Cume facenu belli braccialetti cù i vostri mani?

Sì ùn vi vulete micca a vostra gioielli per ripetiri braccialetti, aranelli è coltivii di i vostri amichi, pruvate per elli afficherete cun perle, perdi è cilesti. Ci sò schemi simuli chì tutti pò gestisce. Avè bisognu di i nostri cunsiglii è di dimustrà una pocu creatività, pudete fà un verge bè è uriginale originale, chì nimu duveranu.

Per fà una bracciale, debite piglià:

Pulelli di pedi cù i so mani

Un puligatu stylish made di bè beads, beads and ribbonsi pò esse facilmente faciutu da sè stessu, per questu avete bisognu:

  1. Scurisce a vostra manu per sapè a durata di a dicurazione. A cinta hè cut in dui copii per chì a so longa hè 2 cm più di ciò chì hà dettu.
  2. E duie e parte sò stampati cù flizeline, chì deve esse pegati à a cinta. Ora unu di i segmenti serà u bretu di a bracciale è u sicondu - a so fàccia.
  3. In questa parte di a dicurazioni, chì sarà visu à l'altri, disignanu una figura chì pò esse truvata in Internet o vende. Se si va à décorà a bracciale cù e petre, fate postu nantu à a ribata è cercle cù un handle. Ùn si scurdanu di e cuncessione per a costi: 0,5 cm sopra è sottu à 1 cm da u cantu.
  4. Allora u filu deve esse fissatu nantu à u passaghju incorreu è tira à u frontalu longhe i limiti di a linea dibuchjata. Abbrunhe i bordi di u guivìgliu cù perdi, u riparazione di ogni bè cù una agulla.
  5. Allora andavanu bisognu à a seconda fila, chì duveria esse da un loop. Per fà questu, hè bisognu di furmà un loop di trè beads è risolvi cù a freccia di l'agulla in ogni terzu fille di a prima fila. Sì a petra hè assai altu, avete bisognu di aumentà u ciclu aghjustendu perle. A seguita, una terza fila hè in tissutu, dui peri annantu per u ciclu, ogni aghjume incusciatu à u ramu cintrali di a siconda fila.
  6. Quandu u prangere hè prestu, pudete inserisce una petra è ghjunghje u filu, perch'ellu ferma fermu. Per fà sicura di forza, una volta cusì cusì l'ultima fila, è pudete pigliate l'agulla à u latu incorrecte.
  7. Puderete pudete puru broddu e linii rimanighjate di u ritrattu è imbrate in i "spianciuli" cù grani bè, è bè u focu.
  8. U vantaghju di sta tecnica di fà a ghjuvintù hè chì pudete corrette l'imaghjini o cambià. Tuttavia, ùn hè micca cunsigliatu per fallu u filu cun vogliu spessu, chì a cinta pò pèrdite densità è esse invenimentu per a costura.
  9. Avà, cù a dernière de l 'agulla, cosciemu e strisce di fronte è di fronte. A cusitu più stretta a costura sarà à i perli, u più beddu u bracelita u guardà. In seguitu, avete bisognu à u travagliu da cusì chì u brodate hè visibule, dopu chì pudete cose a seconda punta è i costi cun una costura invisibili.
  10. Pudete aghjunghje infurmazioni decorattivi, per esempiu, colti, è cose un pappu chì prendrà u bracelita nantu à a manu. Pudete cuntene u risultatu.

Ci hè una versione moderna, più ghjovira di questa bracelita, chì pudete ancu fà per sè stessu. In questu, invece di a basa di cilesti, perdi è perdi, hè una tela di jeans, da a quale hè necessariu di cut un voice di ogni forma. A basa hè bisognu à esse rinfurzata cù tessili non-tessuti, i canteri - per prucessu è fà u sguardu in i buttoni. Décorate un bracelet simili pò esse à u to gustu: ricadiu, paillettes è ancu petite muniti.

In u prucessu di travaglià cù perde, bisogna avè incuntratu difficultà per stringing. Cumu fà u travagliu simplice è veloci? Seranu aiutati da una tecnica speciali di stringing: filatu di l'aghjunghjini è alluttà à a fine di u nòttulu. Dui bèuzzi ùn anu micca squadra in u filu è, senza sdirmarà a struttura, fate u filu in u bè bead. Dopu ci hè necessariu di stretchjà u filu in u ciclu in u filu è stende.

Chì i vignaghjoli pruponi cunsiglianu:

In questu modu, pudete fà boni costumi naziunali par i balli orientali è creà ornamenti originali.