Cu cura di a pelle à l'ochji

In questu articulu, parlarà di l'aiutu di l'uttellu. Avete bisognu chì i cosmichi ùn sò micca bisognu di esse limitattu. Avete prima l'eliminazione di cilempii fucurulidi, arruganti è inchanti sottu à l'ochji è più impurtanti, solu dopu, deve esse cura constante.

Sapete chì l'ochji sò un riflessu di a nostra ànima. Qualchidunu vole di essiri sempre ghjovanu, è vole chì a pelle à l'ochji per esse bè. Ma, sfurtunatamenti, da l'età di 30 assai donne anu infughjatu sottu l'ochji, i sacchetti, i lochi scuri è, sfurtunatamenti, i primi pezzi di corta. Ma puderete sceglie un pruduttu univirsariu di a cura di a pelle à l'ochji ùn hè micca impositu, quì avete bisognu à avvicinà stu prublemu in una manera integral. Vi parlarà di i diversi mètudi esistenzi chì vi aiutanu à mantene a vostra pelle à l'ochji di unu di ghjovanu, è di discrive a manera di monitorà apprezzà a tela di l'ochji.

Prima, principia cù i creme chì avete usatu. Se utilizate creches d'avevule cunventi cunvince, avete da sapè chì micca avè micca travagliatu per voi. Perchè a crema di a face ùn pò micca esse applicata à a pelle sensitiva versu l'ochji. A cumpusizioni di a crema devendenu cumprendi simili chì sò dritti da a cutiddia delicata nantu à l'ochji. Inoltre, avete bisogna sapè chì a crema di a cura di a pelle à l'ochji hè applicata solu à a matina, è sguassata à a sera, è ancu di u tutali di u maquillu. Appliunzendu a crema, ùn lascià micca cù movimenti brusgiate, fate questu, cum'è etere quantità pussibule cuncessu in u dettu, pocu quant'è pussibuli crema è applica da u cimi di l'ochji à u nasu.

Pudete ancu pruduce a crema in a pelle senza rumpia cù movimenti luminu. Spessu, una crema per cura oculare di l'ochji ùn hè micca cunsigliatu, cumu si prudìu a circulazioni di sangue. Hè megliu d'utilizà un parenza di coloidale o se combina cosmichi cù rimedii tradiziunali.

Avemu da scrive issa i rimedii tradiziunali chì avete da utilizà per cura di a pelle à l'ochji è avete da appreverce a manera di usà appressu.

1. Hè ghiacciata.

U ghiacciu pò duce u tonu di a pelle, dà l'elasticità. Rete cù moltu di ghiaccio acqua è mette in u locu. Ma ùn deveru micca esse scurdate di l'acqua chì deve esse bagnata o limpa è pumera. Aduprate u ghjocu à a matina è à a sera, guidà li à i strette aspetta di a pelle cù u focu è i pruduttori. Pudete ancu aduprà è micca solu a pelle à l'ochji, ma a tuttu u face.

2. Tè.

Se avete chì i vostri ochji sò spessu, fate a lotione da tè. Per fà questu, avete bisognu di sachette di tè scalded, chì vi tocca appiicà, calmerà à l'ochji è tenite durante 10 minuti.

3. Parsley.

Per fà cresce a circulazione di sangue da a cugliera di l'ochji, u pilone vi aiuterà. Pigliate una piccula maniche di prugrammi, finamente chop u feritu cù mantra. A prupurzioni anu da esse di una parte di perchjica per 2 olii. Appuntamentu à i pappulatesi umdi. Hè megliu appricà sta mascara in a mattina, perchè ellu ci vole à cullà a meza ora una prima. Mantene a mascara per uns 20-30 minuti. Doppu di sguillà a mascara da i to parolle, cù un sbattulu di cuttuni, è apparinate una crema nutritiva per a pelle à l'ochji.

4. Maschi.

Sì avete un prublema cù incharii di a pelle à l'ochji, serà aiutatu da i masks. Pigliate i pads è pienghje cù un pappuluze di cuzumi in calza, incimenu o pilone. Pudete nantu à i vostri ochji per 10 minuti è se vede chì i discu inchiunu accumincianu a siccari, perisciquenu perièghjani in u caldu. Pudete ancu aduprà una mascara di patate fresche grassa cù u zucchero. Pozzu cullà e patate in a gasa è po nantu à l'ochji.

Esperemu chì i nostri cunsiglii nantu à a cura di a pelle à l'ochji, aiutanu à cunservà i giovani è bellezza.