Newborn: reguli di i prugetti higiènica

Un zitru venutu hè un mondu perfetta, perfettu. È per capisce chì u munnu hè assai difficiule! Ma pruvà à cumprà un pocu di quandu l'ominu principia à vive in u mondu compledu, ciò chì succidevi da ellu dopu à u nàscita, è chì a mamma hà da sapè, perchè chì u so zitellu, da u primu ghjornu di a so sughjera in sta terra, saria felice. U tema di u nostru articulu di u ghjornu hè "Natuvatu: i reguli di i prudutti ienichi".

U piriudu di u maritu novu, cunzidiratu cunzidutu, durendu quattru simani è questu periudu, impone una certa stesura in tutta a vita sussegwenti.

U picciottu respira, ellu hà bisognu alimentariu, u regnu di temperatura di u corpu duveria esse constante, è aghjustà a prutezione biologica di u corpu per aiutà u sonnu è a vigilia. L'organizatori di u zitellu u principiu di adattà à i novi cundizioni di a vita, a natura volenti, cumprendi una varietà di sistemi, òrgani, miccanisi di prutezzione, regulatori è riflessi. U "mecanismu" di respirazione hè regulata in pocu tempu, per quessa a compulsa celulare di u sangue cambia, postu chì i celi cumminciate à respira in una basa equalizada cù i pulmoni di u zitellu. A circulazione uterina hè stabilitu fora, è u funziunamentu di u viaghju gastrointestinali hè rinfurzata. A termoregulazione di u corpu hè ancu includeu in u travagliu è a capacità reguladora hè assai alta. Pudete fà un esempiu per a clarità. Per entra à u tempu di nascita in u friddu, un zitellu puderà solu morse da ipotermia, ma u corpu, cumprese termoregulatori, salvà u corpu di un neixi da a morte. Cumu ancu per chì u corpu ùn si troppu quintu.

U sistema di immunità hè compieta quandu u corpu si insegna. A natura hè cusì prudente è prudente chì, dà un enormu "marghjenu di salvezza" à u culmu novu, permette di adattà à adattà à e diverse situazioni, quantu era quì. In i primi simane di a vita, u sonnu è a vigilia, l'alimentazione è l'higiene di u zitellu sò assai impurtante.

Ughjulinu di u criaturu

Cleanliness è una sala ventilata - una prumuzione di sonu duru è un state di salute per u babbu novu. Quandu si ventilava, ùn ti scurdate di piglià u zitellu à una stanza. Hè megliu stabilisce u lettu di u carru à parte da a finestra è a porta di l'entrata - hè megliu ùn permettà micca borchi. Perchè u zitellu sia più còmode è per prevene l'escoliosi, hè necessariu di cumprà una padedda dura è pianeta per u colchju di matrimoniu.

Se ci hè una oportunità è un locu sottu a cambienti, questu hè maravigghiusu. À questu puderebbe pienghjale cilesti è finti è ryazhonki, cappelli è cilesti o pani. Ma s'ellu ci hè un altru tavulu, anche un scrittu, pò esse adattatu per cambià, avendu cupèrtulu cù un pappu d'oliu speciale, trattatu questu ogni ghjornu cù di detergenti.

Hè cunsigliatu di cumprà a bugie di i zitelli per appiccà è preparate pè a preparazione, lavatu cù detergenti, cum'è: sapori di zuttate o un pezu speziale per i nei, è struite in i dui banni cun un ferru, doblegatu in un saccu. Eccu una quantità appruvativi di robba per un ominu: 8-12 raspashonok è di sliders, 24 finamente ghjuvelli è u listessu numbe di diaperi, fiami di flanelle - 10-12 pz., Una manta hè calda è duie pieni.

U lavu di l' uttinu di i matinaghji per gastru cu curaggiu, lavà a so facciata cù l'acqua fervente è una decocção di camomile. Pudete 2% solu aqueous di à l'acidu boricu: una vetru di acqua fogghi à dissolve 1 cullaretta senza slide.

Eve di u lavu lavatu cun una soluzione moltu cunsigliu, pruvatu di ùn eseguisce u lìquidu in u canali di l'orella esterni.

Oghji devenu esse trattatu megliu cù spiagge di cuttuni sterile, di umidità cù solu di furacillin o di una solu dèbuli di permanganate di potassiu, più faciule, cun permanganate di potassiu, strufinendu da u cuscu di l'ochju à a bola interna, sipurtata, per ogni ochju. A risposta di permanganate di potassju hè ancu preparatu cun cura, perchè i cristalli dissolutivi puderanu quattrarie a pelle, sia micca solu a pelle di un ominu. Dunque, diluzioni i cristalli in acqua di ciuri, perchè chì a suluzione hè forte, russu scuru, è poi, dopu avè mischjatu sta suluzione bè, aghjunghje l'acqua per quessa si sarà un culore rosatu.

