Crede in amore in prima vista?

Imagina sta situazione: à a festa avete da l'uccidintali di u baru. Sugumamente, qualchissia parechje vicinu à voi, aiutendu aiutu cù una scelta di bè. Inizio una conversazione informativa. È di colpu si sò sbattuti da un sensu pocu sensu chì pudete avè truvatu u chjucu chì so speressi nantu à tutta a vostra vita. Ma questu ùn hè micca, hè? O pudete? Pudete una persona cunnisciutu veramente a so alma di l'anima in a vita cusì cusì flotta, cosmopolitica è cumincia à primu vistu? Crede in amore in prima vista?

Quantu fastu pò fà verificà veramente un so cumpagnu?

Sì. Sò custruiti in tale manera chì, a prima vista, vemu a valutà u so cumpagnu potenti. Una misura intuitiva chì hà prubabilmente sviluppata à parechji milioni d'anni, permette di fà questu. Per i nostri babbi, stu instinctu era una necessità indispinèvule in a lotta di ghjocità per survival. Forsi a ghjurnata, a prutezzione di un maschile forte è matura ùn hè micca una necessità vitali, ma, anchi questu, in i primi trè minuti dopu à l'amici accetta una decisione à un nivellu subconsciousu per quella chì stu particulari un interlocutore ponu esse un partner relevante.

In verità, ci hè micca menu di un seconimu per decide si trova qualcosa chì hà fisicu o attuale. Chjucu chjuca, troppu altu, troppu vechju, troppu ghjovanu, troppu di malvagio, o troppu pulitu è ​​hè immediatamente micca di u listinu di interessi. In ogni casu, si cose cù u vostru cuncettore generale di Adonis, u mo moverjulu vi trasparente à u prossime ridutta: a voce. Una volta, a riazione si mette in sicondi. E donne tipicamenti l'intrattenimentu rapidu di parlà, cum'è più educatu, l'omi chì anu voce alta è prufonda.

Allora segue l'analisi di u discorsu di l'interlocutore. Ci voli à e persone chì utilizanu u stessu lèxicu chì avemu usamu in a vita di u ghjornu. Sò ancu attrae da quelli chì avemu, simule à u nostru propiu, u gradu di sviluppu cumuni, comparte i nostri valori riligiosi è suciali, è hè un raprisentante di una classa suciale è ecunomica similar. Tuttu chistu facemu rapidu pè determinà i signali viscuali è auditivo, attentivendu i gestiti è e parole chì una persona usa in u so discorsu. Di sicuru, ditaglii quant'è l'estilista di u capelli, a presenza di un libbraficu o moquette, bracciale d'orà o tattoo, cuntribuiscenu ancu e so propri fatturii à cumpuniri una prima opira.

Per esse o no sarà amori in prima vista?

Ma hè questu questu beddu u strangeru bonitatu cù una voce prufessa chì dà tutte ciò chì avete bisognu? Ancu in issues global, spessu formanu a nostra opinione in i primi i trè minuti, se a conversazione si cambia, dicendu, à a pulitica o à i zitelli. Allura, quandu stessu senti u clicu internu, dà à i vostri instinti.

In ogni modu, l'amori a primu vistu ùn succede micca à tutti in una fila. In una rivista di Ayala Malak-Pines, PhD, l'Università Ben-Gurion in Israele, solu l'11 per centu di 493 rispondenu dicenu chì a so raghjunta a longa aduprata accuminzò cù l'amori in prima vista.

À u restu? I siclioti dici chì quantu intarete cù a persona chì amate (ancu un pocu), più di cambià a vostra attitudine in cun ellu, è cumincianu a trattantila cum'è una bella, intelligente è una persona adattata, sicuru, se ùn scopri micca in ellu qualcosa chì ponu coordinar a vostra attitudine in a direta opposta. Cusì ùn sia prudente ùn abbandunà a segunda reunione per una decisione.

In ocasioni pò assicurà anni per dui persone per apprezzarete ghjustu l'altru. Ma ùn importa micca s'ellu hè amore in prima vista o l'amori di vista, i primi i trè minuti di a vostra reunione sarà sempre u più preziosa memoria di u vostru rumore.