Biografia di Volkova Catherine Gennadyevna

A storia di Ekaterina Volkova, chì ùn hè micca teme di u diabolu, cambiau u so maritu quattru volte è esse scappatu da Eduard Limonov. À i 36 bellezza, Volkova hà sappiutu incantà attualmente i genitali, dani nascita à trè zitelli, participà in estremi shows, apprendre à meditate correctamente è à u listessu tempu mantene un risorse in u so facci è l'armunia in a so anima. Biografia di Volkova Catherine Gennadievna - oghje in u nostru articulu.

Katya, in a vostra ghjovana, hà sunnutu di ghjucà Bulgakovsky Margarita. Chì avete in cumuni cun questa imagine?

Hè accadutu chì ancu prima di avè lettu a novella, scuntu un stranieri in a strada chì m'hà dettu: "Margarita hè di voi!" Sia cusì cusì cunvince chì mi pensavanu, aghjustò immediatamente u lettu di u libru è hà decisu chì noi, u caratteru principale hè assai simili. Quandu mi lettu a rumanzu per a prima volta, aghju missu tutti i sughjetti biblica, stòrici. I era cusì capitu per a linea di amore di a relazione tra u Maistru è Margarita, chì sò avè vistu solu e so imagine. Quandu mi studiau in u Teatru di l'Istitutu in Yaroslavl, amparatu chì Mark Zakharov cerca una attrice chì hà da pudè incorpore l'imagine di a Margarita Bulgakov. Invece da u terzu annu di una università provinciale in u terzu annu di GITIS ùn era micca pussibule di trasfirià, ma l'aghju fattu. Aghju visitatu una rigorosa selezione è cuminciò à assicurà u me sònniu. Allora ghjucò à Margarita deci anni in una fila, ma digià nantu à u palcuscenicu di u Teatro dramaticu di Mosca. K. Stanislavsky.

Ùn avete micca paura di i sfondi mistiche di u rolu di Margarita Bulgakov?

Ùn toccu. Quandu ti piace l'imaghjini, ùn pensate micca nantu à e cose secundariu. Inoltre, ùn aghju micca cridutu in i sirbuli maligni è maletti associati cù u nome Bulgakov è i so caratteri. A strada, Margarita ùn hà micca u putere di ghjucà ogni attrìghjina, ancu u più talentu: avemu bisognu di un grande mezu di energia. Iè, è si maritei in diciottu annu - ancu, sapete, un certu messagiu hè necessariu. Hè statu un passu spiritu è ​​curiosa? Anu era sempre un zitellu, ma ùn era assai disprezzu da una vita adulta indipendente. Vuliu fughjì da una stante mamma è mè per esse a maestru di a casa. Pensu u proverbiu di u sapintu chì u sposu hè u capu, è a mòglia hè u collu. Ma sta sorta skill - per esse capace di turnà a testa di l'omu in a direzzione chì avete bisognu. Ùn aghju micca assai. Ma sò attrice, è aghju trattatu qualcosa di vita in paleta di persunale di pirsunalità. Ancu i discepzioni in l'omi sò utili, ancu s'ellu chiancià in u pilone - era quandu, quandu ùn puderia micca sullicazione cù e vostre emozioni. A to figliola da u primu matrimoniu prestu prestu hà divuit. Cume ti trattate e so vulete saltà in u matrimoniu si ella dichjarà? Pensu chì ùn hè micca necessariu prescia cù u matrimoniu. S'ellu ci hè l'amore, stenderà a prova di u tempu. Sò per una relazione libera volontina. Perchè andà à l'uffiziu di u repertoriu, organizanu festi enormi, cuglia i clienti, canta canzoni borraghmi è impone sumeri fabulosi? Hè divertitu! U matrimoniu hè una relic, innecessariu in u XXI seculu. A famiglia hè una unioni voluntariu di dui cori. Senza un stampu in u passaportu, a ghjente pò viaghjà assai più armoniosu cum'è cù l'observanza di tutti i formalità burocratica. Sè dumandate ciò chì era più ridìscule in a me vita, senti per risponde: "U mo prima vutazione: cù un vistitu biancu è u velu è una massa di strangulate invitati".

