Cosa hè bisognu à una zitella in a relazione cù un omu

Serie rilazioni trà i sessi ùn nascenu micca immediatamenti. A menzione si mette troppu longu per truvà qualcunu à quale elli vi vulete attaccà à a so longa, è forsi eterni. À u listessu tempu, sicuru, avete dettu chì questu disgrazia à e donne, è forsi ancu una necessità, vene un pocu prima di quellu di i carusi. E tuttu, picchì anu crèsta un pocu più veloce, capisciamu chì in questa vita hè dura. E, forsi, avemu bisognu di qualcosa cosa da a persona cù quale si ncuntrava. In l'articulu "Questu chì a zitella necessite in una relazione cù un omu" avemu da pruvà à scumpientà in u nostru psiculugia è cumprende: perchè tutti i zitelli ecceve per questi stà relazioni è cusì crescenu vanu à avè un embriione di una famiglia futura?

Allura, chì fai una neia bisognu di una relazione cù un omu? A risposta hè simplice: se a zitella hè digià crescita, s'ellu hà caminatu cù i picciotti è decide di sceglie una persona, è hà sappiutu chì cù questu pecchile sarà cum'è un muro di pietra. Dopu tuttu, ogni zitellu deve bisognu di prutettore, ma quale hè più un sustegnu fiduciale per ellu, se micca un omu favuritu?

U scopu di creà una famiglia o, almenu, per sviluppà una relazione seriosa, hè principarmenti basatu annantu à l'instinctuale maternali propiu in ogni donna. Avete avete infurmatu chì uni pochi s'accupavanu prima e cumincianu babies, certi sò "in viddani di servitori", è micca sempre perchè nimu i purga sottu à u so locu male affidante. Ùn avemu micca parlatu di quelli casi chì a famiglia hè stata fatta in furia per u ghjattu di a zitella. Parlà di un passu deliberatu è seriu chì si prisentarà indipendentemente di età. Hè solu chì unu di noi hè crescente prima, ma l'instinutu di sta mamma ùn hà micca in prumessu per quarcunu. Inoltre chì a natura sà più bona quandu, è chì deve bisognu di avè un rapportu seriu.

Di sicuru, a ragiunata scritta hè idealizata. Oghje tuttu hè un pocu più complicatu. Eccu, i nostri genitori - anu vistu da altri canoni, ci anu parechji dimostragii indemercati, è u matrimoniu hè statu valutatu cum'è quarchi indestructible è stabile. Avà, à volte, i sposi sò creati catturichi per a "festa di vittoria" - è, cum'è sapete, per un bellu pezzu, e famigliali ùn esistanu micca. Una raghja frívola ùn pò micca diventà un fondo affidatu per a famiglia.

Chì àutru poverete una picciotta bisognu di un omu, salvu un sensu di sicurità? Fà chì puderà risponde un pocu mercantilmente, ma ci hè ancu una ragiuni per questu. U soldi ghjè chì attrae assai nichi, in particulari quelli chì anu criatu in famiglie disfuncional. A mancanza di soldi è a vuluntà di sdirchisfigliate di u spaziu chjucu duverebbe cumu cù i vostri fratelli allora a to vita, certe volte pruvà à esse più forte chì qualsiasi sentimentu. E e fimmineddi, abbandunando a speranza di amori è ricchezza, preferanu usà l'eventu happi falatu è sceglie solu ricchezza, senza amore.

Sì una zitella chì averete bisognu di u novu, ùn hà micca bisognu chì u vulia creà una famiglia cun ellu è dà nascita à i zitelli. Forsi, a zitella hè ancu una pocu vzbalmoshna è a sola attrae l'aparicio di un omu? Ùn hè micca escluditu chì vole avè alcuni alcune di pupularità in certi circles, è hà bisognu di utilizà u bravu chjamatu per questu. Questa unione pò esse benefituali, ma ùn hè più forte. Tù stessu capì per què. Dopu à quandu, dopu avè ottinutu u so ghjustu, a zitella ùn ne più bisognu di accumpagnà questu omu - hà bisognu di un altru, "più brusgiate", perchè e ambizioni ùn sò micca in place.

In ogni casu, qualcosa chì avemu avutu tutta sguassata in a direzzione di cinisme è mercantilizazioni. E, anche u fattu chì e casu esse parechje più frequentamente in a nostra vita, questu ùn significa micca chì nunda luminoso è bonu in u nostru munnu hè partutu, è ogni rapportu hè falendu è prudente.

Dopu tuttu, ogni zitella in a relazione cù u zitellu amatu hà bisognu, prima di tene, tenerezza è cumprèziu mutuale, affettu è amore. Vogliu chì vi prutezione di voi è chjamate ogni meza ora - ancu s'ellu ferma irritate à voi, ma ancu un cura cusì sarà assai piacevuli! Iò vògliu ch'ellu deve cosechjardu cù una manta in u mità di a notte è basgiallu in u tèmpiu, pensendu chì sì digià duvè aspettu. Vogliu ch'ellu duverà u vostru status à l'ochji è cumprende tutti i vostri brami.

Ma ci sò altre tipi di fimmineddi, quasi sulamente. Chjamemu stu tipu psicologicu "a mamma femminile" impatore. Perchè a "mamma-donna"? Perchè chì una chjesa in una relazione ùn hà micca bisognu di un omu per piglià pè un zitellu, rializeghja i so capricci è lettu à l'ochji. No, tuttu hè in u cuntrariu: hà bisognu à curà u so zitellu (per via, questu hè micca un fenomenu raru). Questa nia deve bisognu à qualcunu è educà. Ellu alimentà l'omu, avè migliurà i so sapori gastrunomi in order per affirmà una altra festa di u stomacu. Idda à a notte hà cunforme una bagnu di invienezza invernu per u so zitellu. Esse pulirà u sole di i pavimenti è u mubilatu, perchè l'amichi di i so omi dicenu: "U mio Diu, chì tipu di cummercialtziu avete!" - è questi paroli portanu a so alegria inesprissuale. Solu l'impurtanti hè - micca tutti l'omu appruveriscenu stu tipu di donne, un omu bisognu di una piccita cagna. E chì a "mamma-donna" seria a megghiu scelte per u matrimoniu, capiscenu micca solu quandu u mumentu hè già perdutu.

Ci sò e vampire girls. No, ùn hè micca significatu chì una donna sia beatu sangue ... ma manghje l'energia, preferibile male. Per una chjuca, ùn ci hè nunda di megliu per cumanda à qualchissia. È hè più bellu piacevule sè si hè un rappresentante di u sessu più forti. Ella circà un "rag", un omu chì hè amatu cù ella à l'arechje è quellu chì hè pronto per quasi tuttu. Hè un such man is comfortable - una ragazza vampire ùn piace micca stinzione senza una ragione. Ma micca ogni zitellu, ùn hà impurtate quantu ci hà, hà permessu chì a zitella s'insignò. Dunque, questa raghjone, invece, da a lista di "morbidly-unnatural".

E, basicamente, ogni raglia vole u so sposu per esse un omu veramente: forte, capace di decisione impurtanti, una chì ùn hè micca offentia è ùn ne micca offense. Cusì vogliate chì ogni ragazza truvata in a so vita hè un amatu è un veru omu - chì questu hè simplice, ma una felicità femminile.