Abbracciami - tendenza 2016: parte I

Abbresses - carte blanche podium modè di u culleghju per quelli chì seguenu seguitu i tendini ardenti. A chaise era sempre una parte integrante di u vestitariu di u vestitu, ma quandu u vaghjimu acquistò un statu especial. I so designatori pareanu cuncettore in u cuncetazione di u cuticu è l'uriginale di u decoru, furzendu per esse perde in l'scelta di i capelli è stilisti prufessiunali. Abbiglii acquistà una versatilità senza precedente - mudelli di velvete, satin è jacquard, decoratu cù stampi pegadi, ricami metallizati è cumpunenti brillanti, diventanu un dettu di l'apparenza quotidiana.

Maglie di "Evening" per a friddizza di aori: Roberto Cavalli è a Redemption

Patroni è straggi: eccintrici accentu di Roccobarocco è Ralph Lauren

Abbiglii Classici - anu in favore: l'estensi stritti attruranu assai fanni di u minimalismu. Ma tuttu ùn ci hè cusì simplice: indirizzi implichi di menti di lussu in a geometria cumplicata di siluette, draperi originali è solu suluzione impurtante.

Classici in l'interpretazioni di l'avant-garde di Alexander McQueen, Antonio Marras è Antonio Berardi

Abbracciami - altre novità di u vaghjimu (2016). Elegante è, à u stessu tempu, pratica: mudele di mudelli ponnu cumplementari a kazhual kits o sia un elementu chjave in una figura holistic. In ogni casu, hè impussibile di stà persone in-notu.

Chaquetas universale da Lucio Vanotti, Moschino è Emporio Armani