rapidamente in casu induve e donne solu leccate i so oghji cù l'odes praudante. U peor cosa hè chì quessi "mintiri" anu da cumincià à sienti incredibile incunibule cù alcuna critica. E si, Ddiu, pervece, ùn avarà micca cum'è ciò chì hà fattu: avete cura di a tempesta! Un omu chì ùn hè micca capitu è ​​apprezzatu ùn hè micca menu terribili chì una donna in una situazione sìmula.

Cusì, dicemu accussì. Eccu facia quarchi cosa globale è imprevisu, ma ottimariu assai - ellu ellu, ùn scumpete nantu à e parolle tipiche. Quì hà travagliatu à un immaggeratu meritu, dicemu chì ellu hè un veru sensu, chì hè un prezzu preziosu, ma hè prestu di rilassari, perchè hè quellu à u cima di a scala di a carriera (beni, forsi ùn era assai distanti, ma a via hè, cumu dicenu, spinzanti è severu ). O quì aghju purificatu a casa, chì ùn era mai avvistata prima, hè ancu un bonu cumpagnu! Tandu deve sempre puntuale nantu à u fattu chì avete avutu chì avete apprezzatu questa immortale feat. Eppo, cumu, sottu u rughju, pudete chjudaranu tranquillamente, dicenu: "cumu pò, cari, stancu di sta cumpagnie di limpezza: a retroactiva facianu ferite, è a vina hè quì, quì ... è hè tantu alegre!". Eccu un suggerimentu: forsi questarà sguassatu di quì in avanti? Eccu un altru ragiunatu per elogiosi: hè vinutu da u travagliu stancu, è tù, un cattivu pranzu, una buttiglia di u vostru vinu prediletti è ellu, cusì languitu è ​​gentile. U curaghjanu cù cura, ci si fa iatali, facianu un maschile esplicitu, mette in i vostri braccia in a so stanza, pruvvidiu novu u forte di u so amori, è poi vai da lavanu i piatti è caccià tracci di romanza. Prupristà, fate chì succede bellu aspessu, ma si succedi, perchè micca in a mattina s'accutene à ellu è ùn ùn murmutarà cattivu: "Grazie per a sera, u mo amuri, erate bello!". Believe me, tali parolle è i vostri ochji felice felice sò u megliu incestu per ripetiri sta volta romantica fate prestu! E allora, quantu spessu di e donne, tutta a notte cù una passione, drunkatu cù l'amore, in a dumanda torna più diventata una grotta. U "serru" principia: dì, è u vinu era agraria, è i pratichi erani manghjatu, è in u lettu ùn era micca bè. Allora si lamenta: dìcenu, induve hè a nostra tendernità misuta chì induve tuttu hè?

Bonu, l'ultimu in a nostra lista, ma forsi, u primu in l'impurtanza hè a parlata d'amore. Sì, à u primu mancu, u gustu bellu è sugary: "I love you" è "Ne vogliu", chì nimu hà cancelatu. Tù stessu, senza sti paroli, cumu si sentite? Ùn hè micca pensatu chjappà per a mente, dìcenu, se ùn fate micca parlà, quandu eranu caldi di l'amuri è ùn vulianu micca cunnisciutu più à mè, solu per teme? Hè ciò chì tocca à l'omi: anu da fà faccia un brick ladante è sustene chì sò "babus slobber" ùn hè micca solu interessante è micca necessariu, ma fondu in l'anima (è forsi micca cusì prufonda quantu vulianu mustrà) Cusì ci vole à sente di noi chì cumu amiamo è apprizzà! È à dà st'offerta, una volta di novu cù ezioni sustinienziatu da i paroli amuzziunità hè u nostru obligatu sacru (ma cumu però anu ancu u so dovutu, anche si spessu scurdanu).

A donna deve esse sàviu è forte, hà da esse capaci di gestisce l'omu invisibili, guidà, guidanu in a direta propriu. No, ùn parlava micca di l'obedientzia servile persiane - i servitori ùn sò micca in moda, ma à quelle oghji sò disposti per cumprà cumu atti di malignità, di duvemu avemu bisognu di dissuasà. Eccu, deve esse bisognu di essiri pussutu di truvà e diritti chjari è correcti chì ùn devenu micca solu per ellu, ma ancu elli hà imbuttatu per riflettà in a direzzione chì avete bisognu.

Hè per quessa chì avete bisognu di sapè: chì omu volia di una donna, chì parolla serà capaz di cunvincerà in qualcosa, impedisce, diretta. È di listessa manera chì u vostru omu sapi quantu pudete "piglià". È ùn hè micca male, ùn hè manipulation - hè solu una vita sana, sfumature chì aiutanu à mantene u mondu in questu.