Comu fessi pimples? 9 metudi pruvati

Venite à u specchiu solu pinzate i vostri capelli è ... oh, horror! Una volta un pimple, è una più, è più, più ... "Allora, avemu bisognu d'esse urdinatu spressione, altri ùn sanu micca mai" - pensate. E strincennu. U ghjornu dopu, andate in u spaziu, è l'acne saranu micca menu, ma, per contrari, ancu più. Ùn ci hè statu novu accettatu "per u travagliu", è cusì un cittinu, cum'è chì i mani sò stati rifatti in faccia. E sapete chì ùn pudete micca pressà, è chì l'infizzione hà da vene, è invece di un pimple un "cloaked" entieru pò vultà, ma ancu ùn avete micca firmatu. Cumu vo avete spremà questi pimples? Sì avete interessatu di sapè a risposta à sta quistione, in stu articulu hè per voi.


9 tradutti veri è veri

1. Pigliate una fossa di a vostra faccia close-up appena dopu chì anu suppressione à u pimple. A peor argazkia serà - u migliore. Avà imprima sta foto è paghjella nantu à u specchiu. Prima di l'arribata di u so maritu da i fottori di u travagliu pò esse eliminata, per ùn ùn mancà a psichica di u so fràvinu. Avà, quandu avete vultatu à u specchiu e di sùbitu decide di suppressà i pimpiuli, fate un ochji nantu à a stampa. Surely you rashochet again so spoil your face.

2. Li leghje diverse historii di storie horror cumu per un pimple chjaru spressu purtatu à una enorma inflammazioni. A più spaventosa di a storia, hè megliu. Apri a l'Internet è entria in a quistione desitxuda. Ùn bisognu di vede ancu ritratti di e persone chì avè digià fattu a so fàccia in un state terribili. Pigliate tutte sse "bellezza" più longa, è pudete imagine chì un pimple chì vo site tentativu per esse stallatu hè potenzale periculosu è pò facilmente passà à quellu horror. Vi scary? Cusì sò digià in u vostru modu à rinunzià u vostru hà abbuvutu.

3. Aghjustate tutte e unghie nantu à e mani mani curtu quantu pussibule. Nuvot, ùn avete nunda à schraderà granu. Mentre ùn averebbe chjamatu à stu tintu traviu, trimate e so unghje sempre per chì sò assai curtuti. È ancu in u listessu tempu abballa tutte parechji spezii di unghji è altri articuli chì pudete utilizà invece di unghie per esse strincati l'oculu odiatu. Better sacrifice a bellezza di a vostra manicura per a libbirà di pimpiuli mania-squeezing.

4. Elimine tutti i specchi di petite petuni distanti, è ùn pruvate micca avè avvicinà i speculami à tutti. Ci hè quantu à circundà u mirroru, u migliore, dopu avè l'apparenza, pudete truvà novu quellu chì avete bisognu di "scherzà urgente". Better yet, do not look atless needlessness in mirrors and do not tempt yourself.

5. Fai chì ùn avete nunda di pressa. Comu si era banale, hè solu banale, ma, per trattà pimule, ci hè bisognu à ridivà di l'altri. Quandu ùn avete micca prublemi cù a pelle, u bisognu di circà una difetta nantu à a vostra riti è pruvate per eliminà a so automaticamente. Pudite prestu assai attenti à a purità di a pelle di a fàccia, cumprà i cosmetichi necessarii. Da i rimedii di casa, a lavagna di avena hè assai efficace. A prucedura hè simplice: una culloca di floccata d'avena hè spartu cun una picca cassa d'acqua per ciò chì i flakes sughjate un pocu è utilizzanu stu mischju invece di scrub. In ogni casu, nutate chì in a primu settimana di usu di sta strumentu pò diventà più, cum'è a farina di pezzu pòtene tutta a terra da i pori. Ma s'ellu sopra stu periodu, puderà esse ricumputu cù una bella, limpia è matte.

6. Preste attenzione à u vostru sistema nervoso. Comu è nistranno, ma l'abitudine per pressione di pimpiuli hè spartutu quellu chì hà prublemi di sistema nervu. Avete avè avutu avè avutu chì quandu si trova assai nervu, volte alcuni un'unziunà insupportable di spresse quarchi cosa. Se avete avutu per voi stessu, da tenite bisognu, cum'è per voi nantu à u trenu attuale. Pruvate micca per esse tene u sughjornu. Pudete un bignu di crescente o valeriana durante 10 ghjorni. E quandu si sentenu chì avete da principià per esse nervu, pigliate qualcosa cù e vostre mani. Per esempiu, pudete cumprà un simulatore manuale speciale per esaltà l'estressi in forma di una piccula bola di gomma, chì devenu esse compressa constantemente.

7. Avete qualchì guardiate di voi. Se ùn pudete micca cuntrullà cuntrollu, dumandeti à qualchissia per seguità. Quandu i vostri mani sò stati purtati à a fàccia di u ponte di prossimu vicinu, una persona sorprendente chì tòrnevule.

8. Organizza un sistema di penalità per ùn esse capace di restrigereti à sè stessu è di cumincià à sprimà l'acne. È ùn hè micca necessariu chì sò sti munzonii monetarii, o ancu innate. U fattu hè chì pudete facilmente aduprà à quessa, una volta, "defraudata" è devenu un pocu quantità in u "pigmentu". Appena cesà averà teme di sti penitenti, in fattu, in fattu, i soldi sò sempre questu cun voi, avete bè. Dificultava di struperà i pimpiuli, ghjunghjite una fine in un piggy banku, "compru off" da ellu stessu è eseguiu a prossima volta. Ci hè un modu assai simplicità è effettuatu da questa situazione: cum'è una fine, realizà una parte di l'attività o l'esercitu. Per esempiu, pigliate per voi stessu a regula chì per ogni pruguale spressu, avete a prendiri 10 corsi. Quandu a matina dopu ghjè sick in furmazione di tutti i musculi, pudete micca voi di ricè dinù experience. A cosa principale ùn hè micca dà indulgenza à i indulgenzi.

9. Ritratti di l'ideale. Truvate è imprime una foto di una bella bellezza cù a pelle perfetta, solu hè assai impurtante chì a foto ùn hè micca tratatu in Photoshop è a zitella ùn avia micca fundazioni in parechje strata. A pelle hè stata perfetta in ella stessu. In oltre, se u mudellu hè assai "nashtukaturen", pudete dì solu: "Pensare chì puderebbe fà ancu! Avà sò solu esce per esse fermu! ". Ma guardà u pezzu naturali, salutatu è ragagnu, vi vulete campà à stu ideale, è per questu avete bisognu di vultà prima di i vostri pieni e di cumincià a cura di a to fàccia.

Pudemu pimples se vulete. In fatti, ùn hè micca cusì difficiule perchè puderia parerete di prima visu. Solu bisognu di cullà tutte e putere in un pugnu è prumettimu di disperse di quessu u abituitu preghjudiziu, chì dan danni à a pelle fermamente è faciule a vostra bellezza.