I temà è i pratichi di prucissioni di i zitelli

Tutti i zitelli anu teme di qualcosa. Irnicamenti, assai temerà per i zitelli sò necessarii, questu hè un fattore naturali di u sviluppu. Certi u timore di qualcosa ùn guarisceranu micca micca male. Cume distingue l'ansietà "utile" di "dannuu"? E cumu aiutà à u zitellu, s'ellu ùn mancanu cun i so teme? À i porsi di i zitelli è di i metudi di la lotta, avemu oghje è parlà.

Cumu ùn esse vargugnate di teme?

U temu di i porsi di u zitellu è i metudi di pichjulà hè assai più seriu chì avvena adulti. "Avete digià un gran zitellu, ùn site micca timendu à teme di un cani chinu (acqua, autucutichi, vicini stritti, etc.)" - spessu dì, scaccià fora di i temi "trifling" di u zitellu. S'ellu sò i nostri temerà: a salute di i carchi, a manca di soldi, un capu formidulente, un praticatu di trimestre ... Cumu perchè cumu un zitellu sperienze i so teme è i pratichi di luttà à a zitiddina, in parechni manere dipende cum'è poveru è cunfidendu chì crede. E in u putere di e genitori di aiutà.


Anzieszze Sviluppu

Fori causatu da u periculu veru, i psiculoghi chjamani "situational". Sì un cane pastore malvitatu attaccò u zitellu, ùn hè nunda di curiusità chì ellu hà teme à tutti i cani. E tali timore hè facilmente amenable à a correzione siculogica.

Hè assai più cumplessu è più sottili sò i so temuti temi "persunali", chì sò un riflessu micca di l'avvene esternu è di l'avvene internu, a vita di l'anima. A maiò parte anu una basa fundamentali: sò sempre in tutti i zitelli mentre crecianu, anche siate à varianti gradi. Sunnu sò spessu referiti com "ansietà di u sviluppu". In prima, u zitellu sia assuciatu à ella cù a so mamma, u cunsidereghja di esse una parte di ella stessu, ma da parechji setti mesi, cumencia à cumprà: a so mamma ùn hè micca parte di ellu, hè parte di un grande mundo in quale ci hè altri pirsuni. È in questu momentu vene u teme di strangers. Quandu si ncontranu i ghjente novi per u zitellu, a mamma deve ricordà i malatii di u zitellu è ùn insistiu micca se u zitellu ùn si permette di cumunicà cù l'alloghji. A so attitudina in elli, elabureghja nantu à a basa di l'osservazioni di a mamma: se ella hè felice per cunnosce, u zitellu hà da pocu tempu capiscenu chì questu hè "ellu".


À l'altri teme di u sviluppu, u timore di i straneri hè necessariu è naturali. Se u picciottu suffocates di chianciallu, solu quandu ellu vede un outsider, pò esse necessariu d'aiutà un spécialiste cù temerà di i zitelli è metudi di pattu. Ma u babble cuntenutu in i braccia di un stranore hè ancu micca a norma. Sì un zitellu, senza retrocede à a so mamma, andà appena più di u mari, o ancu per qualcosa interessante; s'ellu ci intrenu ingressu à l'acqua di u primu ghjornu nantu à u mari - stu cumpurtamentu duverà discussione cun un psicologu. Puderemu assicurà chì u prucessu di separazione ùn hè micca passatu, u "bravu" ùn si ponu micca siparti di a so mamma è per ùn ùn preoccuppa micca da a so salvezza.

A l'età di novi mesi à un annu, u zitellu andà in daretu in a casa di attivu è à u listessu tempu mantene a mamma (avana, babbu) in vista. Ora cunnosci u scantu di a solenza, a perdita di un ogettu amatu. "Hè impurtante chì in questu mumentu era dispunibile è era puderà rispundà immediatamente à a chjamata di u zitellu", dice un psicologu di u zitellu, a sicoterapista Anna Kravtsova. - Hè assai pessimu per punisce a solità. Quandu a mo mamma ci dici: "Sò stancu di voi, vai in lettu in questa stanza, ma vi scurdate - vi vene" - questu aumenta l'ansietà di u zitellu.


