Cumu fà u vostru travagliu dopu una longa volta

Un bonu hè vacanze. Pudete falà à u lettu durante a meza ghjurnata, è dopu avè buzeffara cafe sottu à a nutizia è pensate à vultà oghje, o senza pane, pudete campà un ghjornu. O pigliate un bigliettu è fate un pocu luntanu, induve u capu ùn chjamarà micca solu per eseguisce qualchì problema di archiviu ora, è induve ùn deve micca a cura di "pane di ghjornu" in a forma di preparazione l'ubligatori-lunch-dinner, u so è cusì vulemu serve. Ma a vacanze hè accussì fugliale chì avemu avemu un mesi di restu è nunda di fà, è tuttu hè digià dramaticu: a vita hè finita è dumane avemu a travaglià. Cumu si furanu à travaglià à travaglià dopu una longa volta?

E pari comu si avianu un bonu riposu duranti a festa, è e forze podwedomarii, è era pussibule di cunvertisce i muntagni cù forzi such, turnate u fiumu tornu ... Solu quandu vi aiutu à a mo patria nativu è vedi u mo scrivere cù una munzeddu di papers è un monitor polvrfonciatu, capisce - Ùn vogliu micca, è ùn aghju micca. Pudete assai energetica mentale per affaccià à u clima funziunanti, cumencia per fà qualchì diligenza per 5 minuti, 10 è 15. E poi sapete chì u to collu è a stasira sò stati, a vostra penna hà sparitu (è hè ghjustu chì appressu, bè chì era cusì bellu), i collegeri anu parlatu nantu à u telefunu, cumu si pruvate à gridà à Mars, l'uffiziu tutale stà bellu e sullen è chì vulete sfurturà immediatamente da quì, ma prima di lascià pè vacanze tutte sse solu.

Sapemu? Felicità, pudete diventate vittima di u sindromu post-stroke. U fenomenu ùn hè micca cusì rara: soffrenu a mità di tuttu u travagliu. Queste manifestu in a forma di stress, irritazione, un sensu incomprensibile di ansietà è nerviosu. Stu sindromu fai frecentesi da un passageru, doluri à u pettu, causanu insomnia è, cù a so prisenza, a più basica, ùn vole micca di travaglià! E ùn vulete micca cusì chì un certu puntu chì i circarelli americani anu calculatu: circa 80% di tutti l'appiecazione per l'assistenza sò scritti dopu a festa, quandu una persona torna à travaglià è entende - hè urgente di cambià una cosa ora.

Eppuru chì ùn tutti ùn soffrenu di stu sindromu. Qualchidunu prupone l'allargà u tempu d'abbandunà, è andate à u sick leave, o à un vacanze supplementu à a so spesa.

Eppo, l'espunenti più cunzidenti, anu pruvatu di corriggerà sta situazione, è aiutanu à superà u regnu di l'efficienza, è à una deteriorazione in salute è d'umore.

Sicondu i psiculoghi, stu sindromu si prisenta in i persone per i ragiò seguenti:

Duranti a festa, una persone ferma di adherisce à un certu ritmu, si andat in pettu à l 'ingaghjamentu dopu à a mezzanella è si sorgieghja quandu i langue ùn anu sappiutu ancu di fà un lunch break.

Fans di tipu estrimitali di reste puderanu teneanu in le vacanze per chì u so corpu solu vole esse un periodu di restu è di dorme.

Duranti l'alimenti, era l'abitudine per fà tuttu lentamente, "cun piacè", è u corpu perchè l'abitudine di "tossing" vicinu à l'appartamentu à settimane passatu à sett'anni nantu à a ricerca di vestiti.

Inoltre, una persona hà tempu d'uttene à sceglie l'indipendentamente - chì fà prima di tuttu, è chì pò esse postponatu silenziu per più tardi. Cù l'accessu à u travagliu sta libertà d'scelta hè persa in ellu - hè quarchi cosa chì deve esse fatta è fattu in questu ora.

Eppo, dopu a festa, una persona cumencia à capisce bè chì ùn ùn piace u so travagliu, ùn ùn sia micca satisfaci cù a so, perch'ellu ùn hà micca "legs".

Allora, per a prutezzione di u sindromu post-vaccinazione, puderà passà a vostra vacanze per esempiu da minimizà u ritmu di u solitu à u minimu (ùn si vaju a lignu beni assai tardi, e cullà una orata dopu du tempu nurmale, è micca à u portu). In casu avete partutu un locu, ùn vanu à travaglià immediatamenti nantu à ritornu, calculate a data di u vostru ritornu, perchè vo avete un ghjornu o dui per reste è restituisce. Eppo, u ghjornu di prima di andà à u travagliu, pruvate "per andà à a terra" è leghje infurmazione corporativa, ricaricà una parte di e dati chì hà travagliatu di prima di vultà pè vacanze, cuntattate i vostri cumpagni è dumandate ciò chì successe in a vostra esencia.

U ghjornu di andà à travaglià nantu à a strada, pruvate di ricurdà: chì benificate stu travagliu dà, pruvate di piacè di u vostru ghjornu per chì ogni ura tenete 10 minuti per u restu. In u scursu ùn si stà in u vostru locu di travagliu - viaghjate megliu è piglià un respiru. Ùn pigliate micca e vostre vacanze vacanze per voi - solu disturbanu a vostra anima à sè stessu, è ùn puderete micca esse adattatu à u clima funziunanti. E, sicuru, elogià per ogni successu, per ogni cumpagnu realizatu (ancu s'ellu era assai picculu), perchè ùn pudete micca wait for the head of such recognition.

Cumu si furanu à travaglià à travaglià dopu una longa volta? Se tutti sti cunsiglii ùn anu micca aiutu, è ùn anu mancu voce di travaglià ... Dopu puderebbe benchificà à pensà - è di sùbitu si trovanu trà u 80% di i vacanze, è hè urdinatu per sè pensà à cambià i vostri attività?