Cumu scrive un cane in u schelu passu à passu

Ci sò parechje manere di scrive un cane in u schelu passu à passu. Pudete palesa in forma di un eroicu di caricatura o facenu realista. U prucessu di gràzia di u ghjacaru cù u lapisu pruducerà interesse considerablementi micca solu in i zitelli, ma ancu in l'adulti. Hè abbastatu per elettu a vostra razza prediletti è pudete avè principiatu a creatività.

Istruzzioni step-by-step per i zitelli in disegnu un cane cù un lapis

Chì duverà piglià à un cane à carta? Hè necessariu di preparà e seguenti: Eppuru, per suprattuttu, avete bisognu di un desideriu di pittura, altri un bonu travagliu ùn sarà micca travagliatu. Hè nutate chì dibuciate un cane cù u liceu hè assai più crescenu chì i marchi o marcatori. Ma prima di passà direttamente à u prucessu, avete bisognu di capiscenu a so durazza. E u lápize bellu utilizate principarmenti per pranziarii, mentre i lápicesi stati sò usati per contorni.

Instructions 1: how to draw un cane sedente in un prufilu

Pi pigghiari un cani scaffutu in u prufilu in e fasi, pudete aduprà l'istruzzioni per i principianti.
  1. Per piglià un cane hè megliu per cumincià cù un nasu. Per fà questu, avete bisognu à scrive dui linii ridamenti incisioni chì sò paralelli à l'altri è cunnessi cù l'altri à a cima, cum'è in a foto.
  2. Continuendu a cima di linea è doblegatu, pudete piglià a testa è l'arechja di u cane.
  3. Allora ci vole à piglià un'altra linea curvata cù un lapis. Accumenza da l'arechja è caccia. Questu hè u spinu di u ghjacaru.
  4. Avete bisognu à scrive un contellu di a mandibula, u piticu è di l'abdomen, in a forma di una altra curva in linea chì falava da u nasu.
  5. In seguitu, avete bisognu di duie figuri: un semiciru è un arc. Anu deve esse discu in u locu di e parti più lunghe di i peri anteriori è perspettivi. À u listessu stadiu, vi pudete sculaccià una lingua.
  6. Allora pudete cuntinuà à rializà i pani di u cane.
  7. A prossimu di a panzuniste di fronte, hè bisognu à piglià un'antra parti. Ùn si scurdanu di a cuda.
  8. Finite u disegnu cù l'imaghjini di e parte. Hè necessariu di sculaccià un nasu, un ochju, dete nantu à e atticci.
Ci hè stata questu un can interessante. Ogni passiu hè detallatu in a foto.

Istruzione 2: cumu scrive un perellu purosangue

U passu in paese vi pudete sculaccià ogni razza di ghjacaru. Stu manual hè adattatu ancu per i zitelli.
  1. Prima sò bisognu à scrive dui ovali. U più chjucu hè a capu, u più grande hè u corpu di u cane. Ci sò chjamati da dui corsi curvosi. Questu hè u coddu di l'animali.
  2. Da un oval ovatale hè necessariu di sculaccià una bocca in forma di dui archi, cum'è in a foto. In u spinu di u grande ovalu, avete bisognu à scrive un ovalse ovat. Questu serà a parti suprema di i peri di u ghjornu. A cuda saria dipinta. Pò esse di qualsiasi forma è durata.
  3. Da u cima di a panza, bisognu di scurrarà a parti inferma ella, cumpricannu l'uperu. U frontu deve esse rapprisintatu da a pana davanti. À u collu, da l'oval òvalu à serve u capu, à u troncu maiò, protruding, passa l'orella. Pudete scaccià in qualchi forma, à a discrezione di l'artista.
  4. A l'ultima etapa, resta questioni per finisce i membri in manca, sasanu li ligeri superfluidi è fendu cura à i detti. Hè necessariu di ripresentà l'ochju, u nasu, a lingua, è ancu di pittura nantu à l'arechja, chì farà u pittura più bella.

U cane hè prestu. Cambiant la forma di a bocca, cuda è altre dettagli, sicondu stu scopu, pudete sculaccià cani di razzi diversi.