Doppu 3 o 4 anni, cù un sensu di culpite, i zitelli anu da teme u scantu di punizioni. À questu tempu, pruvanu assai cù l'uggetti diffirenti, verificate

i pussibilità, scopre a relazione cù u mondu, primuritate cù i so amori. I picciotti dici: "Quandu mi campu, mi cumu mare!"; e e zitelli dicheranu chì ellu scelenete u so babbu per i mariti. Tuttu questu attività timperale attrae simultaneamente e scantale, perchè anu teme di e consiguenzi. Sicondu Anna Kravtsova, u scantu di un coccu dentale hè u listessu pienu di castigu: sè stessu hè curioso è cumincià à investigà ciò chì in a so bocca, u cocodile muzzarà u dettu!


Un adulte assai intimi ùn ponu accade à chjamà prupietà impenite di 3 anni di 4 anni, cum'è l'autorità di pulitici, prucissu, Babu Yaga è ancu i passatori ("Si scordu cusì, vi daraghju à questu uncle!"). "Cusì, l'adulti manicuranu dui ansietà à u mumentu: teme à i straneri è u timore di perde a so mamma", spiega u terapeuta. "Ùn significa micca per quessa chì u fruttu u zitellu u scrittu da teme di puliziunarii o prucissu, ma hè prubabile chì u livellu generale di l'ansietà sarà più crescente, è i porsi fundamentali seranu più pronti. Tentannu à pellighjà i figlioli, per ottene l'obedientzia, deve sempre u ricurdate chì l'ubbidenza è l'indipendenza, stà fiducia sò i cosi contr'à e ".


A piccula morte

À quelle à a stessa età, i zitelli anu da esperià u teme di a bughjura per i porsi è di i metudi di trattà cun elli. "U teme di a bughjura in 3 - 4 anni hè analogous à u scantu di morte", Kravtsova cuntinua. - À questa età, i zitelli pensanu à quantu pò ghjunghje persone, seghjene sempre tornanu. Un ghjocu chì hè straccatu, una cosa chì hà sparitu per sempre, tuttu chistu suggerisce chì ancu u stessu pò succorsa à e persone, cum'è i amici. " Di solitu duranti stu piriodu, u zitellu prima dumanda a quistione nantu à a morte.

È parechji babies , chì ùn avianu micca prublemi cù u so sughjornu, cumincianu à esse capricciusu, si ricusanu à impauriti, si sò dumandatu à vultà nantu à a luce, dà l'acqua, in ogni modu riturnassi a retira per dorme. Dopu tuttu, u sughjornu hè una piccula morte, un periudu quandu ùn avemu micca cuntrullatu. "Chì se quarchi cosa passa à i mio parenti durante stu tempu? E chì si ùn ùn svegliate? - U zitellu senti cusì (ùn pensa micca, sicuru).

Hè impossibile cunvinciri chì a morte ùn hè terribili. L'adultu si stessu teme da a morte, è tuttu u più terribili per ellu hè a morte di u so stessu figliolu. Perchè, per annullà l'ansietà di una petite persona, avemu bisognu di creà un sensu d'stabilità: sìammu fermu, sìammu bè cù quelli cunghjunghjini, sìammu cuntenti di campà. "Ora avemu avutu lettu u libru, u ghjornu u conte di fata finiscinu, è andarè à u cuna" - queste sò e megliu paroli per lascià u zitellu. "Sè sicuru chì sarè persu? Vogliu bisognu di qualcosa? "- ma sti frasi rinfurzanu l'ansietà di u zitellu. U teme di a bughjura pò esse aggravatu à una età più tardi, à 4 à 5 anni, per u sviluppu di l'imaginazione, di a fantasia pensendu. I fantasmi annantu à a so vita futura è u timore di a punizioni per questa fictioni pruvucassi in i so imaginazione l'imaghjini di i libri è i film: Baba Yaga, Grey Wolf, Kashchei è, di sicuru, stori modernu di orrore, di maghi maligni di "Harry Potter" à Godzilla (se i genitori permettenu à u zitellu à guardà a so movie). In modu, assai psicologi accunsenu chì Baba-Yaga ncorpura l'archetipu di a mamma: pò esse mota, alimenta, dà glomeruli nantu à a strada, ma ella pò ancu, se qualcosa ùn hè micca per ella.

