10 frasi chì ùn pò micca esse parlatu à u zitellu


Ogni parente hà cunfirmatu chì crià un zitellu ùn hè micca una materia sìmila, in u quandu ùn solu l'assistenza, l'attinzioni è certe azzjonijiet sò impurtanti, ma ogni parolla hà dettu à u zitellu. I psicologiche implicati in psyche di i zitelli, ricunniscenanu chì i genitori pensanu chì, è più importantemente, cumu si dicenu à i so figlioli. Ancu u più chjucu, dettu da un adultu, pò spèntre à un zitellu, independentemente da a so età. In questu articulu vuleva cuntà un numeru di stanzi peculiari à certi adulti chì ùn anu micca avè un impattu assai bellu in i zitelli. Ma deve esse cunsideratu chì micca tutti i cunti si deve esse pigliatu cum'è dogma, perchè ogni zitellu, anche chjucu, hè sempre una persona.

1. Ti fate tuttu neti - fate mè stessu!

Tutti i psiculoghi vi dicu chì dichi affirmazioni faurisce u zitellu. Tali cunversazioni suscitanu in u zitellu u timore chì ellu hè stupidu è stupidu, chì a mo mamma sia infelicità è riclamia. Tali pinsamenti si poni sviluppà in cumplicati chì ùn permettenu micca i zitelli per esse più proattivu.

2. Dopu, pigliate, a cuminadore principalu!

Hè difficiule per parechje babiei per sustene a constantità impatente è pricurà da i so figlioli. Dunque, l'adulti accunsenu à rende in un picculu tirannu, siddu solu l'abbanduneghja solu. Ma questu hè micca u trattamentu più chjaru in quantu à a criazione, perchè si dà un à un zitellu, hà incunienta sapendu chì cumu fà per esse quellu chì vulete. In questu modu, l'auturità parentali hè persa, è e prublemi nantu à a zitella di u zitellu significanu pocu.

3. Se a ricuppite torna, vi daraghju!

Ricurdativi, se avete avete a vostra figliola di qualcosa, vi portanu i vostri avisi à u puntu, ùn limitate micca à i bundesi. L'essenza di tali affirmazioni "vazio" ùn ponu avè micca à u zitellu. Stu cunsigliu ùn in micca di manera chjamata per amenace à i so figlioli, ghjustu u zitellu deve cumprenni chì per un criminale o di disubbidenza, ci seranu u punizioni, per vede a gratificazione di i so parenti, per esempiu, chì ùn deve esse esprimintatu boni, adelicate. Pruvate per trasmisore à u zitellu senza chianciri, è per quellu chì ùn hà micca alcuni.

4. Dìtene à qualcunu (a) impighisce immediatamente!

Ùn avete micca esse cusì forte cù u vostru picciutteddu. Ma si veramente ùn si stende, scuscia. Dopu tuttu, una parolla forte da i genitori pò esse perceivedu da u zitellu troppu vicinu à u core. A riazione à sti affirmazioni pò micca esse ubbidienti obedienti, ma una manifestazione violenta, in forma di lacrimi e scovini.

5. Avete capitu chì ...

A maiò parte di i zitelli ùn accettanu micca una tale frasa, massa adulta per elli. Hè assai probabbli, ellu si pò esse travagliatu da ciò chì hè più interessante à u mumentu. U zitellu aduparà ancu più attenzioni à dichdi affirmazioni, se ellu ùn hè dissinnatu o eccitatu. Chì capite, in tali situazioni, a principale hè di truvà u mezzu d'oru trà i chjosi è di l'insegnamenti mournful.

6. E boni cumpagni (carusi) ùn fate micca!

Ùn hè bisognu di ripetiri l'affirmazioni di stu tipu troppu spessu, perchè ghjè in una età temprana in un omu chì culpiscenu i fundatori di certi reguli è di normi, chì in u futuru pò esse diverti in cumuli chì interferenu cù a vita in generale. E queste stendi ùn pò micca esse assai influinzati da i visioni di l'omu pocu di crescente.

7. Ùn piacè chianci for trifles!

Perchè decide chì ciò chì ùn hè micca impurtante per voi hè un pezzu per u zitellu? À questu tempu particulari, a so intelligenza hè focu annantu à ciò chì hè assai impurtante per ellu, è s'ellu ùn hè abbia per rinfurzà rinviatu per esse a participazione, micca indiferenza. Dopu tuttu, questu puderà dipende di a vostra più vicunta.

8. Pensate à a salute!

Succe chì i mammi facenu stu appellatu à i so figlioli. Questu in u futuru pudete ghjucà cun voi un prublemi cruel. Nuvellu tardu o zitellu ùn parta di piglià sti dichjarazioni seri, è ancu s'ellu hè chì a mamma ùn si senti micca veramente impurtante, u zitellu hè struitu, chì ùn hè micca seriu è ùn ùn conta micca necessariu cunghjuntà cù e vostre dumande o u vostru benessimu.

9. Nimu, ùn vi cumprà micca bellu (ùn ci hè micca soldi)!

Hè difficiuli di spiegà à un ziteddu perchè ùn ùn cumprate micca tutte sguassà, in particulare quandu ci sò tanti tentazioni. Ma à rispondenu e dumande di u zitellu in una manera sìmuli, vi cunzunzali l'avete à a cuncludi chì si ci hè assai di soldi, pudete cumprà tuttu. Ignite i dumandesi di u zitellu ùn deveria micca, hè megliu di dà raggiuni abbastanti per ellu di ricusà di l'esse micca realizatu.

10. Eccu alcuna (vicinu, amicu), i zitelli nurmale, è voi ...

... tali - syakoy, inattentive, dirty, straggling è prochee. Ùn ci hè necessariu d'impone such shortcuts nant'à i zitelli, chì hè un modu direttu à un cumplicità di inferiorità. U so figliolu hè bonu cum'è hè, è permessu ch'ellu l'avete amatu per ellu.