Cumu tornu à u maritu cù l'aiutu di e conspirazioni attuale

À u mumentu chì un omu abbanduneghja a famiglia, a donna abbandunata principia à circà nisuna manera di ripurtà à a so amata sposa. Ancu ancu parechji donne rivenuti à magia. Cumu tornu à u maritu cù cungiuri hè particularmente interessatu in espositi abbandunati.

Cumu tornà un omu: cunsiglii di magichi

Comu regula, u sapienti di cungiuli hè tutta di tutti. Dopu tuttu, per i risultati attuale, anu bisognu di esse capaci di pudè esse dichjaratu corremente. Ricurdativi chì per rigalu u maritu cù l'aiutu di magia, hè necessariu seguità certu regule. In u locu chjucu, questioni è i rituali ùn anu micca avè un effettu o ancu vutate à u vostru maritu. Avete bisogna chì vultà un maritu cù l'aiutu di e cunghjugini attanti hè un tema impurtante, perchè hai bisognu di piglià in seriu.

Ritorna d'un omu cun una cuspirazione ùn pò micca avè un podertu speciale sè ùn avete micca praticatu magia prima. Per sapè di u putere di a cungiura magica chì face l'attu, avete prima di tuttu ciò chì sapemu chì a custera è chì u mecanismu di a so azzione hè veramente. A l'epica di a pronuncia di cunspirazziunità destinati à purtà u maritu, i paroli sò stati invistiscenu tutte e so emozioni, l'amore, passione. In altri termini, tuttu ciò chì voi di questu omu. Tutte e parolle di cuspirazione devendenu una visualizazione chjaru. Per vultà cù l'aiutu di una cuspirazione di u sposu, vale degnu di realizà travagliu cumplicatu. Sì a vostra energia hè debbule, una cuspirazione ùn serà micca abbastanza per creà a cunnessione d'energia necessaria cù u vostru maritu. Certe voli bisognu di cunghjilla di travagliu màgicu cù cambià u vostru cumpurtamentu riguardu à questu omu. I vostri cumpagnie in questa materia sò tranquillità, l'amore. Se continuate cun scarnichia cù u vostru maritu - senza cungiura avete aiutu.

Varianti di cungiuli cù quale pudete ritornu u vostru maritu

Questi sappiutu deve esse leghje nantu à a luna crescente è preferibile u venneri. Cù l'aiutu di cungiuli, pudete restaurà a famiglia.

In a photo

Pigliemu una fotografia di u maritu è ​​cumincià à geganti nantu à a testa (à u cori, à a testa, è à i genitori) cera di una cannula rossa par eseguisce e parole chì currisponde à stu ritu di cuspirazione. Questu parcrittu hè leggiu ogni ghjornu per una settimana. Allora andavanu bisognu à mette sta photo in u locu induve l'omu si pare.

Per a alimentazione (drink)

A cuspirazione hè leghjite per ogni sughjornu cibo o duverebbe: "U putere di l'amore hè grande, a lacrime di i celosi hè amara, intrì u coriu (nome), permettenu idolizzà micca, ùn mancanu d'amori, longu è ghjilosu, è a luci bianca ùn m'hà vedatu senza me. Cu ogni ghjornu è ora, l'amore (u nomu di u cantu) hè cuddaru à mè, è l'annu sarà forti. I mo parolle sò forti è sò furmatu per litisazione. Per esse in mo parola! ». Un bonu risultatu avissi da leghje sta cuspirazione per u vinu russu per u so maritu.

A robba

A l'ora di costruisce e vistite di u cuniatura (preferibile sottucattiti), facennu per ogni puntatu una agulla, dite chì: "I sew-sew, tù (nomu di u cantu) cose à voi (nome di e cugnò). A vostra vita cun l'amà attaccà, l'amuri, l'invidia, a passione, in voi (nomu) sò culmu. Blaze, u vostru cori (u nome di e cugnune) cù a flama d'amore per mè (u nome di u cônzuru), cusì tantu chì ùn avete micca a pace senza me, ghjornu o notte. Thread-key, agenie-lock. Dont interrupt the my vows. Amen! "

In un annu, una bracciale o un pin

"Ti vogliu (u nomu di u cantu), aghju chjamatu in u vostru core, l'amori chjude à mè, a to vita cun me unite. Per esse à voi, (nomu di cunchidu), cun mè, forte una famiglia. Ùn fate micca e mio parolle à nimu, nè u sorcerer, nè a sira, nè u sacerdotiu, nè u sacerdotiu, nè di Diu, nè u diavulu. Amen! ".

Spugna

Pigliammu una manu in manu è fate per ch'ellu a vostra coppiu l'alligava, postu chì l'avemu l'oculteghja è in questu momentu dicemu: "U mo amatu hà lavatu i so mani, ellu surtite un piste à a tela. Aghju spin una toalla.- Aghju fattu aghjunghje u mo core. A manu hè imbruttata - l'arma di a mo benamensa hè a dulte per mè. A manu hè di siccarà a manu - dà nascita à mè per un suspiro. Aghju vulsutu fuglià a toalla, aghjunghje à mè stessu. A manu ùn sarà micca imbastita - u mo amuri mi mostrarà u mo amicu! ».

U vinu, u lattu o acqua sante

Nantu à un vinu di vinu, avete bisognu di leghje a trama, da offre una vanda à un omu.