Cume a cunnette di toscana cù l'agulla di tallo |

Ticnulogichi di scarpi di tela, dissimulando, mudelli di tagliu.
Riceramente hà diventatu populari per fà e cose da voi stessu. E tuttu, perchè a so unicitenza hà cuminciatu à apprizzà. Malgradu a varietà di e cose in i vostri magazzini, sti maestri prupone per fà anch'elli sè stessu. Per esempiu, e donne moderni di a moda sò sempri straggiati annantu à i strati di a cità in scarfati scarpi chijenti - snod. È se ùn vogliu micca per passà a moda, porta un panfone di belli è di moda, è ancu digià salvatu, currigiu urgente à a tenda per filamenti è d'aghju stampatu. Sì, vi pudete vàglienu sè stessu è ùn serà micca difficiule!

Chì hè "snud"?

Hè Snood hè una scarpa catturica larga, chì si vulete ch'ella pò esse ghjucatu nantu à a testa o simplement impannillata à u to collu. U spissiu di u filu o filu, sicondu a staghjoni per a quale hè bisognu à rattore.

A bufanda pò esse senza un patronu, cuddotto, cun un inseritu à u mediou o qualsìasi altru, chì pudete fà imagine. Per esse, se sè un principiante hà travagliadori qualchì travagliadori qualchì travagliadori, ùn piglià micca un travagliu duro. Per principià, cunnette u snitch du culu cù u viscuvaru "face-underside". Quandu venerarà à l'estensione di un viscu, è moderatu densu. Se si tùtulu una bufanda à u clima genovese, è micca solu un bellu accunciamentu, poi piglià un filu, chì almenu u 45% hè cunsistenti di la, è u 55% pò esse acrilica. Serà abbastanti per avè 300 grammi di filari, 150 di ogni culore. U culori pò esse usatu in tonalità di u vaghjimu, per esempiu, marrone è aranciu. Circularle di pedicure nè 10.

Un mudellu di triccòfice simplici

Cunmitte a nostra banda di gomma seconce: 1 froncu di fronti, 1 purl. Alternazione di culore: 3 fille di marroni, 2 aranci.

A densità pò esse calculata cumu seguitu u principiu seguitu: 10 bucelli per 11 fili - vi ricevi un sciarlu circa 10 * 10 cm. Per a nostra bufanda, scrive 50 loops è puntata in ringhiere circondi. Quandu si trova chì u sciarlu hè assai dispunibule (circa à l'altura di 48-50 cm), cercache e pedate i cosi.

Ora facenu i fini è voila, u vostru snod hè prestu! Pudete ch'hà cali in i ghjorni di u tardori.

Un scopu più cumpletu

E ora, inspiratu da u vostru successu, puderete pruvà à pruvà una cosa più complicata. Fighjemu un mudellu più intricatu. Per questu avemu bisognu di un paru auxiliaru. Fate chjese cusì à u vostru gustu. U agulla si pò piglià in moltu à u 5.5.

Dial 54 loops. In a prima fila, u primu pruduce esse distituitu, 14 deve esse ligati cù una cola viscuvule, i 24 corsi sò duie alternati - 2 facial (get a braid), 2 purl, 15 ùn si sò cunnessi cù a viscosa.

A siconda fila - u primu hè eliminatu, u 14 hè attache cù a viscosa, i seguenti 24 cicli pruveghjani à alternà - 2 facial, 2 purl, 15 punteggio restante cù a viscosa.

Allora ripiglie stu disegnu di altre 10 fila, dopu à quale aghjustà a 13th line da seguita. Cumpigliulemu u primu pruduce, costate 14 punti cù viscosu faciale, sguassate i 12 loops nantu à l'aghja di puntata appiccicatu, sceglianu u filu restante alterendu a dui facci è i dui loops, aghjustemu a fila da l'aghja auxiliaria di tile 2 via di i dui backs, finisci a serie cù i fronti di fronti.

11 di a serie di vendita avemu a cusir cum'è u principiu di 1 è 2 fila. Dopu avemu fattu tagliatu u fasciu sicondu u schema cù l'agaghjamentu à a tela appiccicata à a longa dumandata. Dopu à quessa, i loops deve esse chjusu, è l'estremità di u sciarfu costitu.

Vogliu nutà chì ùn hè micca solu una ragazza o donna, ma i zitelli è ancu i omi, chì ponu vede tali cosa. E questu, almenu, resolvi a dilicata dumanda di ciò chì dà à amici è parenti per i vacanze.