Cù più un omu parra di l'amore, quantu ellu ci hè in amore

Shakespeare hà dettu ancu chì una persona chì sapi ciò chì ama una altra persona ùn ùn senti micca sti sentenzi. Probabilmente, in parechji rispetti, u grand poeta è scrittori hè bè. E persone, e persone chì puderanu sorte à tutte e so sentimenti nantu à e case di causa di suspetti. Hè per quessa, prubabilmente, assai zitelli crede chì quellu di più chì un omu parra di l'amore, più menu ch'ellu hè in amore. In questa situazione, hè vale a pena per scunfinisce è scrutine più profitosu, perchè infatti, parleri d'amuri hè distintiu è in ogni ghjornu u so significatu è subitu.

Allora più, un omu parra di l'amore, quellu chì hè in amore? Prima, pensanu chì u zitellu dicerà. Per esempiu, quellu chì generalmente crede chì l'amore ùn esisti micca. Un ghjovanu pudendu passà oghje parlendu u fattu chì l'amore hè un sensu sensu è senza fundazione, chì hè custruitu nantu à l'ogettu d'ingannimentu è u preghjudiziu. Hà cummincià ognunu è ellu chì ùn hè micca impositu amassi a ghjente per definizione. Chì significarà stu cumpurtamentu? In fatti, dice chì una persona nemicà l'amore per una ragioni simplice

- ama, o hà amatu. Ma i sentimenti ùn la purtonu di felicità, è, per quessa, ellu hè avà pruvatu à pruvà à tutti chì ùn hè micca capaci di stende questa emozioni. Questu hè, in modu, una reazione di difesa di tutti l'avversità è di i prublemi chì ci ponu averebbi sentenzi è emozioni. Tali omi fingenu ch'ellu hè duru è cinuqui per chì nunda suspeva di a so emotionalità prufundita è ùn ùn vi sfruttanu. Parlanu di amà assai negatività, per ùn avè esse rimettutu per questa sensibulità. Hè per quessa, se un omu parlendu sempre d'amuri è cuminciatu in amore, hè assai negativu è ùn ne scurdà di dìllu in ogni conversazione - fate a cunflittu bellu. Ùn hè micca à tuttu ciò ch'ellu vole di parechje, è cumu, quellu chì si puderà capite. Hè solu chì un ghjovanu hà bisognu à passà à u core. Qualchidunu "hà" aiutu à ellu à cuddà i so sentimenti, è avà avete bisognu di passà assai tempu, forza è pacienza per sminu à sente da ellu parlà di dislike. In quessi situazzioni, cù l'omi ùn hè micca necessariu di discutiri è stubbornly intricatu a vostra linea. U megliu di tutti, pianu à passu à passà à passà à cunvince, è dicendu parechji storii è ricurdendu diversi esempi. Solu stu mètudu hè adattatu per sviluppà i mura chì i zitelli sustenenu u core.

Perchè altru ùn sanu spessu parli di l'amore? Forsi u fattu hè chì sò solu filòsufi o romantichi. A tali genti piace à passà sempre in diverse temi, per avanzarà è refute teorii, per inventà axiomes è pruvalezza i teoremi. Questu ùn significa micca chì l'amore per elli hè solu materiale chì pò esse usatu per a discussione vinuta. Simply, questi facenu cume prupone cumprà a materia più altu, per pruvà à scuprerà e cause è cunsiquenza di e nostre emozioni è l'azzioni. Puderanu l'ore "dissecting" i stori d'amore, pruvate d'alcunu scrittu u significatu di quarchi azzioni è azzioni di i persone. Tali omi cunnuscenu chì l'amore sò diversu, per quessa, sò quelli cun spiegazioni per ogni casu. Infatti, stu zitellu ùn deve esse ingeratu è pensate chì ellu parla troppu nantu à i sentimenti chì, probabbilmente, ùn ci hè nunda di discussione à nunda. L'amore o esisti o ùn hè micca. Sì, sicuru, questu hè veru, ma vale nutà chì i persone chì gusten à pensà è filosofichi, in relazione à assai prublemi prudenti è più calmamenti. Ùn sò micca tagghiati da l'spalla, ma pensanu à ciò chì passa, pruvate d'alcanza, capisce u causatu di u cunflittu è u malentà. A cosa principal hè chì u ghjovanu ùn ùn va micca troppu deep in a jungla. In una situazione tali, ellu pò esse accuminciatu a vede ciò chì ùn hè veramente micca, è pensate di prublemi per ellu stessu. Quand'elli dicenu, tuttu hè necessariu di sapè a norma è u mezzu d'oru. Inutili, e persone si cumincianu à cunfunditi è vedi ancu ciò chì era micca è ùn sarà più. Dunque, se sapete chì u to ghjovanu hà piace à raghjunà nantu à diversi temi univirsali, pruvatu d'assicurà chì ùn ùn principia per andà in l'estremu è ùn sospettate micca qualchì malu in a vostra rilazione. Sfortunatamente, i pirsuni chì pensanu assai di i prublemi filosofici global, succede. Cusì, pruvate a riccià in tempu. Cumu pudè fà, u megliu chì sapete. Puderia esse un chiste, un petu, è una cena diliziosa. Fate cusì cusì chì parlà d'amuri ùn ponu amparà à parlà di l'odià è di suspicion. Ricurdativi chì e persone chì sapanu assai, cù u tempu, cumincianu à suspettà troppu. Perchè ùn dunu micca u vostru filosufu una scusa per i pinsamenti dolci è lasciate à pensà diversi tiurìi è prucessa d'un sensu grandile d'amore. Se dirigite i so penseri à a direzione ghjusta, pò assicurà perfetta in a vostra vita persunale.

Poeti è scrittori sempre parlanu d'amore. Meno spessu - artisti. Ma, cumu si dìssenu, sò presaggiu di cumportanu cusì. E persone chì sò assuciatu in modu intimu in l'amori d'ampara l'amuri, di parlà cun mettefori è avè incù novi paraguni. Inoltre, quelli chì scrive à questi sentimenti, sinceramente crede in elli. Questu ùn hè micca surprisante, perchè ùn hè micca putente di scrive un poema puntatu o un novu sè ùn avete micca cridutu in quellu chì vene da a manu. Scrittori sò persunenti creativi. Puderanu parlarà di sentimenti in constantità, è e so parolle seranu backed up in quotes da u propiu è di l'altri. Per quessa, ùn trattate micca quistione. I soli creanu sò un modu di spressione sentimenti, chì anu sdrughjatu, è ùn sanu micca manera di fàculà.

Dunque, più chjama un omu si parleghja di l'amore, quantu ellu ci hè in amore - ùn hè micca solu l'affirmazioni cusì. Di sicuru, ci sò parechje chì parranu di l'amore. Per distraisce a nostra attenzioni è a vigilanza di lulluna. Ma elli deve esse distinguitu da quelli chì parlanu di l'amore, perchè cunniscenu è credi in questu sensu. È ùn importa micca, e so parolle sò pusitivi o negattivi. Se a parola "amore" vene da a bocca d'un omu, allura sapi di prunuzia chì hè.