Trattamentu cù e malatie di malese

A dieta dietetica hè unu di i cumpunenti mpurtanti di u trattamentu complexu di i malati cù e malatie aguda è crunulica di u fianu è a viloria. U nutrimentu terapicu nutatu hà apprufirmatu bè i prucessi metabolichi in tuttu u corpu è ancu in u fegatu - l'urganu di l'attività metabali più altu, crea e cundizioni favorevoli per l'attività funziunale è a ristrutturazione strutturale di u fegato, attivate a capacità d'excretiva bile è improvesore u statutu di l'altre organu digestivu, chì, in regula, sò ancu participati à u prucessu patologicu.

U liver participeghja in u metabolismu di a prutezione è quasi mezza rigina di a prutetta sintesi per ghjornu hè furmatu in u furu. I prucessi vitale chì sò assuciati à a sìntisi di a prutezione in u furu, suffrenza di carenza di prutezione in a dieta di u umanu, chì reduce a resistenza à i vini, dannu a struttura di u fianu, è sviluppa pocu di degenerazione grassu è di prutezione di l'organu.

U cunsumu di una protezzione cumplicata in a quantità di -100 -120 g. A introduzione di una cantina di grassu suffirene - 80 a 100 g. Rusta u cuntenutu calanicu di a dieta, migliurà u gustu di l'alimentari è saturati. Nta l'ultimi anni, a prublema di l'impurtanza critica di l'oliu vegetale in a dieta di i malattii hè statu pruvata. A cumpusizioni di l'olii vegetali inclusi l'acidi grassu, chì ùn sò micca solu necessarii per u funziunamentu normalu di u corpu, ma ancu avè un effettu benefizièvule annantu à u metabolisimu di colesterol. Azii grassimi attivate enzimi liveri è cusì impediscenu u sviluppu di distrofija grassa. Inoltre, l'olii vegetale anu un effetti colerèticu. A varianti di a dieta fatta cù l'olii vegetali (finu à u 50% di a quantità totali di grassu) vi cunsigliarà per i malatii di u fianu è a vespulugia chì si trovani cù una congeia di bile: a colecistite crònica è a cundizione dopu a rimuzione di a vespetta, leszi liverivi alimentari cù signali d'infiltrazzioni grassa senza disgrazia di digestion. In i malati cù cirrosi di u fianu, è ancu in l'acute hepatitis severa cù u grizzu, a quantità di grassi hè ridutta à 50-70 g.

U periodu di restrizzioni limitata di grassu in a dieta ùn deve esse micca longu. I grasi, cum'è proteins, sò limitati o esclusini in una amminazzata o à sviluppa u coma.

A quantità di carbuidrati in una dieta deve risponde à a norma fisiulogica (400-450), u cuntenutu di i zucarii simplicanti ùn devenu micca esse di 50-100 g.

L'effetti negligenti di quantità aumentate di zuccaru com'è u funziunamentu di a securione di a bile hè prova. L'usu di l'excedente di zuccaru duie una relazione diretta cù l'stagnazioni di a bile è u sviluppu di eventualmente cholelithiasis.

Li ticicani di custruisce una dieta per i pazjenti cù l'acute hepatitis venenu da a necessità di furnisce u corpu cù e prutee, u grassu è l'carbuidrati in cunfurmità cù i principii di a nutizzioni di i principii di a nutrizzioni di i maladieti cù danni liver.

A dieta hè prescribed da u tempu di u diagnosticu è si osserva in tutti i perjodi di a malatia. In u stabbicu clinicu di l'acupuncture aguda, u summu centru altu hè occupatu da u sindipulu dispepticu, hè osservatu in u 50-70% di i casi.

L'urgani di i venti di u digestivu - stomacu, duodenu, pancreas, intestinu, vapeur di vapeur hè ancu implicatu in u prucessu patologicu, cusì à custruisce una dieta, l'applicazione di u principiu di ombremu miccanicu è chimicu di questi l'organi. Questu hè dinò a creazione di u massimu dipende per u fegato. Dunque, per l'hepatitis auta di ogni etiologia, a dieta N ° 5a hè prescribed. Questa dieta cun restrizzioni di grassu (70-80 g), è cù dispepsia severa à 50 g. I pezzi friddi sò escluditi. Sta dieta hè prescribed for 4-6 weeks. A transizione à a dieta No. 5 hè stata fatta cù a migliuranza di a cundizione generale di u paci, cù a scumparsa di ictericia, a ristaurazione di l'appetite, a scumparsa di fenomeni dispèptichi è a normalizzazzjoni di a tene di u fianu è di u bile.

Cù ricuperazione assuluta è a normalizzazzjoni di e informazioni di u laboratoriu, u paci hè permessu di cambià à una dieta generale di una persona sana.

In u periodu crònicu hè necessariu di piglià o alimentu à un'ecosu strettu di definitu, per evitarà manciata abundante à a notte. Hè bisognu di spicità, spice spiche, prodotti affucati, pubbliche alcoolichi, ligumi, ricchi in l'olii essenziali.