Chì significarà à esse cunservatore in relazione cù u so maritu?

In relazioni familiari, ùn spessu micca pensate chì idee seguitavanu à e nostre actions. Parechji donne eddi sò rilazioni cù u so maritu seguitu i stessi pritesi chì anu vistu in a relazione trà i so genitori. Hè o mali?

A societat moderna hè cambiata assai rapidamente, è a istituzione di a famiglia ùn ha micca u tempu per ellu. Forsi, per quessa, i psiculoghi stanu à parlà di a crisa di a famiglia. In fatti, ùn anu micca esse crisi si avemu, e donne, trattate a relazione in a famiglia senza cunservatori. Di sicuru, pudemu dì chì ùn hè micca in u putere di a donna per cambià cose di e cose, è chì ùn hè micca di cambià altre cô cònjo, è senza ellu ùn sera da nunda. Ma sempre, u rolu principali di prisirvà a casa hè sempre pertendu à e donne. Allora pruvate à scrive ciò chì significa di esse cunservatore in relazione cù un maritu.

Solu uni parechji dicennii anni, e famìglie eranu custruiti nantu à principii tutte e diverse prisintati. A famiglia hè creata per fà più fàciule à mantene una splutazioni solidali, crià i zitelli. A donna era vistu principalamenti comu mestieri di casa, ancu s'ellu hà travagliatu. No sorpresa, in such famiglia, era megli di "vende in u Domostroi". In questu unione, l'amore ùn hà micca per esse in prima u primu locu, u più preziosu era l'accordu trà maritu è ​​mòglia. A volta à a coppula cuntinuavanu cuntinueghjanu à u spaziu, ancu s'ellu avianu u cunniscenze mutuale.

A società hè cambiatu in modu chì e donne anu ricivutu l'ugualità cù l'omini ùn solu per nominalmente, hè soporta da u grandu appropritatu di u salariu è l'indipendenza di a donna. È hè ancu difficiule per l'omi vene à i termini cun l'assaig de un calda calorosa è u fattu chì a so moglia hè tardu à u travagliu. In u menti di molti persone ci hè ancu un estereotipu chì un matrimoniu propiu hè custruitu nantu à attitudini patriarchal.

In ogni casu, aderiscenu à pusizzioni conservative in relazioni cù u so maritu, ùn hè micca solu per ricanuscià u so dirigenti in a famiglia. Ci sò stéréotype in a società cumu per cumu si duveranu u cumpurtamentu di u maritu è ​​u sposu di u maritu, cumu crià i zitelli, ecc. Ma ogni famiglia sia quantità individuali cum'è ogni unu di i so membri. Dunque, adendu à una certa linea di cumpurtamentu "per inertzia", ​​pudete missisce qualcosa impurtante in a relazione. E ora cumbatte piume, u scuntintatu mutualu, i zitelli addiventanu disubbidienti, è i cô sonni à pensà à u divorziu. Avvenimentu, disputa è insatisfaczione cù u maritu anu troppu in a famiglia di i nostri genitori, ma ricurdavanu à u divorziu solu cum'è una meda estremita. I paesi sò divutu divorziatu più spessu perchè u socie hè aburutu, ùn capisce micca, ùn hè micca attente, ci sò parechni interessi cumuni cun ellu.

A ragiunazione di stu fenominu ùn hè micca chì a ghjente hà cambiatu, è ùn hè micca cusì faciule di truvà una persona affidata chì hè quellu chì si puderebbe fà campà a vita. U mutivu hè chì e persone pensanu più nantu à l'esternu di u matrimoniu, chì genitori, vicini, amici pensanu. Aderemu à posicenzi conservatorii, scurdamu chì l'antimonio di "conservadurismu" hè "flessibilità". Olvidamu chì in relazioni sò impurtante per aghjurnà à u socie. Questu ùn contraditu u rolu tradiziunale di e donne in a famiglia è a società. Ma in quellu casu, chì significa questu cunservatore in relazione cù u vostru maritu?

Cunsirvatore in relazioni cù u so maritu pò esse in materii d'educazione di i zitelli, sessu, u rolu di tutti i membri di a famiglia. Prima di tuttu, u cunsirvatoriu significa chì una donna ùn prupone micca di saperà e cose di u so maritu (è i zitelli), ma prumessa per pare idei ideali. Sottu u conservadurismo di u sessu, timidez, vergogerie, è a mancanza d'educazione sessuale sò spessu secculta. In relazioni, u cunsirvatore hè manifestatu in un tentativu di subordinà micca solu u so cumpurtamentu, ma ancu u cumpurtamentu di l'altri membri di a famiglia imposti fora di a rutina. Spessu spessu chì i mariti ùn anu mancu d'incensamente diversificà e so rilazioni, pruvate rolli novi. Ma e mòglie, sfurtunatamenti, ùn sanu micca sempre per dumandà quessa.

Pensate à vultà a vostra viaghju di a famiglia nantu à un sciccareddu seguitu a règule è i tradizioni, o vale a pena valenu a vostra reguli proprie? Sì sè disprezzu di qualcosa in a vostra rilazzioni cù u vostru maritu, ùn hè micca ora di parlà cun ellu? Cumu sapè, forsi ellu stessu aspetta un longu tempu, quandu offre una idea nova.

In ogni casu, u conservadurismu, ùn hè micca scusa per i vostri complexe o una vuluntà di cambià una cosa. Ùn hè bisognu à esse cunservatore s'ellu ùn sapete cumu fà a vostra rilazioni cù u vostru maritu. Se vulete una relazione armoniosa in a famiglia, deve ricordà chì a famiglia hè principalmente un dialogu. Per creà è mantene un ambiente cálido in a famiglia, avete bisognu di fà relazioni via di dialogu cù u vostru partitu. Allora ùn hè micca cusì impurtante quale hè u maestru di a casa è cumu purtà in a cucina o in u lettu.