Comu si vantava un omu di una zitella, modi

In questu munnu ci sò assai omi. Sembra: ogni ragazza pò truvà una scelta libertà, chì currisponde à i so gustu è i bisogni. Ma ci era. Per una certa raggiuni, ci sò spessu chjucchiassi quandu una donna cuminciò in amore cù u ghjovanu di l'altre è ùn pudere micca di scurdà, perchè ùn ùn hè micca fà. Dopu frà per un tempu, a donna passa à misuri estremi.

Comu si vantava un omu di una zitella, ci sò parechji manere per questu. Centu e centu cintunei, e donne facianu battelli insidiosi per i so scelte. Hè per quessa, ci hè un arsenale tutale di "armi" per fà a so sposa.

Allora, cumu per cumincià. Probabilmente cù a cullizzioni di informazioni. Avete bisognu di tutte e punti dèvuli di u vostru avversu bè boni boni cundutà à a so pazienti assai. A ghjente ùn hè micca perfetta, perchè a zitella hà bisognu avè parechje carattere di carattere chì rindirizzanu u vostru amatori. Questu hè ciò chì duvete bisognu à ghjucà. Cumportanu cusì ch'ellu hà fattu cunnosce: sì a donna chì pò esse ideali per ellu. Ùn puderete micca imbercà o in folla. Avete cunvenuta in cunfurmità cù l'intaressi è di vista nantu à a vita. Di sicuru, questu ùn pò micca esse veru, ma chì ùn pò micca esse fattu, per una famiglia. Pruvate micca di ripiglià. Tuttu avete veru veru è naturali.

Sì dite in a listessa cumpagnia, agisce cum'è un omu ùn ùn interessa micca à tene, per quessa chì l'avversu ùn sospetteghja qualcosa hè sbagliatu, è ùn principia micca una guerra contru à voi. Fingenu chì casi ùn importa micca, ma per ogni sbagliu, accidinamente, risponde à l'azzioni è e parolle chì u zitellu hà bisognu.

Se chistu ùn manca u travagliu, o ùn avete micca l'uppurtunità di vedere un omu abbastanza spessu, quì cunsultate più cunsiglii per appriscizzà u zoppu di una zitella, sti mètgei sò arrisicatu propie è, in u so modu, cruel, ma per l'amore di l'amore pudete andà per tuttu.

Una zitella pò esse cumprumissu, è micca in parolla, ma in atti. Per fà questu, avete bisognu di un ghjuvanottu, preferibile da altre cità, perchè allura u zitellu ùn hà micca l'uppurtunità di scuntallu è aperte a verità tutale. Allora, stu ghjovanu hà da spiegà acquistà cù u vostru rival, chjama, flirtu. E, sicuru, tenete bisognu di nutre à u vostru amatu di questu. Ci sò parechje manere: ritratti per e-mail, invoi anònimi è stuff, stuff, stuff. A cosa principal hè chì ùn sospetteghja micca chì questu hè u travagliu di e vostre mani. Eppuru, quandu entre i vostri amici è amichi sò e vostre "Stirlitz", chì vàppule l'oliu nantu à u focu è incubate dubbitu è ​​i celosi in u zitellu, i purtaranu à un locu induve un ghjovanu pò vede u so amatu in l'armari di l'altru. Avete bisognu di quandu averebbe. Cusì, pruvate truvà un amicu o cunnannati prima chì e donne ùn ponu esse risistiri.

Se tuttu hè fattu bè, allura una guerra hè assicurata. E ora a to modu. Hè necessariu di prisintà in a vita di un anu hà veneratu imprudentamente è discretu - è belli per disuurisce un zitellu di questa zitella. Ùn avete apertu a so fidanzata cù a terra, ma ùn avete micca bisognu di prutezzione. Pensate chì site un expertu indipendente. Parlate à ellu da a situazione, simpatica. Dite chì ùn pudete capisce chì cumu pudete fà quessa, è, sopratuttu, cun ellu. Ci vede u sustegnu è l'intruduzzione in voi. Quandu u so successu, cunzidirà chì a mità u casu hè già fattu. Avete bisognu di includà tutte e to capite u fighjonatu è cuminciate un attaccu. Suggerimentu, à pena scarsi, attaccu.

Sì bella è sexy. Men like eyes. Hè per quessa, una donna solu duverà diventà un piacè di i so ochji. Sempre vendu à riunioni in novi traccia, sò bè ​​cumu prudutti, facenu sfarenti hairstyles. Avete da diventà per ellu un incontestable imprevisible per interesse kindle. Inoltre, hè necessariu esse, à qualchì modu, inaccessibili. Se avete immediatamente à u corpu à u collu, ùn ùn vi piglià micca in bocca. Hè per quessa chì hai bisognu di fà sperà chì ellu interessante per voi, ma micca quantu per viulà parechje parechji principii o ùn cumplementà i vostri capricci è i so brami. Tuttu ciò chì vo vulete stà parechje chjaru è piacevule è piacevule per voi. Di sicuru, hè impussibile di sparta tutti l'interessi è a vista, ma un omu hè improbabile di penserà quandu si dumandassi u vostru rolu bè. Avà hè prestu à crede à tuttu u passatu, si ùn ci hè nudda tradimentu è viulenza di i so brami è i diritti. Sò esse un cumpagnu ideale è una donna per ellu.

Inoltre, hè bisognu di fà tuttu ciò chì l'anziana ùn si pudia micca riurdigliatu. Pblavi perchè cambià u numaru è facia u cuntattu, perchè ricurdani chì a faci cusì dolorosa. Convince chì a cunciliazione hè impussibile, postu chì u traitor sempre ferma un traitor. Pruvate a cunvinciri tutti i so amichi è l'amici chì l'antica hè Satanassu, è sì un anghjulu chì salvà u so amicu di tuttu u soffrenu. Sì e so amici, è in particulari i sposi, qualchissia suspettà chì tuttu ùn hè micca quantu pari, pruvate per minimizzà a cumunione di un amatu cù questa persona. Di sicuru, ogni cosa pare avellu ùn hè micca a to tortu, hè a so sposa. Andate cun ella per contactà, hè a più cortese. Tuttu ciò chì farà ella stessu. Intèndinu di aperta i vostri ochji à u to quì u novu à u novu, hà da stallà contru à ella stessu è a rilazioni faria friddu.

Ci hè un pezzu più tempu, è l'omu hà caputu chì hà sunnutu di voi tutti a so vita. Di sicuru, ùn avete micca d'accordu in u primu secondatu per inizià una relazione, ma ancu per sparghje micca. Aghju principiatu una conversazione chì ùn site micca sicuru se ellu hà scurdatu di u passatu. Avete da dumandà dumande, perch'ellu ùn puderete dì chì ellu sempre ricorda l'anticu amori.
Quandu si capisci chì rilazioni hà sviluppatu, sia per ellu a parata perfetta in a vita, in cunversione, in sessu. Chì un omu respira da quessa perfetta sì. Eppuru, avete adupranu ancu cun ellu è infurmà nantu à ellu stessu, perchè l'effettu devi esse fissatu, perchè ellu hè adduviutu per voi è ùn pò esse micca.

Hè tuttu. U vostru amuri hè vicinu à voi. Avete ottinutu tuttu ciò chì vulete. Cusì tù avete u dirittu di godiri a vita. True, forsi in u tempu, seranu persuugnatu da l'idea chì qualchissia vi puderà ripulsifite cum'è avete fattu tù stessu. Ma questu hè u vostru mistieru, perchè tù avè dicisu à ottene a felicità in questu modu - perchè sti mètge eranu per voi, ma pò esse usatu da altri.