Cinture di fideltà. Storia è propiu mudernu

Cintura di Fidelitate
Finu a ora, ùn hè micca cunnisciutu da esse se ci era un cinturione di fideltà, o hè solu una fiction. In ogni casu, parechji si cunsideranu un inventi storicu propiu. Cintura di fideltà in u Medievu, un maritu criu guardatu a casteddi di a so mòglia. Ma ùn tutti ùn sanu l'incantevuli cose chì sò assuciati à l'invenzione.

Cintura di Fidelità in u Mundu Antico

U so primu prototipu si prisintu in u Munnu Anticu, è ùn era micca usatu per mantene e donne fidu à i so mariti.

In l'Anticu Egittu, u patrone hà attaccatu un servitore à a cintura cù una corda per chì tutti pudianu vede a so pusizioni è appartene à u maestru.

In a Grezia antica, per u scopu di l'contracepzioni di una gravidenza indissinta, dui stati di coghju si stanu suldati nantu à un servitore, una di e quali hà cupartu a cintura è l'altra - a bocca. Naturalment, l'adattamenti stati erani micca sanitariu, ma u fattu era di pocu interessu à l'omi, è e donne anu da sustene in disubbidenza in u trasportu di sti prudutti postu.

In a Roma antica, u pimp di ghjocu per aduprà i stessi cuirenti di culore per i fossi di a prostituta. U disignu fù filmatu solu quandu era un clientu per a zitella. Cù un toe constante, e donne ùn puderanu micca imbarcaru, è s'ellu fussi accadutu, u stomacu hè strincutu cù un pezzu di pelle, chì hà purtatu à un aborto. Dopu à quella, a zitella puderia cambiassi in u corpu. À u listessu tempu in Oriente, a cinta di castità era purtata da e donne voluntarmenti e ùn purtò micca moltu inconvientenza. Cusì, in a Cinta Antica Cinta di fideltà èranu cume e cesti è in paese di vigori di saliciu. A donna pudia piglià fora per fà a sazienda persunale. Inoltre, i canzelli eranu chjusi in modu chì pudete riparà e duminiu naturali, è fù sceltu una volta di simana per un bagnu. Eranu stati postu cum'è un signu di rispettu di sti vows di e donne è di e donne.

Cintura di fideltà in u Medievu

Cintura di fideltà in u Medievu
Dopu à l'avvenimenti chì avianu fattu in u Munnu Antico, l'omi ùn anu sappiutu prestu nantu à a sguaiatura di u bellu sexu è prestu prestu à novu à usu di "cunti di l'amore". Hè in questu tempu chì u principiu di e femicili mutazione persistenti cù l'aiutu di ferrzii in corretti d'acne di fideltà hè stata impastata. Per via di purtari stu dispusitivu, chì era una striscia di metallo à a cintura è in u perineu, l'espina murpurava, a figura fù spoiled, i peri deformati, è quasi tutti i donne anu avutu un munziddu di malatie di u sistema genitourinariu. Di sicuru, ùn ci era micca una quistione di observà una salute intima.

In l'era di i Crusades, tali cintenti truvonu u so chjamatu. Sì u maritu era uccisu è ùn turnava di u campu di battaglia, e donne era stata obligata à dumandà à a tribunale per ellu ruscelli per vèduve è l'eliminazione sussegwente di stu chjudaronu. In u stessu tempu, cuminciaru à fabricà cinture di fideltà cù un "secretu". Sì una donna o so amante pruvate per sguassà u dispusitivu o vai adulteri, puderanu mutilate i genitali o perde. Tali "sigreti" eranu amatu solu da i marineri altamente creati.

Cintura di fideltà in u Rinascimentu

Cintura di fideltà pè e donne
L'attitudine à i cinturioni di lealtà cambiamenti cambiamenti solu durante u Rinascimentu. À quellu tempu, ghjèranu già cunsulari di più cusì cómodu per i femine, eliminendu u latte internu cun velvulu mudellu. U disignu stessu era fattu di ivori, oru è preziosi. Sti stati maestri, scorrettu è belles cintunarii di maestra joyeri anu fattu in Veneza è Bergamo. Per via di questu, sò stati chjamati "Castellu di Bergam" o "Cinta veneciana". A chjave per u cinturione hè stata data à u sposu di u matrimoniu, perchè puderebbe verificà chì a sposa ùn hè senza difettu à a notte di a nuttla.

In seguitu, in Inghilterra victoriana hè stata cun cintulazione di fideltà per i dui omi. L'inglesi anu cunzidutu a masturbazione è a masturbazione un gran peccatu, perchè eranu stati cunminti l'omi è e donne.

In u nostru tempu, per mantene a fideltà ùn hè micca a più "interessanti" occupazione, ma di vìdiri un cinturione di fideltà per u cuncepimentu d'una persona estimata, u più nimu. In ogni casu, i ghjoculi, offriti in sexshops, ponu purtà un attore à a vita sessuale di a coppia.