Limemu a punta di u babbu cun cura, chì pruvate micca per injure i stenochchi è capilarità di u canru, articugrafie di cotto, umiditati cù l'oliu vaseline. Hè bisogna esse sterili in un baninu di l'acqua, mette a latte in acqua fogera.

Manicura di ghjuventù

Ùn si scurdate micca chì u zitellu cresce chjaru rapidamente ligne nantu à e mani è i pedi, è deve esse tagliatu. Se ùn avete micca, ellu scricerà u so facci. Hè ricivete chjappà una volta ogni 2-4 i ghjorni cun una tisora ​​manicure, ma hè imperò chì e sughjetti sò solu per u zitellu - questa hè una medità di salvezza chì prutege una piccula di ogni tipu di infizzioni. Ci hè chì l'tisoriche sò inturnuati cù cunsiglii per ùn averebbe micca corti o pezzi. Manicura hè chjaru passà in ghjornu o in un locu luminosu è quandu site tranquillità, è u zitellu hè in bonu spiritu. Pudete cantà mentre a canzone, cuntendu i dete di u zitellu, cunfidendu a manu è pressu u codice di u dilicatu per a cunvenzione di cuttà u fille: da i canteri ùn anu micca tagliatu in bocca, circundendu i rinculi parte.

Baby Bathing

A pelle di u zitellu hè moltu sensibule è vulnerable, per quessa, cù cura curretta, a pelle hè assai inestabile prima di l'infezzjoni, chì hè assai insidiosa. Se parlemu di bassa zafranu è ghjornu a bathinga di ghjornu hè a decisione più curretta di i genitori. Scappiamu acqua, agghiuncennu a pocu refrigeratu - preparatu, per "usu", manganese. Questu serà u primu paese di u zitellu è finu à chì a ferita umbilicale hè guarita - vi tocca bè cum'è cusì scritta supra. Soap (baby) u mo cape, pruvatu di micca per sforzià l'acqua in l'aricchi. Tutte e cìdici e trà e dite è ponti passanu ancu traversu u sapunite è poi, lavate u sapunite da u corpu di u zitellu da u sumerioru acqua. Mentre facia in paese, mantene a testa di u zitellu in a manca u to manu right, rinfriscà l'acqua da u bucket per 1-2 minuti.

Cumu cunclusione di u prucessu d'acqua di u lavuratu, copercia cun un pappagallo finale finitu è ​​cumpletu u stadiu di u bacinu nantu à a cambienti: sequarà tutte e tagliu di a pelle (cerviche, axilitariu, inguinal) cun un pappagallo, è dopu trasferitu u zitellu à un fugliale fugliale è utilizate a listessa cutidera di u pelle cun una crema o mantra, chì ùn avete micca rachjola di diaper. Ùn hè bisognu di cumprà carni creati è olii, u principale hè di ripiglià per u zitellu qualcosa chì ùn sarà micca irritatu. Pudete pruvà l'oliu di a vostra propria "operazione" - pour oliu vegetale raffinatu in un vial biancu è u mettiu nantu à un "bagnu di l'acqua" di una meza ora. L'oliu hè prestu!

Chì avete bisognu di sapè à u latte maternelle?

U latto di mammali hè u migliori, nutrizionalamenti adattatu per u zitellu. Ùn hè una mezcla artificiale perfetta si pò cunparate cù a unicitati di u lettu di mamma è, per quessu, si pò sustituverà, in valore, a mità: 400 cumpunenti in u latte umanu è solu 40 - in a mistura. Imagine quantu più valurosu - amatura è artificiale. In ogni casu, secondu a data di a Federazione Russa è Goskomstat, solu u 45% di e femini russo anu amatuali finu à 3 mesi; 32% - finu à 6 mesi; è solu u 14% di e donne anu mantinutu i zitelli à 1 annu di u zitellu. Quale hè a materia? Perchè chì ch'hà sapendu chì hè più ùtule per alimentà u vostru zitellu cù u latte maternelle, a mamma ripigliarà a so figliola in modu naturalmente è cusì priva à u so figliolu di una lotta: sazzietà, calmità (u latte maternelle hà a pruprietà di calming) è a salute.

