Lu Maresù Rosenberg, la lingua di a vita, a cumunicazione non violenta

U psicologu americanu, u Dr. Marshall B. Rosenbang, hà denegatu a saviezza di "valigia valenu - solu teshatsya, creendu un novu modu di" cumunicazione non violenta ". In u 1984, u Centru per a Cummissioni novi novi ùn sò stati creati cun 200 prugrammi sicurizate chì pugnemu di a viulenza verbal in a famiglia.
Rosenberg sustene un cattivu simplice: "A parolla spessu porta à i ferite è u dolore, è u metudu di a cumunicazione non-violenta aiuta una coppia chì cunsultò un espertu di l'ONG per sapè:
1. Express yourself in parole;
2. Hear and understand another . A cumunicazione in a famiglia, da un puntu psicologicu di vista, hè a più spessu viulente, hè una lotta sottu. Cù l'aiutu di l'ONG, i nostri palori "u postu di a ricerca automaticu, subconscious è a maiò aggressivu aggressivu sò risposti cusì consciente, basu solu nantu à una comprensione sana di ciò chì succede è di a verita pusizione di l'associu".

U ritruvitu chjaru: u maritu vene casa dopu à u travagliu, volte nantu à a TV è vole chì tutti sighiri micca solu. A moglia a so cumpurtaminta à u core. Videndu a so pietà, hè ancu più chjude in ellu stessu, ella cascata nantu à ellu cun vituperiu. U scrittore si ripetuta da ghjornu dopu ghjornu, è i cô sonni à u puntu di u divorziu. In questa situazione, i so cumpagni necessanu turnà à un psicologu. U principiu di a cumunicazione non-violenta hè simplice: a ghjente hè insegnatu à ghjustificà à a so situazione è à spressione cun sentimenti, è dettagli ancu u risultatu dumandatu è a reazzioni di u partenariatu. Dopu chì ogni spunione hà parlatu, u psiculoghjolu pridiche à un desideriu per discrumpere ciò chì sintia è hà capitu da u discorsu di l'altru. È cusì, finu à chì i parolle parlate da unu è intesu di iie altri partite. Per esempiu, in a situazione scritta prima, hè chì a donna hè stata sola, è u sposu hè depressu.

3 U prucessu di identitarie e veru tocuri è sentimenti facenu a coppiu l'uppurtunità di fà rispettu à a cumunione cumuni. Poni truvà modi per suddisfà a necessità di l'altri. Per esempiu, una donna hà da pruvate di passà una parte di u tempu cù i so amichi dopu à u travagliu, è un omu vi vene un "respite" psicologicu di notte per questu tempu è, quandu si realizava chì hè liberu, dispose di u so tempu, stalla a chjusu in a so socie è "vai a TV" cum'è in una cunnessione protettiva psicologica.
Quandu i dui ganghi sò attenti à i bisogni di l'altru, a strada fora sorpresa faciule.

4 stages di u mudellu NGO.
U mudellu di quattru passioni di a cumunicazione non-violenta hè cunnisciuta com'è u PSC: Description, Feelings, Needs, Requests.
1 step : description. Scrivite a situazione eccettiva, refrannanie da ghjudicamenti.
2 step : sentimenti. Sentite è esprimi i vostri emozioni sottu à u cunflittu.
3 stile : precisa. Scuprite è formate ciò chì vulete.
4 passu : dumande. Presèntanu i vostri brami in forma di una dumanda concreta è fattiva.
PPPP, anche si s'assumiglia una sigreta tristu di l'emergenza, hè solu u modu per evità ogni emergenza. Stu mudellu di cumunicazione pò esse usatu per risolviri u prublemu: di malacciu cunjugatu, u scontru di ambizioni à u travagliu è à i negozii pulitichi.

Sò sì, avete fattu mè.
A cumunicazione noviolevule hè basatu annantu à l'empatie, l'abilità di psicologica entre in a pusizione di una altra persona. Per prumessi l'ONG, prima apprendisce à simpatìscenu cun sè stessu - per esse cunnisciutu di i vostri sentimenti è i bisogni - è da pudite identificà l'altri di l'altri "empathic guesses" in una conversazione, per esempiu, in risposta à u tonu di l'interlocutore: "Vulete chì ti senti per sente è capitu megliu? "- o in risposta à i pretensjonijiet:" Vulete chì mi piace à fighjà? "
Ancu se l'assuntu era erronee, avete dimustratu un tentativu di capiscenu una altra persona, è hà bisognu anu una attitudina simpatica è simpatia, chì facilita l'intelligenza. E si a guess hè stata chjucu, da un locu momentu magicu è in una situazione hè pussibile per u megliu.
Di sicuru, insegnamenti prufonda sò generalmente sempre u risultatu di i sforzi konġunti, in particulare in adulti cù cunfurmità raccultatu.