Cumu meetu l'annu novu in casa

Cumu celebrà l'annu novu, scopre in l'articulu di "Cumu meetu annu in casa". Pudete stà à a battaglia di e campane, pre-ajustementu un paru di cunchi d'insalata, tradiziunale à sente a parolla di u prublefu vicinu, apre u champagne. Tuttu hè previsible è time tested.

Ùn stanchi? L'ultimu ghjornu, quantu cosi si deve fà: è preparanu una mesa festiva, mette in modu, è cumprà i rigali è i pruduttivi missing. I prublemi chì ci portanu in un statu nervudu. Avemu per fà raligratu, in no ... Ma questu annu sanu sanu sianu diversi.

Prestu ùn sanu micca. Quandu avemu intesu a frase "annu novu", pare chì un buttone hè pressanti in a nostra ànima: pare chì l'oliu d'un arbre è mandarine di Natale vi purtaranu un cambiamentu per u migliori, è certamenti ghjudiziati di a notte. Scupremu l'1 di ghjennaghju, circundate - è più soldi, è l'appartamentu hè novu, è l'omu di i sogni hè vicinu. Ùn hè micca successu! I cambiamenti in a vita si trovanu in modu imprevisu (in un ghjornu chì micca assignatu in anticipu), o pocu. Ùn si scurdate di stà micca di disappointment.

À a tavula sò stati amici! È a famiglia si riuniscenu à a tavula. Ogni minacciatu. Allora ... Auntie hà ricurdatu chì ella è u ziu hà avutu una altra crisa di rilazioni. A me mamma hà avutu un rigalu sarcasticu. In una voce afflica è tranquilla, dicenu: "Oghje hè u nostru vacanze. Let's leave all the unpleasant behind the door! "E pusò a cunvirsu in un altru tema. E qualchissia ùn hè più cun noi ... Se in u passatu annu avete u dulore è di cuncepimentu, se qualcunu avè persu, ùn ci hè nunda chì deve esse fattu. Hè u normale per esse triste per i prublemi è i prublemi. Parlà di questu un pocu, fate un fugliu amicu o amicu. Strangely enough, dopu a dichjarazioni, serà più faciule per saludarle a festa più longu. I prublemi è i prublemi ùn spone micca e vacanze. In quantu per i prublemi minuri è temi maiori, ùn fighjenu micca nantu à elli in una sira magica. Ma ùn capite chì tuttu hè bella. Per 15-20 minuti prima di l'annu novu, dumandate à tutti per parte di i passati. Dà l'alune di carta, pensi per ogni clientele - fate chì tutti scrivevanu tutti i cose dolci chì ellu vulete ridere di l'annu nantu. Allora ... Quandu crede queste foglie, imaginendu quale i prublemi chì anu spustamentu cù u papetu.

Pensemu à i tradizioni d'annu. Avete i vostri tradizzioni in a famiglia? Micca? Avè bisognu di vena! È l'annu novu hè un occasione maravigliosa per questu. I quali? Bonu, almenu chiddi chì si basanu à a celebrazione. Quandu u clock manca à mezzanotti, invita à ogni clientu per truvà una nota firmata in u fondu di a platea cù predizioni. Scrivite in anticipu quantu i vittime sò stati supranati. Tuttu à a so volta pò lettu ciò chì prumesse l'annu dopu.

Solo on Eve di u Novu. Si trova una festa sola? Per ùn ùn diventà abbandunatu è per ùn diventà depressu, proposu à piglià questu:

Avà sapemu cumu si ncuntrau l'annu novu in casa.