Amami di a vecchia, orecchie in u vertex


Ti ricùardi di quantu era bonu per a mo avana? Torti cù manzili, i ghjorni fichi per a notte, u caldu fittu di un capucine di grande affari è di parolle da una bona canzone di "l'avanna di a vecchia, l'ore à u vertex ..." Tuttu era speciale, tastier e déménagement ca l'di i genitori. Ma oghji di i genitori curanu da e so avè, cum'è diavulu d'incensu, senza scantu di parlà di u so propiu figliolu. Chi ha cambiatu ...

A ragiunata principali hè questu: avemu cambiatu - a maiò anu cambiatu. A presente avana ùn hè più a "donna à u giardinu di fronte cun un gattu, un mantellu e un casgiu", chì venenu à noi in memorii di a zitiddina. Sicondu statistiche, ei genitori muderni ùn sò micca affaccunziati anziani. Sò ligeramenti più di 50, anu un scopu abbastanza impurtante, una larga varietà di interesse, è e so avè pò esse chjamatu cù un strisu grande, à u riscu di corse in una locu per u restu di a so vita. Invece di una donna pastorale anciana, pronta per bacio cù a so fede in ogni mumentu, face una donna anciana chì ùn hè micca pussibuli piani assai definiti per u futuru. Ancu si mantenghja "l'aricchi nantu à a corona" cum'è prima. Quessa avana pudete refuse u weekend cù u so nétone solu per chì ùn hè micca u tempu per questa, o, per esempiu, per via di fatigue spiciale dopu à un travagliu di u jornu duru.

A seconda causa ghjera in noi. Una di e cundizzioni indispinèvule per l'esistenza di una famiglia muderna hè a prima separazione impurtanti di i zitelli da i so genitori in tuttu. Demu cun custruitu diliziosu i nostri appartamenti, cercanu tutte l'opzioni à i modi parte, è, dopu avè spartutu, riduciamu a cumunicazione à richiamari telefunilii rari, o ancu più rari diventati di dumande. Aspiring for independence, ghjovani omi ùn cogliu micca esse cunsiglii di a generazioni anziana per crià un ziteddu, perchè à i so serviziu littri, littirali, televizioni, spettacula è Internet. In sti cirtanzi, a bisognu di una avè scumpre da ellu stessu: Mama stessu "sapi quantu", è in casu di scassizza aguda di tempu, pò assicurà è invita una babucca.

Allora chì hè u prublema? E maiori sò sughjetti, a maiò custruìanu una vita persunale, è cum'è no nimu hè a soffre. Questu hè micca bellu veru. Di sicuru, i zitelli anu meravigliatu senza averebbe, ma si sò dispunibili, hè stupidu d'abbandunà i so servizii. U fattu hè chì l'avenza anu influenza significativa supra u sviluppu emutivu di u zitellu. Mentre i genitori t'hanu preoccupa assai prufessiunali - da lezziò unlearned à cumprà un novu saccu per i sapimenti di sustituzione, l'avè a maiò spessu preoccupatu di "e cose semprici" - sì o u zitellu manghjò, hè felice o triste, è s'ellu ci hè un pirtore in u so colpu. Prupto di u pesu di a respunsabilità parenti, a maiò sonu assai più faciuli di comunicà cù a generazione ghjovira. Inoltre, a so propria esperienza parentale ancu influenza: dopu à l'urdinatore, l'urdinatore hè un informaticu, è ci anu usatu ancu in quellu tempu, quandu, in situ di wireless, era ghjughjutu corrente, eared. E ancu u ritimu, un pocu ralentificatu di a vita di l'amma hè u benefiziu di u to figliolu. Allora, se i genitori in a maiò parte di i casi fendu cura à i prublemi più urgenti di u zitellu, a mamma ùn mancu missu u più chjuccellu cum'è un panchulu malamenti ligatu.

Amma o una babta?

