Cumu insignà à un zitellu per esce?

Fighjate a vostra stanza, vede cuntenenu di documenti, ghjoculi dispiacìanu in tutta l'appartamentu, un zuccatu merlate. Questu ùn significheghja micca chì tù sì un mestralli affumicate, hè ghjusti chì un zitellu criatu. Cumu insignà à un zitellu per esce, aghjunghje à l'ordine? I matri in pratica sò in fronte à ogni tipu di trucchi. Ci hè parechji ricci prestazioni prufessiunale per i zitelli. Pudete fà esse stunati è verle ciò chì pudete fà.

Vulnerammi regularmente.

Selecciona almenu una ora una sola settimana, chì sarete pulizia cù u vostru zitellu. Avete bisognu di regula regularmente. Comu u risultatu, u zitellu hà caputu chì a pulizia cù a so mamma hè inevitabbile è hè u so duvore. Cusì, unu pò abituà un zitellu à questu pensamentu, è a pulizia hè un ingutuoppu in a so rutina. Hà sapemu chì ellu hà da piglià d'alcune trà e cose, è ùn pruvà micca di scatterà. Questu hè diventerà un hà cunsigliu, è quandu u zitellu speranza, hè stata fatta.

Vi vede un esempiu.

U sicondu truppa hè sottu u mottu "cumincià cun sè stessu". Tandu deve dimustrà à u zitellu chì a ricchezza ùn hà micca fà per averevi difficultà è dà piacè. In u vostru esempiu, indicà cumu fà e cose cumu cusì, fate e cose è mantene a casa limpa. Di sicuru, ùn hè micca piacevule per ritratti di giòia, chì limpieghja a vostra casa. Ma avemu avertitu chì u zitellu toccu da tuttu.

U veru truccu hè chì questi ultimatori aiutanu à u zitellu sappiamu cumu pulisce. Diciaraghju:

"Anu andà à ghjucà fora dopu chì ne vuglietà i vostri ghjoculi".

- Quandu avete fattu u vostru lettu, pudete aduprà ghjochi di computer.

- Fighjate cartoni, ma prima di ricchettate a vostra cosa.

Cumparammu accéder.

Aduprate per i vostri figlioli l '"adattazioni" necessaria, perchè ùn sparisce micca e so cosi in tutta l'abitazione. Per esempiu, un numeru suffiziu di spazii di robba, librerii, Casi particulari è "Titulaturi", duv'ellu puderia riesce u so discu. Pudava ancu sottu à u tavulinu un pienduzzu di pezzu plasticu, induve u zitellu pudete sparghje a carta stampata. U zitellu puderia riesce i so sicreti. Per fà questu, deve devenu boxes vacanti in l'desk, perch'ellu puderà guariscenà i so sicreti di ellu in elli - in altri palori, duvissi avè u so spaziu persunale vostru. Cumprate culle di plastica, in quale u zitellu piglia pienu vistimentu bruttu.

Aduprate pratiche pratiche, materiali è tessili per a stanza di i zitelli, preferibile culori scuri. Questu hè cusì chì si un zitellu hà un desideriu d'asciugghiaru e so mancu nantu à i cortini o nantu à a catifa, o circa u velu, o quellu di u zuccaru, i spots ùn saranu micca più notevuli.

Oghje ghjornu, ci sò parechji cunti per i ghjucarii, varii formi è culori. Se a to casa hè sempre in puszione, i cuntenenu sò ideali per voi. U zitellu averà sanu à l'usu si stu cuntinuu hè in forma di un tigru, un ose o un lebbra.

Di volte i genitori, cundùcenu à i so figlioli à l'ordine, fate egli sbagli. Ùn imprighjunghje micca un dogma chì u drittu direttu di u to cumpagnu di neve in un locu. Hè necessariu di dicenu micca un deve, ma aiutà. Ùn provete micca d'insignà à u zitellu tuttu da quì - questu passà gradually. Hè stupidu è illogicu per esse dumandà u zitellu per esse precisamente, se sè ùn vi distinguenu micca da a limpeità. Infatti, hè indiscutibile chì l'esempiu di i genitori infundia in i zitelli l'amore di l'limità. Pudete causà un sensu di disgusto per a limpieza di u to babbu, se questa occupazione serà presentata per voi, cum'è un castigo. Ùn hè micca nunda chì ci hè un dicenu "ùn pò micca esse ubbligatu da forza".

Pruvà usà i nostri cunsiglii. Teaching a child to get out, avete bisognu d'agisce cù amore è pacienza. A voi forsi quandu tutti turnaranu. A cumpagnia è faciule!