Cumu successu chì u vostru primu maritu era un omu di u munnu criminale?

In u courtyard - dashing 90's. A cità di Togliatti, in quale era di vintu, era assicurata à u Chicago americanu. Tutti i lamperi, in catene. Allora assai siquettinu à a vendita di vagè robbati è i spare - è hà survivittu. U mo maritu era bellu versed in assemble cars. Ancu l 'elementu criminali ùn era micca, a diversità di i so amici. In ogni modu, per mè, permettenu chì l'omu fussi una autorità criminali più ch'è nimu.

Perchè ùn hà fattu vita cù ellu?

Vuliu intruduceru à l'istitutu di u teatru è esse desarrollatu com'è una persona, è Alex era categuricu contra. Era più vechja di mè per sette anni è crede chì tutti l'attruzzi sò dames di a virtù bughju è ùn sanu micca cumu travaglià, ma ellu avia vulsutu una famiglia forte.

Avà sò in cuntattu cù ellu?

Ùn avemu micca cumunicatu. Lesha si maritò per a seconda volta, si stete in Togliatti è nunda favuriu a so figliola Lera. A mo figliola s'adduniau à meetallu, ma avà hè più menu menu. Duoppu dui anni, ùn hà micca felicitu u so anniversariu. A prima volta chianciva, ma ora hè stata aduprata ... U primu matrimoniu hè u primu amuri? No, ùn hè micca. U primu amori passava in u settimu gradu. Tramindui dui stanu in l'art school: Sò à u dipartimentu musica, è u zitellu hè in u dipartimentu di l'arti. Avemu avutu l'amore platonicu. Aghju sempre adupratu a mia comu u me sentimentu più splendidore. Queste rilazione ùn si sviluppau più vicinu, ma ùn ci era tentativu di a so parte. Ma a mo crianza m'hà impeditu. A mamma di a zitiddina hà amparatu à mè un principiu: u primu omu hà bisognu à esse u còmpiu licettu.

Eccu, avà i vostri idee nantu à e rilazione cù l'omi anu cambiatu?

Prima, a famiglia per mè era una priorità - perch'e aghju pigliatu da i mo genitori. Avà mi vede a vita un pocu diversu è assai apprezzà a mo libertà corrente. Avanzatu, era sempri "cun u mo maritu": Iu era vivu solu da i so interessi, aghju intesu a musica chì ellu piace, leghjite u librettu è visti filmi chì avissi cunsigliatu. Eccu, hè sempre statu u servitore. Ùn vogliu micca esse dictu cumu viaghjà più. Ma a so speranza à scuntrà un omu di u so livellu, vicinu à mè in u spiritu.

Comu capìstivu, sò contru à i lati ufficiale di u matrimoniu, se valore a libertà in una relazione?

Socu sicuru chì a rilazioni finisci cù u momentu chì u stampellu hè stampatu in u passaportu. Dopu à quessa, a ghjente hè attivatu da un principiu egoisticu: "u mio hè mio," è "privatizazione" ùn ùn si sviluppa l'amuri, ma mata. Perchè una donna per apprezzà un omu, hà bisognu di teme perchè. Questu hè applicà à l'omi. Iddu avissi caputu: si affete, fate una donna, ella slam a porta è ùn tornarà più. Cusì aduprate cusì à a mo vita, ma avè travagliatu u limitu solu un modu, ùn aghju mai attraversatu.

Tutte quattru cumpagni eranu ufficiali?

Solu solu trè. Ma sò sempri maritata à Eduard Limonov, anche ùn avemu micca stà vicinu à longu tempu. In una entrevista unu dettu chì si un omu li piacia, piglià l'iniziuzione in e so mani. Allora era quandu si truvavu cun un scandaloso politicu è scrittore Eduard Limonov? Allora, in una manifestazione di l'arti, aghju attrachjatu à l'ochji persequitati di Limonov chì miranu. "Hola, Sò Katya Volkova. Hè immisu tanticchia? Sugnu à quellu chì passava. Allora a television series "KGB in un esmozzu" hè statu spostata in TV, induve aghju ghjucatu u principale rollu femminile. "Quale hè?" Dumandò. - "Ùn avete vede u KGB in un esmozzu?" Quandu ellu intesu a parola "KGB", Limonov hà resuscitatu è dimustratu l'interessu in mè. Allora a nostra storia cuminciò.

