Trattamentu di contusioni cun rimedii folkiati

Por desgradu, nuddu pò pèrdite u maladiziu, è cusì spessu spettaculu chì spessu si pigamu morbetti, ombra, o qualcosa cascanu nantu à noi, o noi avemu toccu qualcosa ... U ferii più cumuni occanu in i zitelli è l'adulescenti , è per quessa, hè bisognu di mantene diversi metudi di "primi aiuti" disposte à a manu, chì sullivanu e sensazione di disgrazia è fericci u locu inadatta. Bruises, inzucazioni, u dolore sò sintomi avicamenti molti di un brucu, perchè ùn anu micca avutu disturbatu per ùn avè micca avè micca problema. Questu avemu diceremu oghje in u nostru articulu "U trattu di i maggetti cù i rimedii tradiziunali".

Un brucu hè un danu à i tessuti rotulati di u corpu, mentri a capa superiore di a pelle pateva un pochulu. In ogni modu, stu traumu pò diri à i rupti di i vini bianchi, chì porta à a furmazione di murmuri nantu à u situ di u preghjudiziu. Ùn avemu micca cunzidiratu casi maiò di bruising, quandu, senza esse specializate, i medichi ùn ponu fà, ma ùn avemu da parlà micca di e ferite in vita di u ghjornu, chì qualcunu pò manighjà senza recite à assistenza medica.

Da per sdegnà un brucu

Sintomi di morbidi. Per principià, hè necessariu di determinà: una ferita cumuna in una persona o una frattura. A persona, avendu ricivutu un brucu, sperienze u dolore. In u situ di impactu ci hè inziccata, ci hè un brucu. A simbulizeghja addipenni, sicuru, nantu à a forza di impact. Bruising i zitelli è i ghjovani si puderanu "dite" nantu à a forza di u bruise è a dimensione di u traumu di u corpu, è in l'anziani hè più diffìcilu di stabilisce questa causa di un cursu di prutezzione sottucutulita unipidente. Prima di tratta i morbidi, hè necessariu di determinà a so prescription, da quale u trattamentu di a curación depènni.

Primi aiuti cù morbidi. Immediatamenti dopu a preghjudiziu, hè necessariu d'attaccà immediatamente un fretu friddu à u locu fieru. Pò esse un cumpressu, un calore friddu è u ghjacciu. Sì a bruciata anu falatu nantu à una di e tuccinati - un bravu o un ghjornu - hè cunsigliu d'appiicà un bellu strettu. U pacatu in acque freddo o compressi deve esse cambiatu sicondu u so calentamiento è novamente appiicatu, ma hè più fretu. Stu metudu pò scàccia puffiness, localizza u bruise, ùn permettenu micca l'hematoma per espansione. A funzione principalu di stu modu hè l'anestèsimu.

Dui o trè ghjorni dopu, un padu d'invellu o cumpressioni calde hè stata appiicata à u situ di curretta. Pudete ancu fà una appuntamentu per UHF è pigliate un bagni calde. Queste l'azzioni accumene l'accelerà u prucessu di resorzione di l'hematoma, chì devenu pervenà appena scumparià.

Dopu un pocu dopu à a rimissione di u dulore, pò esse realizatu una sesión di massaggi, in particulari di i cascati di e mani o pedi, quandu a mobilità di e articuli hè limitata. I salute di massa o autopalmessi pò aiutà à evità di cunseguite seriu di traumu è cuntribuiscenu à a risturazione di funzioni di muturi.

Preparati farmaceutichi cù morbidi. U trattamentu di i morbidi pò esse realizatu da appricà i gels ou ungulates (anti-inflamatorias no esteroide (NSAID)). Anu deve esse appiicatu, sicondu l'urdinamentu, à u locu feritu. A cumpusizioni di e droghe puderia cumprà cetoprofen, ibuprofen, diclofenac sodium o sò analogi. Sò cunsigliati per smarate u postu feritariu 4 volte durante u ghjornu, è hè necessariu di capturà a intruduzza sana. Oghje cù morbidi, ci sò abrazzioni o ferite aperte, è l'antiurflexivi antiinflamatori ùn sò micca recommandé pour l'area bruised. Se l'area machjata hè larga, hè bisognu di appricà una gran quantitata d'inguinia per a bocca, chì impedisce a penetrazione di e droghe adde. Sì u brucu è chjucu, pò esse faciale cù quantità minima di droga. Per i ferite seri, l'ASAV sò da esse applicati à l'area più freghjenti, ma questu hè à a discrezione di a vittima.

