Comu sceglite u liparosu?

Sceglite u liparoscu ghjucatu ùn hè micca piacevule. Un lipstossu ùn deve micca solu l'isolà i labbra, ma hè avantatoghju per l'isolà, fate più belli. Hè un liparzu chì chjina attente à sensuale seductive female labbra. Allura, sì in a tenda. Puderanu un liparazzu in u culore, cunzidira li règuli simplici sèmprici.

1. I vostri preferiti è u vostru caratteru. Se ùn avete micca cunsideratu un prufetazze, cumprà un liparazzu chì hè solu 1-2 tone sfarenti di u vostru corpu naturali di u labbra - ùn hè micca sbagliatu. I cilemi culurite d'una certa quantità di determinazioni è di spirienza. Sè sicuru chì u culore cusì cun ghjustu, ùn anu micca a vargogna di u luminosu di l'ombra.
2. E reguli di scelta di u culore sò cunnisciutu à ogni donna, ma, cum'è dicenu, a repetizione hè a mamma di a duttrina: e donne cù a pelle ghjusta sò i culori di u spruttu friddu, è spinoso è curtudi sò sfumaturi càlammi. Questa règula hè adattata per a vestizione è a maquillaje (inclusi - per u culore di lipstick).
3. Contra ligumi capiddi, qualchissia lipstick averà spressa più bella ch'è in u tubu, cusì cunzidira u culore di i vostri capelli.
4. Ùn scurdate micca quellu liparosgiu chjucu attenta l'attenzione à i denti. Se tenete un esmalte ligeramenti giallu di i denti, ùn selezziunate u corale o tralcià. Ma i culori friddi, per contrari, facenu i denti visually whiter.
5. Aghjunghjite cù tonalità brillanti! Un lipstick di colori brillanti facii labbra fina, ancu di più fino, è nantu à i labbra di bocca parolle vulgari.

Di sicuru chì spessu face un problema: in u tubu, liparosgiu pare à esse u listessu colore, è quandu s'apica nantu à i labbra, ci sò omini incomprensibile è micca sempre cunzistenti. Cumu sapete cumu u lipstick?

Hè assai semprici. Pigliate una mostra di lipstick è i portanu in un pezzu di carta bianca. E avà pigliatu cun vigore cù curazione à a linea à tutti l'anguli (per chì a lume culmina di diversi modi). Cum'è perfume, lipstick ha "notte hidden" - altru culore.

Se u sicunianu ombra di lipstizzione hè russa, amarica o blu - tuttu hè in modu, queste sfumature ùn anu micca "contraindicazione" à l'appiecu. Un tinte verde lichtu "rouges" a complexione, è pudete sentenu chì vede più paler del que vulete. I nivadi di grisa o grisa facenu labbre d'una dulcezza è di prufundità. Inoltre, u listessu colore, se vulnera di lipstick, pò esse prufessiunale per harmonizà cù cerchi sottu à l'ochji, chì pareveru più forte di quellu chì hè veramente.

Per separà, hè necessariu di dicenu di a cumminazione di culori. Sì avete propensu à ridderisce a pelle, ùn selezziunate u sfumaturi russi di lipstick - sù sottumessi l'imperfezione di a pelle. A sola regula hè adattata per a pelle pallidu. Fighjate à a vostra rifarenza in u specchiu più stretchjata: ùn ùn micca lipstick accentà e difetti indetturati in a to fàccia?

Avete sceltu un bon batti? Felicità! Ùn semi mezza via di successu. Fate bè cù a labillizazione, rinfriscà a so bellezza naturale - l'arti ùn hè micca cusì faciule, è avemu bisognu di parlà per separatamente, avemu cedutu solu uni pochi reguli fundamentali:
1. Aghjone di piglià un contu addevu cù un lapis per chì u liparzu extra ùn si spargiu.
2. Appena l'applicazione di u lipstick, scacciate i labbra cun un tisoru - questu l'eliminazione, chì pò esse spartu ancu, e poi a forma di i vostri labio seri pocu vagi.
3. A voltezza lipstick pinzate l'altare di i denti. Per evitari micca, ùn ùn stenderanu e vostri labbre sfilicacciate u lipstick.
4. Per fà ottene un effettu visuali di inchieru, in u centru di u labbre, applica una sombra à u tonu più liggeru di u principale. Ma di pintà i labbra, chjamanu à u cunfini naturali, ùn fate micca: cresce l'labbra, appena si trova solu in i stylistichi.

Allora, a bellezza è l'attrazione di i nostri labbra hè stata di trè punti: prima, da a scelta bona di u culore, è in segundu, da l'appricazzioni curretta. U terzu puntu hè u vostru chjelu. Smile, ed è definitivamente esse irresistibile!

Elena Romanova , in particulari di u situ