Quandu si maritò à Limonov, ùn avìanu micca vargottinu una diferenza di età significativa?

Era 31, era 62, ma ùn penseru micca à quellu tempu. Sognu sempre à sente a chjamata di u core, è ùn ne capisce micca quale hè in età o più chjucu. Iu amparatu cun Limonov, è era un sentimentu forte, perchè ùn aghjunava micca e mo emozioni. Avemu scrittu poema. Era quellu chì primu allora uccisu i mo canzelli. Ci era un lodimentu persunale nantu à i case, fora nantu à a "March of Dissent", siccomu Limonov era un politicu ogetti. Questu tuttu cunnuscitatu! Ma ricusate di cumprà tutti i so ideali nobili è idee chì a donna hè stata obligata di travaglià à u ghjornu per impedisce a famiglia.

Cusì hè verissimu chì a vostra unioni hà chersu per u modu di manera banale?

Quandu ci sò u prublema di ghjornu, in particulari quiddi ligati à i zitelli, in a relazione trà l'omu è a donna, a friczione cumincianu. A strada, avemu stava nantu à u mo territorio - in un apparitu picciottu, induve eru registrau è Limonov, perchè ellu hà allughjatu sempre una casa. Hè stata cun ghjilosu è infundite nantu à mè in libertà. E mi vulia un bonu amore è una famiglia normale. In u risultatu, ùn pudia stà sopra è si n'andà à Goa cù i mo figlioli. Dopu à quessa, ùn chjamàvanu. Era la fini. Eppuru u provu di mantene a relazione nurmale cù a Limonov per a fama di i zitelli - avemu un figliu Bogdan è a figliola Sasha. Chì impedì l'idilliu di a famiglia cù u direttore è u productore Sergei Chliyanets? Tuttu avete cuminciatu bè ... Hè aghjenti per ellu: ellu m'hà aiutatu à un momentu difficiu - dopu a parting cù un altru produtore è direttore - Eduard Volkov, quandu era vicinu à a vita è a morte. Avemu scuntatu in u festival di film in Khanty-Mansiysk in 2002, induve aghju avutu per fà representà a film "About Love" di Serge Solovyov. Chliyants cariu appressu à questu cun mè è uffrì in diventà a so licitiva moglia. Ci maritàu in un annu. Pensu chì l'avete seguitu, cum'è un muro di pietra. Ma, alas! Ci hè caputu chì avemu avutu visioni polari nantu à a vita. Chliyants hà dettu chì sóiu solu una mistressa, è una bona donna di mè ùn viaghja micca: ellu hà spressione constantemente e so pretendi, dumandava una cosa. Eme fù ambittered è si dete cuntrolli i mo emozioni. Quandu hà cambiatu u moveru è li disse: "Ci hè bisognu di vive separatamente". Allora, in una di e telecasti, m'hà dettu ch'è avemu subitu temporale. Sergei, amparatu à questu, intrì in una furia è immediatamenti dumandava un divorziu. Aghju pacatu, dicendu chì ùn ùn sustene micca u so spaziu vivu, è abbandunà u passatu per sempre. Qualessu di i quattru marmarmenti pò chjamate u più forte? U me secunnu, civili, maritu di Eduard Volkov. Ùn era micca liberu, ma era questu omu chì diventava a mo Pygmalion in a so vita creativa è persunale.

E cumu si truvallu?