Ùn ci hè micca una risposta in una manera inequiva per questa pregunta - troppita assai di ogni situazione specifica. U vantageurgiu principali di l'avanna hè "u libru di i so servizii". Si una babta proiettore pò cunducta cù i so genitori un centesimu u centu, u zitellu si piglià cun u zitellu senza gustu. Inoltre, l'avè - "a so propria" è, à u cuntrariu di l'impiigatu, chì in fattu hè una babilla, ama u so nétone solu perchè ellu hè u so niptu. Perchè a stessa raggiuni, a preoccupari di a mamma di u fattu chì l'avana hurtarà o chì causanu nudda periculu à u zitellu hè significativamente bassu di a situazione cun una babulia. Ma hè in questa "disinteressazioni" è "freeness" chì i prublemi principali di a cumunicazioni cù l'ammi sò abituati ...

"A CAMINATA A TO SUE VIDA"

Spessu chì i ghjovani parenti eranu in dependenza psicologica di l'avana. Tuttu u cuminciare cù a frasa "Amicu a so vita sana per voi", non, nimu, è saltendu in cunversione, è finisce cun un tipo di debitu impagatu da a mo mamma, chì si siveru dumandate l'aiutu à "l'avana di a bona anziana - l'uce in u vertex". I cunsequenze sò assai: di l'affucazioni banale di i genitori è à a situazione quandu l'avanna principia a intervene activamente in a vita di una famiglia ghjovira. E ricchittà in stu casu ùn voi micca esse indicatu, perchè per u cuncepimentu di u zitellu, l'avana u sacrifiziu u tempu liberu, qualsiasi interesse o pianificazione è hà fattu solu per liberu. Allora veramente pensate, ma ùn hè micca più faciule per piglià una babucca.

Cumu esse: In questu casu, ci hè solu un modu da esce à dì à ùn portà sta situazione à l'estremu. Eccu, per ùn abbuliscia l'attinzioni di l'avè, à sente i so cunsiglii quant'è pussìbule, per turnà un ochju di vista à certi differenzi minuri in i prublemi di crià i zitelli, è da tempu à tempu di rimpiazzà veramente l'abuela di una babère - questa hè a chjave per i relazioni espliciti. A cumunicazione cù u zitellu ùn deve esse micca un burden, ma certamente un ghjocu. In a fine, mette in u locu di l'avè: ùn solu ùn hà fattu scelta una sorpresa di crescita, ma ancu ùn permettenu micca participà à a so educazione, sempre sguassendu "cumu era necessariu di fà". Quale tipu di gioia di a cumunicazione si pudemu parlà?

"Sugnu abituutu cù un dolci è ùn dicu à a mo mamma"

Un altru problema abbastanza cumuni è l'spirimulgazione di l'amore.

"Questu hè un cummerciu di horrore! Loma hè un picciottu, cum'è un picciottu, ma l'avete da rinvià solu da a vostra avutra - cum'è s'è cambiatu. Ella tira i so ghjuculi, ùn ùn vole micca, ùn ùn sia micca à sente à nimu! - dice Olga, a mamma di u Cirillu di 4 anni.

Agree, sti stori si poni ncuntratu à ogni passu. È ogni volta volte chì e-avè sportamente in sputterite u zitellu à spite parent. In fatti, aviani ùn avete micca malice. Comu pratica prumittiva, i desiderate di i zitelli pridendu è assai più faciuli, in quantu d'esse spieghendu à u zitellu perchè ùn hè impussibile di fà queste o altre cose. Cusì, per esempiu, se a mamma prupone l'u zitellu à manghja dolce, a ghjente l'avana pò esse più fidili in questu mumentu, perchè ùn hà micca bisognu di pagà u dentista è averebbe minuti pocu cuncerti in l'uffiziu di l'dentista. U zitellu nasci generalmente à a nanna per un tempsu limitatu, è spessu ella ùn pensa micca ciò chì succede dopu, dopu chì u niputi torna a casa. Inoltre, stu stilu di cumpurtamentu automaticamente fa un "bonu natured" di a me avanna (a rigioni di una matta stessa, permette à quasi tuttu), è, com'è cunnisciutu, "amatori" cum'è più.