Istruzione 3: cumu un criaturu

Per piglià un cucciolo di cute in u scheletru à u passu, avete bisognu à seguità struzzioni.
  1. Prima sò bisognu à scrive dui figghi: un ovale per u troncu è un cercolu chì serà u contu di a cuda di u cane. Per scrive un contu, utilice un scuru pencile. Ei ei figuri si tratanu l'altri.

  2. U passu prossimu hè di scrive un musculu è e zache. Perchè u cucciu hè in una pusizione sughjettu, a pute hè trè. U fogghiu si pò sculacciate in a forma di un ovalu, chì ghjè inghjustificatu u capu è u troncu. E patati sò ovali è li ligne trasversali, ogni in u so locu, cum'è mostru in a photo.

  3. Ora di novu avete bisognu à prisintà à a bocca di u cane. U cerclu chì serve u capu deve esse divisu in quattru parti, cum'è in a foto. Nant'à a linea vertica, à a intersezzione di a testa è di u troncu, ci vole à piglià un nasu. Nant'à i latiti di u circhiu ci anu detti l'armali.

  4. In u centru di e lìnguas horizontale auxiliarii, hè necessariu di capisce l'ochji di u cane. Sutta sottu u nasu hè a linea di a bocca.

  5. Hè u tempu di scoglije una cuda, fate i dettiti annantu à e so patrone. Pudete spuntà l'imaginazione è finisce in questi pùblici fur.

  6. Avete sceglite e lattice auxiliare cù u borratore, perchè u dibutimentu torna più più realistichi. Utilizendu un scuru bulu, aghjustate i contorni è aghjunghje infurmazioni.

  7. À questu stage, bisognu à aghjunghje l'ombra chì dà u voluminu imaginariu. Ombra preferibile vicinu à a bocca, nantu à e so pere è sottu à l'arechje. L'ombra sò superimposed cun un sbagliu rotulu. Dopu fattu quarchi pinzella, bisognu à fà brusgià i vostri ditti.

  8. Più più volumi ponu esse acquistati si ombrezzu l'ombra hè ancu più forte. Nant'à e pasticci di u cane anu daveru i pugnale, è usando un gommaru per fà un nasu nantu à u puntu di punta.

Hè tuttu, u disegnu hè prestu. Aviu avè un bon cucciolo.

Istruzione 4: manera di scrive un cane è chjucu

I cani di a razza castaggiu sò cunziddi unichi. Eccu sò veru amichi per i zitelli è adulti. Dà un cane cugliu u passaghju sottu à sta struzzioni ancu un zitellu pudete fà.
  1. Prima di tuttu, avete bisognu di fà un contu di u cane. Hè custruitu di quattru cerculi di tuli dimenisuni. Dui grandi èranu situati longu à l'altri. U cerculu chjaru hè più grande, in diagonali. Questu hè u scopu di a testa di u cane, hè attraversata da un altru cchiu chjucu. Hè un musculu. L'oval estremu hè attraversatu da una altra figura verticale simili, solu di dimensione più chjuca. Questa hè a basa di a pauta propria. Dintra u quadru di u centru avete bisognu à disciuglerà a basa di a pacca di fronte in forma di cerculu. Allora tutti i figuri sò assuciatu da corsi fluidu, cum'è in a foto.

  2. Avete bisognu à finisce u pane di fronte è di a volta, è ancu aspittà. In u ghjacaru, sò accuminati. Inoltre, hè bisognu di nutà u nivellu di l'ochji, u nasu, u ciccone.

  3. À questu stage, bisognu à scrive una cuda (per l'Husky hè allungatu è dirittamenti). Allora l'avete marca a mandibula è aghjunghje petite chjassi. Hè impurtante guardà cù cura cura di u pittura è dorisovat in parechji posti. Pudete spiegà a vostra imaginazione o seguite a panorama sottu.

  4. Solu solu di ridivà i ligne supplementari cù l'gommaru, curreghji l'ochji è i trappi principali.

Video per i principianti: cumu scrive un cane in scala un passu

Stu video avarà aiutu à scrive un cucciolo in corellu. U video seguente amparate cumu scrive un cane di a razza Capicceriu cù u lapisinu. Una altra leia video avarà aiutu à scrive un bonu cane.