Cumu settle una disputa senza disputa

Certamente, in una disputa, a virità hè nata. Solu solu ùn pudete pruvà tuttu ciò senza brame. È a cosa più bella hè chì alcuna volta in una disputa l'argumentu principali hè un punch in a tavula cun pugnu o un crite. Ma vogliu insistèghjanu i mo propiu à tutti. Sì, è prumove altri à u so cantu. Solu à fà i dui è ancu in u stessu tempu per mantene una bona rilazioni solu pò uni pochi. Cumu pudete scuntalà un avversu in una disputa senza offentà o in difesu?


Cumu solu una situazione disputa à u travagliu?

À u travagliu hè permissibile di argudià solu nantu à i subjecte di travagliu, è micca nantu à quelli labellati di u to culunia o di ciò chì porta, cù quale si ritrova. A vita persunale di l'impiigati ùn deve micca discutitu.

Ma se a quistione si tratta l'incrementu di u salariu o l'urganizazione di u prucessu di u travagliu, pudete parlà in tuttu misura. Nakosstavaniyah ùn hè senza temi cuntruversi. Ma per interrompe l'orare, ancu s'ellu pare avete dubbiute in u so discorsu, ùn hè micca valuta. Fate finisce u risponde per e quistione. Dopu chì vi pudete unisce à a discussione. Ma puderete solu toccu à u sughjettu di discussioni è in nisun casu i caractères personali di i culleghi. Locuzioni "Avete pocu spirienza," "Ùn avete micca l'educazione" in una disputa ùn pò micca serve com'è argumenti. Ancu un collegu senza principianti pò offre una solu brillanti à u prublema. Qualchidunu prupietà efficace critica constructiva è minima, chì ùn deverà micca degrade l'autoru, per aumintari i punti daveru in a tiuria è truvà e manere chjave di corrette.

Quandu facennu cumenti, argumintaci, pruvate di seguità e regule seguenti:

Criticizing what is being said in the moment. Ùn scurdate micca di i difetti avanzati di pruduzzioni di l'altavoce.

Start your speech è fine cun elogio. Dopu tuttu, ci hè una cosa positiva in u sughjettu in discussione (per chì un cullega voli curre a situazione).

Vi discussà l'azzioni o risultatu, ma micca a persunità di u co-mistieru. Espresioni cum'è "Askatemi di tuttu", "Sempre cusì, ùn passa nunda" u vostru argumentu ùn hà micca diprezzatu.

Quandu decide un cuntenutu di prublema, suggerisce e manere di solu u prublema. Ma specifice chjaru chì esurtazione è cumu si riparà.

Sì site l'attaccamentu di l'attaccu criticu, hè megliu cumparisce a restuccia. Calmly è cun cura cù una faccia amichevuli, à sente à l'avversu, ùn l'interrompule è ùn pruvate micca di justificà. A fine di a cunversazione, ringraziarete. Dopu tuttu, non sempre i stessi censurità sò fatte cù malice.

Ma in parte pudete avè da toccu e prublemi persunali. Per esempiu, u to patore ùn piace u to vestitevamu. Ma se si currisponde à u codice di vestitu di a cumpagnia, ùn pò micca esse di scuperta di discussione di u desertu. Fate à u patronu s'è vo fate u vostru travagliu beni, è cusì cusì cusì cun maiò chì tocca à vende.

Argumenta in disputi familiale

Campiuni in u dispramentu omu ùn mai avellu perdone. Dopu tuttu, l'ultima parola deve esse quellu per ellu. E ancu se site una mila volte, ùn riceve micca a vostra vittoria. Per pudè cunvince u so maritu in l'opinione bona per voi, ùn mancanu micca ellu à tutti. Senza fatta sentu chì a vostra opinion hè a so propria. Diciaremu chì vulete passà a prima di u maritu annantu à un processore di l'alimentariu, è hè nantu à una vignetta di pesca. A lòggica di e vostre cunvenzioni sò stati: "Darling, vogliu per passà più tempu cun voi, è ancu di tempu per cocchià u vostru gustu nutatu." Cumu pensate ch'ella pò esse fattu? "Stu metu possa una tastera masculina. pinsamenti cum'è: "Darling, sò tantu stancu di coccia".