Cumu esse: Per evità tali situazioni è i cunflitti cagiunati da elli, unu deve tene à trasmette à l'avanna ùn solu i principii basi di a vostra educazione, ma ancu per spiegà per quessa chì vo aspetta. Allora, in u casu di a dolce, ùn hè micca superfiuggiunà à acquisto l'avutra cù i citationsi per i servizii di u dentistu: una prughjittazioni scuraggià versione di i so "impulsioni di cicculata".

"TWICE DUE QUALQUITA FIVE"

L'educazione di u profeta hè u puntu in quale l'averebbe perdere nannies in ogni aspettu. Por desgravate, trà l'amore di u zitellu è a capacità di entretèntenu o d'insignà à qualcosa, ùn ci hè nè ugualità. Avà pò avè un cuntattu psicològicu duranti cù u zitellu, ma à u listessu tempu hè incapaci di esse spiegà u so elementu più elementu. E ancu se l'avanna havi una educazione pedagogica, questu hè micca un prumessu di successu. Per u tempu passatu, trovanu assai cambiamenti è i novi metudi di educazione umana anu apparevutu, cù quale a to mamma ùn puderebbe simplificà micca micca familiarizà. Dà fattu chì u primu sviluppu di i zitelli hè oghje assai valutatu, a situazione currente puderia micca esse troppu favurevule per u vostru zitellu.

Cumu esse: Scole di iniziu sviluppu, ogni tipu di rùbbriche è circles, gruppi di part-time in kindergartens - questu hè chì pudete correggerà a materia. È in stu casu, l'avana pò purtà à aduprà, cumu possu pussibuli - quale avanti duverà u zitellu in tutta l'istituzioni?

Cumu sia summarizing all of the above, hè faciule vene da a cunclusione chì per u sviluppu è a crianza di u zitellu a megliu opzione hè a presenza di una nanna è una babbu à l'altru. Certu, a babbu hè più spessu duppule a funzioni di a mamma, per quessa, hè assai più faciuli di truvà una lingua cumuni cun ella. Ma in casa cosiness, fiducia è un sensu di sicurità, chì l'averebbi à i zitelli, ùn ponu micca compru per qualsiasi soldi. È ùn hè micca tantu in materii d'educazione, ricumpinsi mutivi è iniziu di sviluppu. Avemu avemu ricordi di tarri cù u pezzu, i rutti di fata è a semolina insolite assai. E quale si ricurdeghja chì l'avè stituia qualcosa "incorrecte"? Hè a nostra mamma.

EXPERT OPINION

Ksenia MERENKOVA, Istitutu di Psiculugia Pianu "Terra", Voronezh, praticanti psicologu

A maiò spessu, u mutivu di ricusà i servizii di l'avuti ùn hè micca analfabettu tècnicu o l'immimoratore cumminciare di i figlioli (cum'è senza ellu, a so mamma è a nanna!), È a nostra parentela rilazioni cù l'avutra. Ci hè micca alluntanati da e generazioni maiò, pruvatu à rapidamente diventà indipindente, è avà u ritornu pò esse perceivedu cum'è renditu. Se a situazione hè stallata quì, pensate à cumu si indipendente, chì finu à quandu avete scantu di turnà à a to mamma, chì ùn hè più u più u vostru maestru, ma u vostru assistente. E quale hè una avana? Questu hè mamma. E to sò o to còmpiu. Forsi u riluttante à l'usu di i so servizii ùn hè micca di causa di disaccordiu in l'idee nantu à a criazione di u fede, ma cun cunflitti vichjuli, ragiuni long-standing ... Per certu, se vene in casa, ella sarà una nanna micca solu per i vostri figlioli, ma per voi, di custruisce a vostra rilazione, l'avvanzi di questa unione pò significativamente sopra à l'disadvantages.