Ghjuntu à u teatru-studiu GITIS è vide in a ghjucata. Forse formulevule intrudutti à l'altri, è hà invitatu à u so postu à u Teatro Juventinu per una festa. À l'altezza di a celebrazione tiatrali, aghju invitatu à Edward à un ballu lento. Hè da quì chì una chiuvuta di passione scopre entre noi. U ghjucu à Boyakov in u Teatro Juventude. Fate difficultà à travaglià u collu, chì hà amparatu da tutti chiddi chì viranu together? Ùn ùn viranu micca sottu u stessu canucatu, ma ùn era micca bruttu cun ellu. A mi accade in u troupe di u teatru hà causatu assai rumuri. L'oliu era spartu in u focu da u so cumpagnu licettu, u capu principali di u teatru, chì era sempre cun ellu. In una parola, a situazione era complicata è atipica: u graduu ghjovanu di GITIS hè l'amante di u Direttore Generale di u Teatro Juventu è u produtore di u Premi d'Altru Maschinu. Cumu avete i vostri parenti rieglienze à questu tandem? Mamma, sicuru, era assai preoccupatu di mè è volia chì finiscinu a so vita persunale, è aghju trovu un omicidio d'omu affidatu. Mamma sempre hà dettu: Ùn importa micca quale ellu. A cosa principal hè chì devi esse felice! "Ma, ancu di fattu chì Eriu spizzò u mio core, m'hà datu assai in questa vita è aiutau à ottene nantu à i so pedi: per stà in Mosca, per fà i primi passi creativi. Aghju veramente amatu, è questu hè u più impurtante per una donna.

Perchè fècenu parte?

Vulemu di guadjà durante quattru anni - hè u periodu più longu di a mo vita cù l'omi. In un certu puntu, aghju assicurata ancu chì avemu da esse maritata. Ma un gran crack in a nostra rilazioni hè stata avutu ovvia ancu ovvuli altre donne, ghjovani attrici, è eru insanamente ghjilosu. Hè veru, annantu à l'anni, anu sviluppatu prudente è avà ùn pruvà micca esse ghjilosu di l'omi. Sì senza ghjilosu, a donna hè privata di tutte e cumpurtamentu di emozioni è piacè. Si veramenti amanu, ùn pudete micca astratti da a ghjilosità, è nimu cunvince solu d 'altri! Cumu a Boyakov riagisce in l'attacchi di i celosi? Eddu crede chì u mo ego parra à mè, è micca cun ghjilosu. Aghju aghju intreviu cù u mio ego, finu à ch'e aghju realizatu ch'e tornu struitu di l'internu. In un certu puntu, ci era illuminatu in u mo capu, è aghju dumandatu a mo pregunta: "E mi? Cumu puderebbe?! "Diceia à l'amori senza traccia, è un ghjornu u me amatu Eduardu m'hà chjamatu" un servitore di l'amore ", è mi sentu amara è ferita. Quale hè chì ùn hà micca struitu questu sensu dolci, ùn cunnosci micca ciò chì l'amore hè. L'omu, veramente, si cunforma in un servitore è hè prestu per tuttu altru per ognunu - ogni sacrifìziu, atti incredibuli. Ancu ancora impurtante, se u amori sò unificati da una causa cumuni. Ogni minutu cù una persona amatu hè diversione, è ùn sia ghjilosu di ellu micca ancu per una donna, ma per u tempu ùn passa senza voi. Ma sò felice chì l'aghju avutu un amori, ma era una "sperienza". Oghje sò più pocu romanticu. Katya, perchè vo viamu nzemi a più di Eduard Boyakov? Chì era questu chì ùn era micca abbastanti per altri omi? Era un volu: ùn pudendu schercà à mè in un momentu inorevule, hà saputu cumu un viaghju ordinariu à una dacha un veru ferries. Hè un esteticu - ùn pudia sceglie unificà a musica per qualsiasi avvenimentu, hè stata constantemente vicinu da persunanti creativi, chì creanu una atmosfera impurtante unica. A più chjave - Edouard, di fà liberallu, perchè ùn aghju micca bisognu. Ùn mai dumandò cumu è cun quellu chì era, perchè eru allughjatu da un pezzu di tempu - ùn m'hà micca bisognu di dà un rapportu detallatu di i mo movimenti. Pensa chì, dopu à quattru figlioli, l'omu era megliu caputu? Finu à quì ùn pudendu capì, chì per l'esse - questi omi? Aghju avutu chì u cunflittu trà i dui sessi hè naturali è ùn pò micca pristà a analisi siculogica è filusòfica. Ùn si capiscenu micca un altru è ùn avemu mai avè un cunsensu, perchè un omu hè stendu persu da una donna è viciversa. Vogliu per passà in i motinesi di l'omi è capisce u cursu di i so pinsamenti.