Se ci sò u pardonu severu, avete da ripiglià i medii antiinflamatori è analgésicos. Hè appruvatu per bevande prugne naproxen, diclofenac potassium, ketoprofen, ibuprofen. Se u dulore ùn viaghja per un bellu pezzu, hè necessariu di cunsultà un medico è cura l'autore, perchè li morbidi cù un trattatu fallimentu pò causà cumplicati serii.

Trattamentu cù a medicina tradiziunale. Cù un brucu, pudete apprezzate un pezzu di stile. Un pappu fattu di linu naturali si deve adupratu di un pezzu finu, chì hè stata mistata cù l'oliu di girasole in a proporzione di 1 à 4. Questa mistura sia appiicata à a zona machjata è cummosa nantu à una film. Dopu un pocu tempu, per esempiu, una ora, avete bisognu di lavurà tuttu è di asciugare seccu. Un ghjasteru, se ne necessariu, pò esse eliminatu è un pocu prima.

Un solu rimediu solu per u morbido hè u grassu di a viper, chì pò esse affundate in u area dannigatu. Questa ferramenta prumovi l'effetti anestetichi è terapèuti.

Cù bruciate pò piglià una decocuure di fiori d'arnica, pò esse usatu per fà compressioni. Questu rimessu hè una maraviglia di prupietà per allughjà l'inflamazioni è u dolore, per riduce l'area di bruise. L'infuzione hè preparata da a ricetta seguente: Arnica fiori (1 cullenade) sò chini di un vetru di acqua furiosa chì ùn hè struitu, insistenu à un cuntenutu cù una tapita circa 2 ori, da filtru. Avarà da manghjà preferitu trè volti à pranzi. A sola ricetta pò esse usata per fà l'infuzione cù l'arnica radichi, chì in i so azzioni ùn hè peghju.

U situ bruciu pò esse chjuche cù camphor. L'alcoħolu Camphor, com'è cunnisciutu, hà l'abilità di calà è extinguisce prucessi inflamatorii.

Un altru remessu rimettante contru i contru hè u cicculata, chì impedisce l'aparicio di bruising. Ma deve esse usatu immediatamenti dopu a preghjudiziu. À a listessa ora in 2 cuppa d'oliu di cuppa spressa duvete bisognu di 4 cullizzioni di l'acqua, stitchce tuttu è posanu a mezcla nantu à l'area curretta. Da ellu pudete fà è cumpressà.

Per fà chì i morbidi sparghjenu rapidamente, hè cunsigliu chì avete sempre bagnu da una solu suluzione inglese di sali. Un buccu di acqua si trenta quattru centu gramma di salitu. Tuttu hè agitatu finu à chì i grani di u salinu dissolve. Da a suluzione resultanti, pudete fà un bagnu annantu à u locu chiudu o rinfriscà a parti in a soffra direttamente in u bucket per una durata una ora.

Chjuccelli forti sò trattati cù alchimia tintura o una scorchizia di i fiori di Ledum, chì u fogglite cicatrises un paru di volte à u ghjornu.

Foglie di coli pò ancu esse appiicati à u locu fieru, riparatu cù un vesu, è si tense da a ferita finu à una ora. Appena sustene a carta.

Fasgi è patate sò boni rimedii fugliale per i fasgioli. Avete bisognu di i fasgioli, strèndulu è appliate una pappadera nantu à u bruciate per mezu di una ora di parechje volte di ghjornu. U patate priziosu ancu perfetanu perfetta inchizza è inflammazioni. Sò lavati, tagghiati o freni è appiicati à u focu di a inflammazioni.

I migliori i medii calmanti è antiinflamatorii sò meli naturali. Hè mischju cù u wiped leaves of aloe. Questa mutazione perfetta sopra a inflammazione è estende u dulore.