Ci hè una altra opción. Hè necessariu di mette dumande in modu chì l'omu accunsente cù elli. Per esempiu: "Vulete a so cumpagnia di a torta?" "Vulete chì mi cunceava più spessu?" "Vulete chì vulete cocerà più veloce è passene più tempu cun voi?" - "Sì, per esempiu". - "Puderaghju cumprà una cullizzioni cunghjunta?" Serà difficiule per ellu per risponde l'ultima pregunta "nè". A lòggica di e risposte di risponde volontà risponde positivamenti.

A vostra reception accumillerà è in battesi controvertiti cù i genitori. Sò sempre diritti è sanu megliu cumu di vita.

Di sicuru, per settleter una disputa senza battelli cù l'amichi hè più faciule è più faciule. Sò da a listessa età, capisci più l'altro. Ma se a vostra discussione vulete sfacciate: "Cumu si capisci à a literatura (moda, cinema)". Avivarici: Saria bonu per chì sia intesu una dichjarazione è avete truvatu questu questu prufunente di justizza?

L'exclamazioni "Hè esercitu tutte un sensu tutale! Sì bè!" Sò solu inadmissibili in disputi cù e persone chì ci hè attente à noi, sti frasi ùn deve micca credibilità, ma l'ambienti seranu calmu è u vostru disregardu per l'interlocutore hà spertu.

Liquidazione di disputi per Sons

Ricurdativi chì fussi ferite quandu i vostri parenti ùn eranu micca esse à a vostra opinion, è tuttu s'hè decisu per voi. À u listessu tempu, alludendu à u fattu chì site bastatu, ùn capisce micca qualcosa. Ma i zitelli spessu si scuprenu più ch'è ùn anu fattu, è sicuru avianu u dirittu, almenu, per esse intesu.

Ùn importa micca, u figliolu avia una figliola è quantu vechju u to figliolu, si avete bisognu à l'attinente, si mette cun ellu. Stà à sente i so suggerimenti è argumenti, ma senza un surrisu indulgente, ùn anu interrottu in a mità di a frase è dà i vostri risultati finu à a fine. Puderete pudete dumandà novu si avete qualchì dubbitu, è solu dopu esse esse l'opinione propriu nantu à u tema in discussione.

Cù un zitellu hai bisognu di parlà nantu à ugnunu. Ùn ci sò micca questi suggerimenti per quale ellu hè "picciottu". Pudete turnà chì quandu decide chì u zitellu hè vechju di u prublema di discussione, pò esse troppu tardu per ellu. Discuss questions with the child with all seriousness. Spiega l'esencia di i fatti, argudiate a vostra opinion è rispettu u so puntu di vista.

Per esempiu, discretu è gentilemente, insegni à u zitellu per fà una disputa correctamente è educamente - ùn culpè micca, ùn interrompeu è senti attentamenti à e persone chì ci hè vicinu à noi.

Se tenete una disputa per u so cumpurtamentu negligente, ùn eseguite micca i reguli di critica constructiva. Ùn puderete discussà un accadimentu concreto, è ùn ricurdate micca peccati passati. Parle di i caratteri, micca e qualità personale di u zitellu, cum'è: "Eghjate un patevule, un pompieru" Dìte megliu: "Ùn avete micca amparatu un poema è hà ricevutu un deuce meritatu".

Sempre truvate qualcosa di ludà à u zitellu. Aiuttu à risolve è di riparà a situazione difficili. Pruvate di diretta u so eccessu energia in u dirittu, a direzione pacífica.

Allora, tutti i disposti di l'amministrazione, disputi casa, cumu avemu a vidiri, ponu esse risoltu senza brame cù i pòpuli chì circundanu.