Pruteggerà u zitellu in i stori di orrore hè sensu è ancu preghjudiziu. Parechja marche, mentre a lettura di pezzi di fata per i zitelli, remake a finale per chì tuttu u so tempu hà diventatu bè, è u lupu ùn hà micca pruvate à u Capicorsu Rossini. Ma i zitelli chiancianu: "No, avete messu tutte di tuttu, ùn ci hè micca cusì!" "Avemu bisognu di spirimintassi di scambià a scena per appruntà à trattà cun", Anna Kravtsova hè cunvinta. - Inoltre, i contatti di fairy permettenu di travaglià teme, per capiscenu chì ùn sò micca assoluti. In unu tale u lupu è malu, malignu, è in l'altru, aiuta à Ivan Tsarevich. "Harry Potter" hè un esempiu ideale, perchè tutta a saga sana, u tema di superà e so pede stessu hè un filu rossu. Ùn era micca quellu chì ùn temene micca, ma quellu chì hà sappiutu di scunfassi.


Un'altra cosa - thrillers adulti , pistole. Sò assai scuri, ma u zitellu ùn pò micca pruvà sta storia nantu à ellu stessu, rielette u so timore.

In ogni casu, i filmi è i conte di fata sò solu una fonte d'imaghjini, ponu esse ricuminati da ogni locu, ancu da a foto nantu à u wallpaper. A causa di l'aumentu di l'ansietà naturali hè a situazione in a famiglia. I peliculati di i genitori aghja micca aghjettati da parechji putenzi putenti: a distruzioni di u mondu, a perdita di un ogettu amatu, a solità è a punizioni (in 3 - 4 anni u zitellu hè cunvincu chì i paisani disputavani è ancu divorziate solu per u so cumpurtamentu male). Inoltre, l'ansietà di a zitiddina hè exacerbata da l'aspettu familiar: rigioni troppu stretti, punizzioni decisive, maximalism, criticality è esigenti di i genitori. A divisioni di u mondu secondu u principiu di "nìvuru" - "biancu" cunvince u zitellu di l'assoluttu è invincibilité di munàstici risultatu in a so imaginazione è i teme è di i metudi di i pugnalli.


Inoltre, viaghjà nunda senza règuli, hè ancu bruttu. Hè più sicura chì u zitellu si senti à un mondu induve ricetta a bona voce, di predittabilità è di stabilità (per esempiu, ogni matta mamma si mette in u bagnu durante 10 minuti, è questu quì, ma a mamma ùn mancu ghjucate senza allughjà a porta com'è locu è micca chiancennu quà un ora, chì pare micca una eternità à u zitellu).


Ecu cù 3 incuscugliate

Cù emozioni è imaginazione, ci hè un altru temu cumuni - u timore di l'acqua. Ci hè un nuance: se u teme di l'acqua si sviluppau dopu un incidentu (sopra à u mari, inghjola l'acqua in u gruppu di i zitelli), ùn hè micca un scantu personali, ma situ statistiche. In ogni casu, a maiò parte di i frutti di u principiu di trattà l'acqua cun prudenza, anche si sùbitu accumincianu a amassi di l'acqua. U scuperta di l'acqua hè a scuperta di l'emozioni, un forti cù l'elementi increddi. L'esercitu più inghjustu à u zitellu in altre à l'urbe, u più diventendu chì i genitori stimani à avè amparatu novi, u più faciule serà di ellu per piglià l'acqua cum'è qualcosa interessante, senza scantu.

Questu, à a strada, appiega à l'adulti. Avemu a paura di l'ignurutu (in particulari, l'altru rimori), ma sò parechje persone chì trattanu i fenomeni senza cumpensate cù a curiosità tranquilla. Apparenza, avianu una zitella di ricerca attiva.

Famous "parenti prufessiunali" Nikitin hà permessu i so figlioli à amparà u mondu nantu à i so propiu: per esempiu, ùn anu detta à i zitelli quand'elli funu à u focu. Cari lentamente sottu à a cura di a so mamma, u zitellu ùn cunniscenu da veru chì a "fioritura vermella" ùn pò micca avvicinà. "Pudete fà questu, ma avete bisognu di ricordari la misura chjaramente", disse Kravtsova. - A mamma sà sempri chì tipu di teste "X" pò tollerà u zitellu. Per esempiu, hè digià capacitu, perch'ellu hà cattivatu è avè rinticcatu un ghjinochju, affacciari, frenu è grimace, ma per ùn chiancià. Mamma pudete aghjuntu cù cura à a "X" è "igruk": ùn a mantene micca quandu ellu cammina in un rolu slippery. Dopu chjinatu, u zitellu chjama più forte, ma nemma pò calmallu, ma ellu hà bisognu di mantene l'equilibriu, avaranu in u sapè di u mondu. Ma se aghjunghje "zet" à questa equazioni, esse troppu per u zitellu: una concussion, una gravure grava, un traumu mentale tornerà un criaturu in una criatura spéciale.