Hè u tempu di manghjà!

Prima di aduprà u zitellu, debite lavare in manu cù sapi è lavate i vostri pene è capelli cù l'acqua furiosa. I primi chjappi di latti avè spurtatu è spedinu, chì i primi chjascenu pò esse amari. Pudete alimentate o ghjente o si senti, pigliate una pusizione cunghjetta è mette sottu à u to pede (rispettantu, u pettu chì nutra u zitellu) un bancu. Cù una manu chì sustene u zitellu, l'altru puscia un pezzu in a bocca è un pezzu di u parasol. Cù i quattru ditte, fugliate u to pettu, è cù u to pulenda - sospete da quì sopra, per ùn chjudirà micca un pocu pettu. À ogni nutizie, l'ordine di appiccicà à u pettu duverà esse osservatu. A durazione di l'alimentazione hè spessu 15-20 minuti. Sì avè sempre u lattu, ci vole à decantarru.

Cù lustrugiu chjappu, per l'appetite, pudete espressà un pozzu di latti in a bocca di u babbu, è da inserisce un pezzu.

Sì u zitellu ùn puderanu fracassari mentre chjappi, da quì, trasfurmate a stizza a mugliera da a so bocca, svegliate. Sensibilizà u toccu di u capezzolu - u novu chjappà.

À a fine di l'alimentà u natuvulu, mette in a cunclusa, è lavate a to pettu cun acqua furiosa, asciucò cù una bagnu sicura è brusgiatu u boiu cun i vasellina.

Da i primi ghjorni di vita, abituate u to baziu per alimentassi da u reloccu. Hè necessariu per u sviluppu un rifarenzione à u tempu. Questu hè assai utile a bona digestioni.

L'alimentazione disordine, i digestioni è i disordini di u sonnu spessu occur.

In più di l'amegione, u zitellu deve riceve l'acqua per bevande, almenu 50-100 ml in a staghjunazione fridda è in tempi qualchì tempu - duie volte - 100-200ml.

I pratichi di u caminu

Caminate in l'aria aperta hè necessariu in ogni mumentu di l'annu, fora di i ghjorni cun vente forte o pioggia. U zitellu chì passa un pezzu di tempu in l'aria aperta, si senti malatu di spessu, si sviluppa più veloce. L'aire frescu aumenta l'appetite, è a digestioni di l'alimentazione hè più intensa, a circulazioni di sangue cresce.

Se u zitellu nasciu in l'estiu - pudete cammarà cun ellu da i primi ghjorni dopu a purtata di l'ospiti di maternità. Sì in l'invernu - da a seconda week after discharge, à una temperatura à l'almenu -10 * C. Cumincià cù un caminu di 10 minuti, acchianà de 5-10 minuti, è da 3 anni fà passà a strada in l'aria à quattru ore à ghjornu, in l'invernu.

À l'estiu, cù un zitellu, duvete marchjà se intornu à u ghjornu sanu (per allora l'ore), di qualchì tempu, biarà cù l'acqua.

Cianceria

Da i primi ghjorni di vita, u zitellu deve esse abituati à l'aire frescu. In più di "sbulicà" l'appetite è a migliurà a circulazioni di sangue, l'aria fresca pruteghja contru diversità di malatie. U zitellu hè stata capacità per svantaghjule è sopra ghjuvà cum'è solu. Per quessa, a mamma devu esse accustatu à tali fluctuazioni di a temperatura gradualmente, accuminzanu currettamente di l'aria di l'aria in l'uttina, l'ottima a temperatura di l'uperazione per u zitellu hè 21-22 * C.

Zittivutu, pìazzu mintra per qualchì dui minuti naked - questu sarà u principiu di u crescenu. U bagnu d'aria ci vole è esse disposti in a stanza - in a staghjunazione fridda, è in u caldu - in u barcuni, in u courtyard. 2-3 volte di ghjornu, ci hè necessariu di lascià u ziteddu naked. Accuminciassi cù 2-3 minuti è dopu per 3-5 minuti, sviluppantanu à a metione di una ora di ghjornu.

A crescenu utile per tutti i zitelli, particularmente afdati. Fate u zitellu un modu di felicitu. Ma s'ellu ci chianci o ammanu l'ansietà evidente, ùn ùn hà micca pieno pisu - u prucessu di rinfurzà si deve firmatu è cunsultatu cù u duttore.

Avà sapè cumu quellu chì u ghjudiziu pò esse dumandate, è vi cunsiglià per osservà e règule di i prevenzioni ienichi riguardamenti!