A cura fugliale di bellezza orientali

A cura facial di i biddizzi orientali sò u sicretu di a bellezza, à quale u mondu oghje sente. E donne di tutte u mondu vulianu stà ghjovanu à u longu di u pussibule, per conserve a so bellezza per parechji anni. Trasmettenu assai ricette di generazione nantu à generazione. In quantu à i biddizzi di l'uccidentali, ci sò legends about their beauty. A basa di a so bellezza sò e ricette di cura di a pelle. Fatturare prescriptioni sò trascinati su ghjente da mamma à filla per parechje generazioni. Queste ricette sò noti per a so simplicità. Pò esse facilmente prestu in casa.

Uvas e avocados

Una maravigliosa maschera nutritiva di racini vi aiutà à mantene a vostra giuvintetta longa più possibili. Pigliate qualchi racina. Sete o ottu farini sò abbastanza. Smash them. Aghjunghjite una cucurrucina di l'oliu d'oliva, una cullizzioni di u meli è una cullizzioni di u salinu. Apply the mask to your face. Dopu à quindici minuti, rinite cù l'acqua di ciuri à a temperatura di l'ambienti.

Per fà creà a moisturize a pelle facial, dissolve a carne di l'avocatu limputu prima, aghjunghjia un pozzu di oliu d'oliu. Apply mask per quinze minuti. Rinvule cù acqua caldera.

Propietate magicu di i casgiuni

L'abitanti di u paese di u soli risanti anu avutu notte l'immubariali prufessiunale di u ciumi, i so foglie è u fruttu stessu. Ci hè un rolu impurtante in cura di a faccia di bellezza. Hè necessariu di scomballà u corpu in un bagnu o una sauna. A pulp di ciumi sò deve appiicati à a face è corpu. Dopu à 30 minuti, lavate a mascara cun acqua cale. Una mascara di castagne hè ancu adattatu à a pelle sensitiva. Per fà, avete bisognu di misurà una cullizzioni di iogurtu, una culloca di casgiu cotta è una pasta di castagne. Appliice a masse resultanti à a pelle di a faccia. Hè impurtante per evitari di accustà in l'ochji. Dopu à 20 minuti, rinite cù acqua calde.

U tè da u ciumi salmuni aghjunghje à a vostra salute. Uni pochi foglie persimmon secondu esse spustati cù dui litri di acqua calenta. Pudete aghjunghje u melatu à u gustu. Uni minutu dopu u maravigliu elixir hè prestu. Cibo cù sips lenta. Pruvate un gustu piacevule.

A Bath da stade persimmon sece anu un tremendu anti-aging effect. Pigliate una vetru di foglie persimmon secondu, aghjunghje un litru di acqua fogera, fassi in un bagnu bagnu. Dopu à a mezzura di una stonda di bagnu avete sentutu un bonu effettu di u reute.

Iogurt

À a cura di a fàccia di a bellezza orientali scrivite assai ricette. Parechji di elli venenu da noi da tempi antichi. Per rinunzà a faccia di a pezza oleosa è di cunglizzione, pudete apprezzate una maschera di iogurt è levitu. Mettite una colazione di iogurtu, legami frescu, una culloca di cottura di soda, pour una culloca di l'acqua fervente. Applica a maschera à a pelle di a fàccia è u collu. Dopu à quindici minuti, rinite cù acqua in caliu. Per a pelle seca è normale, deve molle di una cullizzioni di prugna di pompelmo, duie zuppi di u meli di likido è a mità di vetru di iogurt o crema agria. U pompi causanu a pelle di a stile à u tonu, iogurtu è a crema agria, l'moisturizaranu, è a melia liscia è dà una radiance. Dopu vinti minuti, lavate a maschera cù tè tè neru. Per a robba sensitiva è irritata, piglià un pepino chilled, trè zuccheti di meli, zitella rossu (per a pelle seca) o un pochi giganti di zucchero di limonu (per a pelle grasosa). Scopre à a pelle durante cinque minuti, ùn lasciate micca. Pudete u cucinu in tagliu nantu à a vostra faccia for quince anni.

Per caccià a inflamazioni da a to fàccia, pudete preparà un tonic refrescante di petali di rosa per a pelle oliosa o di cunglizzione. Rose cuntene olii essenziali chì anu un'annergene rejuvenating. Per fà cura di a rilla fucalizata, piglià parechje pene di zucca di limonu, petali di rosa è una cullaro di u meli. Pienu i petali di rosa è cun cìantu grammi d'acqua furiu. In vinti minuti aghjunghjenu a meli. Apply on face cun un cotton swab. Rinse with warm water boiled after fifteen minutes.

Scrubs

Per esfoliate è rinfrescenu a pelle, pudete apprezzate un maniche di cafè è oliu d'oliu. Maturà u cafè, una cullizzioni d'oliu d'oliu è u zuccheru. Rub in la pelle di a faccia. Dopu vinti minuti, rinite cù acqua calde.

A lavagna di u lavu di l'acqua chjaru s'assicuta assai a strada. Per e donne orientali, stu prublema hè cum'è pertinente. A lot of beauties orientali soffrenu di a sita è di u clima àriestu. Ma à a listessa ora a so pelle stete tènnera, cum'è un criaturu. Dopu l'usu di scrubs e mascarelli, a faccia deve esse tonificata da tonic o lotion.

Lotions

A cura di a face faci una quantità numerosa di ricetti per lotioni, preparatu da i mani proprii. Bastamente, e femu orientali usanu loci fundati nantu à l'acitu, l'erbe o l'acqua rossa.

Rose cuntene assai olii essenziali, cuntene a vitamina E. Per i femini orientali, rose è rose d'acqua sò ingredjenti assai impurtanti, senza chì a maiò parte di ricetti di bellezza ùn ponu micca fà. Hè stata utilizata per a scopi cosmichi in u seculu IX-10. Pigliate i petali di rose, fate un litru di acqua, aghjunghje un vetru di zuccheru, una cullizzioni di l'acitu. Dopu qualchì tempu d'ore, strain. Mantene a lozione in a fria.

A lotione di pepite perfetta à perfetta à a pelle. U pepino deve aghjustatu, aghjunghje centu gramma di vodka, mette l'infuzione in u sole. Dopu dui settimani strain.

Avete bisognu è per a pelle seca. Per a pelle seca, u migliore solu hè una lotioni cù u vinu. Pouri dui cullizzioni di granu di trizu cun un vetro di vinu seccu. Dopu trè o quattru ghjorni, struisce l'infuzione, aghjunghje l'ghjuvatu battezza. A lotioni hè pronta per l'usu. Un cleanser maravigliu per a pelle seca hè un lozione di petali di rose. Aggiuncia 100 grammi di serum è petali di rosula nantu à u focu linu per trenta minuti. Aduprà a lotione per fugliale per parechje uri.

Per a pelle grasosa, pudete preparà un coppimentu di menta. Trè zucchetti di foglie freschi di mintula è una culloca di stagione secca fogliate per vende un vetro d'acqua fogera. Fighjulendu pè trenta minuti.

A cura di pelle sluggish è rough hè pussibule cun l'usu di lotione acèticu. Pigliate una mezza vittura d'acitu di sidru di mazza, a mezza vittura d'acqua, a mità di una cullizzioni di claudine, un pate di menta è petali di rosa. Agite duie volte à u ghjornu. Dopu à sett'anni strain, principiatu aduprà.