Funny Ghost

S'ellu si tutta a bona di a famiglia, i genitori sò moderatamente esigenti è moderatamente licenti, u zitellu hè ricquigliatu è sperimenta l'ansietà di sviluppu nantu à i so propiu, cù pocu aiutu di l'anziani. Certi meoni pò esse appressu dopu, quandu u zitellu addiventa un adultu, exacerbatu da momenti di crisa mentale. Parechje donne, anu travagliatu u stress, cuminciate à cuntrollanu dece volte chì u ferru hè off off; l'altri sò paura di dorme in un locu vacanti; unipochi sò turmentatu da i pesi di nightmares after watching thrills; Qualchissia è à questu ghjornu hè scantu di l'acqua. U timore di perde un oghje amatu (zitellu, maritu) puderà fate bogai, pigliatu u caratteru di una fobia. In ogni casu, a maiò parte di u focu fade, si stabilisce a situazione.

Allora, in a maiò parte di i casi, teme ùn interferiscenu micca cù u zitellu. Ma puderete aiutà à trattà cun più rapidamente. Avè necessatu particularmente l'aiutu di l'anziani, se l'alarma ghjunta in istericis. U primu u più difesa hè di sapè cum'ellu hè dettu u zitellu. Quarchi cosa hè questu da evidenza. "Un ghjornu, scuntrai una zitella, chì fù dettu chì hà avutu una fobia di i cani", dice Anna Kravtsova. - Ogni vota in a matina, trascinava veloci di a so figliola per piglià à a infermiera, a mo mamma sintì a chianciri di chianci: "Ùn aghju micca nantu à a sudaria!" Perchè u cane era brodatu nantu à a sudaria, a mo mamma dumandò: "Avete scantu di i cani?" accunsenu è da u tempu chì qualcosa si svilò u sbagliu, sempre hà chjottu: "Semu u timore di i cani!" In fatti, ella refusà à vestisce, perchè era cunnisciuta: ora mamma hà da a prumittiva di piglià à a infermiera è scumpire per un ghjornu sanu. A interpretazioni di a mamma hà incorreu un bellu prublema.


Prima di dumandà à un ziteddu chì hà teme, avete bisognu di pensà è observe. Spessu, i porsi ùn sò micca espressi in parolle à tutti - solu chì u corpu "parla". 4 - U zitellu di 5 anni in a kindergarten cumencia à averà malatu tuttu u tempu perchè ellu teme spedinu cù a so mamma. Un primu fiore ùn hà micca adivinendu chì ogni notte di a matina in l'abdomen prima di a scola hè un scantu di punizioni, un timore di "deuce". A listessa ansietà pò esse manifestazione di a lazgarriità chì pareva: u scuventu riceve à fà e lezioni nantu à a so propiu, solu cù a so mamma. In fattu, ellu voli solu di cunfurmà, sparte a rispunsabilità cù ella. Succece chì solu un psicologu pò palesa a verità a causa. Ma s'ellu hè digià truvatu, o da u principiu hè oblicu, u megliu modu di cumbattà a scena hè a ghjucata. In "Harry Potter" ci hè un episodiu induve ogni unu di i studienti di a scola magica Hogwarts hà cullucatu à e mani di una casella cù u pesciu di pisci più impurtante, è era pussibule di trattà cun ellu, presentendu in modu ridiculu. Per esempiu, u maestru terribbili un zitellu vistutu di u capicucatu è u vestitu di a so avanna.


Pudete piglià nantu à i teme di caricaturisti, cumpunite cose stati ricchi nantu à elli, contos di fata, poema. U figliolu di u mo amicu in a prima classi era stupidu di u cumpagnu di u so cumpagnu di classi - una ragazza furtunata, alta chì hà battizatu à tutti i figlioli di primu diploma. Hè statu aiutatu da una canzone compostu da u papa, in quali ci era parechje ridiculous abusive words about the girl. Ogni vota, passendu da un cumpagnu classificatu, u zitellu cantava in silenziu, u sorri, è, pocu, u so scantu scorri.