Sviluppu di percepzioni in i zitelli

Ùn hè micca sicretu chì in u prucessu di u criatu di u zitellu, u sviluppu di u so carattere è psyche hè ancu postu. Un rolu specialu in a secunna di prucessi psicologichi emergienti è di sviluppu à una età temprana, a particularità deve esse dati à a percepzioni di u zitellu. Dopu tuttu, u cumpurtamentu di u zitellu è a realizazione di ciò chì hè succorsu hè principalmente degutu à a percepzioni di u mondu chì u circondu. Per esempiu, pudete signalà a memoria di un ominu, perchè per una memoria di u zitellu hè u ricunniscenza di e persone cercanu, l'ambiente è l'oggetti, i.e. so percepzioni. Ancu u pensamentu di i zitelli à 3 anni hè principarmenti ligata à a percepzioni, prestu attenti à ciò chì hè in u so campu di a visione, per quessa, l'altri azzjonijieti è l'azzioni sò in rapportu ancu cù ciò chì u zitellu vede. Vogliu dedica una cura particulari à e funzioni principali chì affettanu u sviluppu di a percepzioni in i zitelli.

Percepzioni in i zitelli chì sviluppa cumu cumu pudereunu a distinguiscenu una cosa da l'altru, realizanu conscientemente una e l'altra attività. I pediatri è i psiculoghi di i zitelli fussinu nantu à l'azzioni, chjamati correlati, o accussioni cù diversi temi in chì u zitellu veni da principiu di distinguishà entre forma, situazione, qualcosa cosa di tuccallu, etc. Dopu avè amparatu à distingueru è à ghjucà cù parechji ogetti in u stessu tempu, u zitellu ùn pò micca prontu sorte fora, per esempiu, in forma, culore, è ancu più significatu.

Un ghjocu di ghjoculi per i zitelli, cum'è cubbi, piramidi, sò creati precisamente per quessa chì u zitellu imparassi à correlate l'azzioni. Ma s'ellu hà alcun'altru permette percive unepochi di oggetti nantu à u tempu, senza l'aiutu d'un adultu, ùn puderebbe imparà per dividisce u sensu, u culore o a forma. Hè per quessa, hè assai impurtante cuntattate i zitelli è i genitori durante i ghjoculi di u zitellu, perchè hè in ghjucadie chì i genitori diretti u zitellu per correrte e azzioni, currete, aiutanu, indicanate cumu pò esse.

Inoltre, ci sò ancu dinò. Nuvembre o dopu u zitellu annunzià per ripetiri dopu à a so mamma o u babbu è "sapemu" chì cube sue, ma questu solu risultatu in u fattu chì l'azzione pertinente serà realizatu solu in a presenza d'un adultu, è solu dopu ad ellu. Hè assai impurtante chì u zitellu imparà capitu à realizà e cumpetenità di certeciute cù l'ughjettu, dettu di e so pruprietà esterni. In prima, u zitellu pruvate à adattà una parte di a piramide in l'aleatoriu, pruventennu diverse opere, è verificatu l'elementu sustene o micca, ie. Hè perchè cum'ellu ci vole o micca.

O poterà chì u zitellu u prughjettu diliziosu di fà cù l'ughjettu ciò ch'ellu vole, è se chistu nun travagghia, ellu principià per aplicar più forza fisica à u prucessu. Ma à a fine, dopu assicurà da a futilità di i so azzionhe, ellu pruvà à piglià alcuna cosa ch'ellu voli per altru viaghju, pruvatu è torna, per esempiu, l'elementu di a piramide. I ghjucàti sò stati disignati in tale manera di dite à un testercine quantu deve esse realità. E in fine, u risultatu sarà rializatu, è più tardi solu.

Allora, in u cursu di u sviluppu, u zitellu annunzià da l'azzioni diretta à a fianzione sussida induve cumencia à evaluà visualmente a proprietà di l'oggetti. Cusì, da u fattu chì u caprettu vi oggetti, ellu principia a distinguishà e propietate di l'ughjettu in accordu cù ciò chì s'assumiglia. In l'esempiu di a stessa piramide, ùn ci hè micca chjaru cù u so ughjettu si trova annantu à l'altru, ellu prupone e so elementi in accordu di a so forma. Hè cuminciatu à selezziunà l'elementi senza selezzione, ma da l'ochju, distinguerendu a diffarenza di u cum'ellu hè più grande è chì hè menu.

Da dui - duie anni è un anni, u zitellu pò digià principià piglià l'uggetti, cun l'enfasi di l'esempiu ofrecatu. Puderete sceglie è mandà à a dumanda di i genitori o à l'altri adulescenu chì u cube, chì hè simile à u cubu offrittu per ellu com'è un esempiu. Hè significatu di dì chì l'scelta di u subjecte in quantu di e caractere visuale, a cumpagnia hè palpabbli più cumplessu ca a scelta per mezu di a so muntare? Ma qualcunu chì u casu, a percepzione di u zitellu sviluppà da un scopu chjamatu, prima hà amparatu à selezziunà l'oggetti di a stessa forma o di a so dimensione, è solu avè u listessu color.