Moda in sta stazziu

Fate in a tendenza di a stagione!
Autunno - viaghja rapidamente, è ùn avemu micca ancu avessu chì a neve cumprà a terra, si congelará, è avemu bisognu di ricchettu in ropa ammulita chì ùn sò micca sempre attrattivi, à causa di a so tamanta. Allora, di sicuru u mumentu chì vene una volta, ci sarà fangu è fangu. Allora chì cosa di fà per vede sempre in moda è in ogni u tempu, ma à u listessu tempu si senti cusitu è ​​calidez? Fighjendu un pocu scantu in i tendini di a moda di i scarpi di sta staghjone.
Allora, per u vaghjimu, l'invierno è a primavera, i diseggiani prupone l'scelta maiò di i scarpi. Tutti i tagghi di stivali, stivali è stivali sò stati di u tempu di u 2009-2010. I culori è a diversità sò simpliciamente sorprenimi, u calcariu dipende solu per i vostri brami. Ma u puntu più veloce di a stagione - i peri chjudaranu in boots - jackboots, è, più longu, sò megliu! I materiali populari sunnu suede è di culore.

Sì l'annu passatu in a tendenza era un pezzu di colori brillanti, in questa staciune hè diferenti in severità è cuncisione, in prevalenza di grisa, negra è altre sfarenti fosche. Simplicità è eleganza, questu hè u muttu di i diseggiani di sta stagione. Ma di stu "regnu scuru" ci hè ancu un raghju di luce, per dì. Per esempiu, i culori di u vaghjimu: u amaru, u verde è u rosatu sò truvati in certi cobri. Quandu sceglie u calzarii, guidata da ciò chì vi piace megliu, sia à l'altezza, hè culpitu cù culori brillanti o indrintu autore di restuccia è misteru. A cosa più chjaru hè chì i scarpi chì hà sceltu era cale è còmico, senza chì questa, qualchissia, ancu i più piacevuli, di prima visu, stampa, sarà spoiled.

Semu devi esse nutatu chì i creati di i scarpi, sta staggione facendu à sperienza à a cunvenzioni è inclusa in i so culletti di colti, cuncettu cònicu è texturizii pratichi.

Suede, a proposente più brillanti di i diseggiani. Ellu attrae è sguassà. È ùn hè micca un accidentiu, perchè u cumuni cummincianu u lussu è a gràzia, sapi cumu ecultace e mancàgliu, salizzendu i virtuti. Ma hà una unguàsità, u suede hà deve cura di cura. Cumu si cumprà u liceu fattu da questu materiale fine, cura l'assistenti è pigliate un'antra parata di pelletteria.

I bottilòsi di fora di a moda sò rapprisentati in una grande varietà, certi disinfettori anu criatu boldu è pocu cumuni, è qualchi anu cuntrullatu in cunsolu comodità è elezia. Tuttu devenu di voi.

Nta sta stagione, anu aghjustatu ancu parechji idee, per esempiu, assai couturieri aghjunghjenu "bracciale è botte militare" à i so cullezzione - sò sti stivali cù un gran numaru di sievi e sievi, ogni tipu di serrature è Velcro. Stu tipu di calzature adattarà l'uriginale, amante à u shock, girls.

Questa stagione a cumminazzioni di una grandi piattaforma è una hairpin hà tornatu, è, ora ùn hè micca cunsideratu qualcosa vulgari è inutilità. Tali shoes avete un vantagiu significativu, hè còmpiu! E ora, si ùn avete micca un carbu è si sò obligati di trasfurmà in u trasportu pùbtu, ùn pò micca temerà chì vi distrùghjanu un puntu o cascata. Cridendu, è cunfidenza, camminate da a strada, a moda hè nantu à a vostra banda.

I distinti sposti sò annunziati in ogni locu, facenu da u paru simplice di coghju una travagli di l'arte. Fur trim, ogni tipu di renda, fiori, pietre - tuttu questu pò esse vistutu in e sta stazzione. Ma ricordate chì allora sianu individuali, ùn deve esse solu un dettu, micca a so cumminenza.

I calzi più bè di moda di u 2009-2010 hè calzature, creatu per cunsulazione è bellezza. Finalmente, sti cumminzioni hanu fusioni in unu! Pensa à pruvà à cumercià, cumprà è sceglie calzoni adatti per tutti i peri maghju.

Elena Romanova , in particulari di u situ