Quantu un omu pò fà senza u sessu

Quandu ci hè ghjovanu è in amore, valoremu e so relazioni chì avemu prontu per fà qualunque concessione. E anch'elli parechji omi stessu ci fanno spinciaranu e so ore è per un pezzu, per ùn esse postponate, allora u mumentu pòrtanu nantu à a punta di i vaso nudi rosa.

Circò à circà à u vostru sceltu, avemu tutte ciò chì sò i so motivi. È se manifestamente cose chì ùn anu pruvatu è dislike - vale a pena aghjustà una relazione stretta. Ma quantu un omu pò fà senza u sessu hè difficiuli di dì. Da un puntu medico, a natura hà inventatu assai manere di salvà un omu da disconfort, perchè e pruvucazzioni "Sò cusì sexy ... Aghju aghju tutte sse quì, aghju sessu à l'ultimu!" ​​- hè solu una provocation. U restu hè psicoluggìa, etica è una massa di incertezzi. Intendemu di pridicà, diventendu a crescita in una situazione simplificanti è simplice?

"Sugnu bella ..."

Ci hè una categuria tutta di "notebook" e donne di a donna, chì sò impurtante in u ghjocu è una altra vinte. Per quessa, i relazioni senza u sessu cun "tipchikami" pò durà longu o sò assai curtu. Quantu un omu pò fà senza sessu? Un tali omu pò "cuddle" una donna una settimana è un annu per un nome in u so "track record". Solu esse dispostu in anticipu per u fattu chì, finu à chì ùn accunsentanu micca in l'intimità, serete senza pretendimentu "perseguite".

Chjama una volta una settimana o pocu, forsi una volta cada sei mesi (è di sposta devi avà cambiatu, hè oghje liberu o solu esse "gulp", disputa à u novu à u pudete "cunfortu") - tutti questi sò indicazione d'un omu legibile in i ligami.

Forsi anu ancu interessatu di voi per più di una appuntamentu. È probabbilmente - hè bonu, ma micca per longu è cun auturità ancu "standard" per vede. Sì ùn avete micca avè sta sperienza, o avete intrutu in una relazione cù l'omi pragmatique, sicurizate guariscenate cusì "spiaggia". Ma sta felicità durà finu à i vostri labbra ùn anu micca apientu a magia "sì" ...

Blasp Yourself

A volte, hè assai impurtante per guardà a virginità prima di a festa per culpa di credenze. Di sicuru, issa pari un anacronismu, una relazione di u passatu. Ma però, in certi famìglie, a fideltà è a purezza sò sempri impurtanti. E a relazione hè cusì chjave ... E da quelli chì si facenu dumandate quantu omu pò fà senza u sessu, u so sceltu sò stendu una prova?

Sicondu a sperienza, i paregli diverghenu o cuntene ritiati, invece di esse esse u sessu trà elli, o micca in tuttu. Forsi hè cum'è un conte di fiancu romantica per i picciotti, ma ancu se u palcu chjamatu i valori i sentenzi è a so credenze di a zitella, ùn hà micca spurtatu à u sessu o ancu metteranu ultimatums à tuttu.

Ùn imprigiunà, ma ùn si ponu più tardi

Intènditi di "estender" a rilazioni nantu à a prumessa di u sessu, sò cunnanna di fallimentu in anticipu. Nuddu pò diri à anticipu quantu un omu pò fà senza u sessu, cuntenutu cù i picculi (petons, bracciale, forsi anch'elli). Ma pudemu dì cun vigilance chì ùn pò micca mantene un omu nantu à u sessu "nettu". Avete bisognu è esse interessanti, è puderà amandate, è più ghjenuinmente interessatu in l'interlocutore.

Cusì hè inutile à "attinisce" u mumentu di l'intimità, se vi sò internamente pronto per questu. E ridicule, brusgiate cun passioni, tirannu "Li bas-petali - no-no!".

Per d 'altra banda, hè stupidu per crede chì pò esse interessanti solu cù u sessu. Sì un omu ùn solu ùn hà fattu scopu di "sughjate è scurdà", ma ancu mantene relazioni - ùn hè sensu micca di sparà davanti ad ellu. Se ùn hè micca cunfidente in un omu, ùn avete micca quelli sentimenti chì, in fattu, push l'omu è a donna à l'armamenti di l'altri: aghjustanu. È se ùn pudete micca vedà un amante in una scelta perchè, da almenu essere on lineu cun sè stessu.

Probabilmente, stu omu particulari com'è un amante, di mette sottumessu, ùn vi pò micca inspiratu. Ma cura, cura, dà rigali è i sònii di una vita cumuni! E donni ghjovani, è ditaglii seri, sceglienu trà l'estabilizazione è a sexualità, spessu si mette à u primu. U secondu sarà sicuru!

U fattu chì pudete micca micca troppu cunfidendu in sè stessu o u vostru destinu (in quellu primu o dopu si trovi seriu è sessuale), hè megliu per un omu chì ùn cunnosci. E si apprude nantu à ellu cum'è un sociu affidàvule cù quale "cum'è un muro di petra", essite sensu è ùn verificate micca quantu un omu pò fà senza u sessu. O, almenu, ùn fate micca capisce illusione chì un ghjornu avete accidinatu à uccidinà cù un desideriu ...

Nisuna regula!

Cusì, avete un omu o un omu chì ùn hè micca indiferente à voi per qualsiasi ragione. Allora, più tardu o dopu, hè stata attunente per ellu stessu, perchè chì u momentu d'intimità ùn hè micca solu vinite, ma ancu ùn ne perde micca e raghjone.

L'intuizione di una donna hè chì cose più bellu esse dichjaratu "quandu". E i miti nantu à a prima cita (quella - no-no!) O a terza (si non ora - quella hè mai!) - quessi sò nunda mitu. Da un puntu mèdicu di vista, un omu pò fà senza sessu quantu cumu piace. Cusì, decide quantu duvere esse micca sessu, è quandu serà - solu a donna propria.