Cosa da fà per fà un omu amore forte

Tutti pò amari è esse amatu. È chì i feministi dicenu un mila vòglie chì ùn anu micca bisognu à l'omi, in core, ogni donna hà fattu sose sia necessariu, desiderata, u megliu è più maravigghiusu per quellu. Iè, hè cusì trivial è simplice, forsi, hè cusì crescente. Ma dopu, tutte e donne eranu infatti e picciotti, chì èranu culpiti da i fichi di i prìncipi. Quelli chì sò strangulamenti forte, amatori è cumprendi omu gufo chì pò amassi una volta è per a tutta a vita, ancu una volta senza vedianu. Certu, a vita hè una cosa pragmaticu. Ùn hè mai micca cusì ligu è fabuloso, è di l'omi moderni ùn hè più possibbili di scuntrari à u prìncipi. Di sicuru, in ogni locu, questi issi specimuli unichi sò stanu, ma sò rari in nostri latitudini, cum'è pandas e tigri di sapori. L'omi muderni ùn pensanu micca di u romance. Eranu cynici e pragmatichi. Hè per quessa, più è più freti e mozambichi si dumandenu micca: chì fà per fà un omu amore più forte?

Quandu ùn hè micca amara per l'admitteti, ma i modi muderni avianu a mantene. Ci sò tanti tentazioni in u nostru mondu, è elli, i nostri omi, sò cusì propensu à scrupuleghjani belli chì ùn avete micca tempu di frenu un ochju, perchè ghjè micca in u circondu. Hè per quessa, per guardà a persona chì amate (è ti piace à ellu, perchè nimu ùn esse impruditu per l'amatezza è micca necessariu) in tutti i vostri azzioni è l'azzioni, duverà d'alcuni affruntate u so instinctual primitive.

Ogni omu in l'anima hè un cacciatore. È una donna per ellu, questu hè u listessu chivo, perchè ellu circava e muntagne è dale parechji è millenarii di anni fà. E quandu hà pigliatu cun ella, finu à ch'ella hà datu, à u listessu tempu, l'interessu scumpareru. Cusì cù e donne. Ùn aghju micca u tempu di apre a, fiducia, questu tuttu. Hè abedutu, monotunu, è ghjè questu un novu caprunu. Cusì ciò chì farà per fà un omu amatu forte - hè interessatu à i nostri lettori

Hè per quessa chì a prima regula insignata dice: mai aperte davanti à u to altru. Ùn avete bisognu di dillu a vostra biografia sana, avvisanu di ogni passu, retellà tutte e conversazione per telefunu. Di sicuru, questu ùn significa micca chì avete bisognu à l'agenti secrezzi, ammuccià cù un telèfonu in u bagnu è risposta à tutte e cose cun un silenziu misteriu. Solu in tuttu ciò chì deve bisognu di a misura.

A vittoria ùn valenu micca esse di esse datu, ùn cuminciate micca u primu da diceraghju ciò chì hà successatu in un ghjornu. Sì, è u tubu, per via, ùn pò ancu micca piglià. Quarchi cosa. I pricksi di luz di i celosi ùn interferiscenu micca. U so amatu vulia cunfidigghià. Ma à u stessu tempu, ùn esse micca bè cumpleti è sicondu chì serebbe per sempre è chì ùn hà micca cambiatu nunda.

Questa hè a regula numera duie: ùn l'aghju micca datu. Ùn avete micca di ripetiri ogni ghjornu chì hè a vostra vita, l'aria, l'alimentariu è l'acqua. Ùn bisogna à cunvince una persona amata chì vi cunnetterà ogni dumanda. Ancu à u pericientu di sè stessu. Sè vo avete fattu chjaru chì senza ellu ùn avete micca esse micca, se spieghjanu à ellu, perde perchè a so identità, andonu da diventà a cosa. E ancu i vostri cosi favuriti sò sempre avanti. È quandu ellu ghjocu, hè tardu à chianciri è dumandate: chì faraghju per fà un omu amarà più. Perchè l'amuri hè stata sparta.

A strada, nantu à l'amore è a so expressione. Sta quistione pò esse attribuita à rigalu trè. Ùn avete bisognu di piglià l'interrugazioni di l'omu: "Vulete amà?", "Dime per chì vo raramente parlà micca l'amore?", "Ùn aghju micca bisognu"? Etc. A psicologa di l'omi hè assulutamente differenti di a femina. I guys cresce i so sentimenti più di l'azzioni cum'è per e parolle. Hè per quessa, ùn si sò micca capitu perchè à dì chì quandu tuttu hè evidenti. E u vostru uttrusiveness simplici ne fate fruste.

È vultemu à regula quattru: ùn impuse. Ùn impose l'amore, ùn impuse l'opinione, ùn impuse custodia. Spécialement tutela. Ùn preoccuvate si oghji càlidly, siddu oghjveru bè, per ordine un taxi, perchè vene da u partitu ch'ellu era cù i so amichi. Sapete quale site? Sì Mamma. Avete bisognu di una criatura d'età fatta chi serà capricciosa, organizare sceni è manipulate, sapendu chì avete pirduna in ogni casu? Eppuru ùn hè micca.

Hè bisognu à esse una principessa chì pruteghja, di quale ellu preoccuva è chì ellu ci hè scantu di perdita. Ricurdativi: si preocupa a so persona amata, è per patroniserie sò e diverse cosi. In tuttu, ci vole à esse un mediu d'oru. A quella chì parlemu in regula cinque: restraint. Tutti i vostri emozioni sò duverebbe cum'è u mari in bonu clima, quandu una luminu brisa pisca ochju olii à a spiaggia. E s'ellu si passanu in u novu ardore - so a alarma. Perchè u vostru omu hè stà sopra à tutti e campane. L'omu ùn si ponenu è sò teme l'espressione di emozioni. Ch'ella sia amore, gioia, resinzione o lacrime. Sì più prudente. Vulete scumparà i histerefichi - avete megliu surtite a stanza, caminate, fate qualcosa per fà e l'emozioni fughja. L'omi sò più preoccupati per a calma è fieru. Ma i vostri disaggi sò fastidiu è aiuta per vultà tuttu. Scurdate quale quanti scandali cumincianu cù u fattu chì era culpale, è, in fine, avete digià culpabilitu. Cusì cunsultate i conclusioni.

E esse solu una donna vera. A donna chì cunsiglieghja, ma ùn ùn ne scurdà, aiuta, ma ùn strughje micca, ama, ma ùn strangle cù u so amori.

U vostru cazadoru deve sapè chì u vechju d'andatura pute pò spusà dopu à l'arbre. No, ùn hè micca pensatu di fà questu, ma ùn hà scantatu. Ma puderia. Perchè ella hè una donna forte è gratuita. Pudete trasfurmà a vita, hà a so forza è u talentu per ottene assai. Ùn hè mai stata perduta si averà esse solu. Ma à u stessu tempu, hà bisogna chì avete bisognu di u so sustegnu è l'intelligenza, pronta per fà cumprumassi è di risolve i prublemi. Ma ùn sarete mai un pupu rivoltu in i so mani.

L'omi reale amanu solu e donne reale. È se vulete chì l'amore ùn hè persu, fate sempre una sàvia sà. Dopu tuttu, una donna hè, prima di tuttu, saviezza. Cusì sia sanu in tutte e situazione, è ùn serebbe mai avere da soffre.